Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4917501

Billing Support Team Lead, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Кропивницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Billing Support Team Lead

з 02.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
IT

У цій чудовій компанії я дуже швидко просунувся на посаду тім ліда команди білінг-сапорту і без зволікань приступив до роботи.
Мої основні обов'язки включають, але не обмежуються:
- Менеджмент графіків, змін, замін і подібних орг. моментів;
- Збір та аналіз KPIs агентів;
- Коучинг і моніторинг агентів за цими самими KPIs;
- Повідомлення команди про апдейти, написання робочого флоу (робота з корпоративною Wiki);
- Навчання нових співробітників і їхня підтримка під час онбордингу;
- Проведення формальних/неформальних мітів із командою;
- Додавання нових/удосконалення вже наявних скриптів і алгоритмів роботи агентів;
- Постійна взаємодія з лідом напряму і хедом команди Billing.
Крім перерахованого вище, у мене також є досвід роботи з платіжними системами, такими як Solidgate, Stripe, Paypal, Safecharge, dLocal, Maxpay, Bluesnap, Konnektive тощо. Так само вмію працювати з Zendesk: керувати клієнтами, створювати/редагувати views, створювати і редагувати репорти і тд.

Customer Support Team Lead

з 06.2020 по 12.2022 (2 роки 6 місяців)
IT Develop Corp, Кропивницкий (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

В компании IT Develop Corp (Mega Depot LLC) я занимал должность тим лида команды Customer Support. У меня в подчинении было порядка 15-ти человек, с которыми я тесно взаимодействовал как в рабочее так и свободное от работы время.
В мои обязанности входили:
- Контроль работы агентов;
- Предоставление инструкций а-ля "как тут лучше поступить, чтоб не потерять деньги";
- Работа с возвратом товара и платежами (инвойсы, рифанды, Check, ACH etc)
- Сортировка корпоративной почты;
- Менеджмент организационных моментов - график, смены, отпуск и тд;
- Обработка критически важных задач, к которым не допускали младших сотрудников;
- Работа с VIP-клиентами (Commercial, Charity, Military, EDU, Healthcare etc) и поставщиками товаров;
- Непосредственное взаимодействие с руководством компании.

Remote Quality Assistant Jr. / English Proofreader

з 04.2018 по 07.2019 (1 рік 3 місяці)
Edit Group, Kirovograd (Образование, наука)

Проверка и доработка англоязычных текстов на разнообразные темы. Развитие навыков взаимодействия с людьми, детальная проверка и обработка текстов.

Освіта

Центральный Государственный Педагогический Университет имени В.Винниченко

Факультет иностранных языков, педагогическая специальность, Кропивницкий
Незакінчена вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Филологическое образование преподавателя иностранных языков(английский, немецкий) и зарубежной литературы.

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК IP (Internet Protocol) Общение с клиентами / поставщиками на английском языке Высокий навык ведения деловой переписки на английском языке Контроль работы отдела, обучение сотрудников Работа с маркетплейсами (Amazon, Ebay) Работа с платёжными системами (Stripe, Authorize, Amazon Pay) Обучаемость Коммуникабельность Ведение CRM Billing Payment processing Formation of payment orders Работа с возражениями Accounting of payments with suppliers Высокая работоспособность Online Banking Работа с клиентами Organization of staff work Teamwork Коучинг Организация работы персонала

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Владею высоким уровнем английского языка C1, до декабря 2022 занимал должность Team Lead отдела заказов Customer Service в компании, которая занимается продажей хозяйственных товаров на территории США. В мои обязанности входила как обычная работа агента поддержки клиентов, так и контроль работы отдела, обучение сотрудников, закрытие сложных вопросов, работа с VIP-клиентами и тесное взаимодействие с руководством.
Готов работать удаленно, имеется мощный компьютер, ноутбук и стабильное интернет соединение.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: