Резюме від 12 вересня 2018

Юрій

Завгосп

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
66 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Навальківський Юрій Любомирович
Вакансія - завгосп
Особисті дані:
Українець, 03 січня 1958 року народження, одружений, двоє дітей, проживаю с.Сокільники, Пустомитівський р-н., Львівська обл..
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Закінчив з відзнакою Львівське пожежно-технічне училище МВС СРСР.( сьогодні „Львівський державний університет безпеки життєдіяльності”)
Досвід роботи:
- з 2015р. - технік по обслуговуванню обладнання ТОВ « АШАН»
- 2011 – 2015 - заступник директора по господарству ТОВ „Комп’ютерна академія „ШАГ”
- 2007 – 2010 - начальник адміністративно-господарського відділу Львівського регіонального управління АТ „РОДОВІД БАНК”
- 2005 – 2006 – начальник господарського відділу Західної філії ТзОВ „ТК „Велтон.Телеком”.
- 1995 – 2002 роки – завідуючий господарством Промислового відділення Промінвестбанку України.
- До вищевказаних посад працював інспектором Держпожежнагляду, водієм-наставником, інженером по охороні праці, в газовій та комунальних службах, в будівельних кооперативах.
Мови:
- Українська – рідна
- Російська – вільно розмовна , письмова, офіційне листування;
- Польська – розмовна – вільно
Професійні знання та навички:
- Нагляд за будівництвом, обслуговуванням, ремонтом споруд, приміщень та обладнання, монтажем систем електро, газо та водопостачання, каналізації, систем ОПС, систем гарантованого енергопостачання (дизеля та UPS);
- Підготовка документації та укладання угод на газо, водо та електрозабезпечення, закупівлю товарів, виконання підрядних робіт, супровід угод та розрахунків;
- Забезпечення товарно-матеріальними цінностями.
- Ведення обліку матеріальних цінностей (основні засоби, склад).
- Складання бюджету та ведення обліку його використання в частині придбання матеріальних цінностей та оплаті послуг, оренді та ремонту приміщень та обладнання, володію технологіями енергозбереження, вмію оптимізовувати витрати на телефонію, електроенергію;
- Проведення тендерів на будівництво та ремонт, закупівлю товарів та транспортні послуги, супровід укладання договорів.
- Володіння ПК, знання на рівні кваліфікованого користувача MS Offiсe самостійна робота та розробка складу на MS Excell,
електронна пошта та листування з контрагентами;
- Дрібний ремонт водо-каналізаційних систем та газопостачання, електромережі, виготовлення меблів та ремонт столярних виробів.
- Організація та контроль за проведенням робіт пов’язаних з дотриманням чистоти в будівлях та на території забезпечення миючими засобами та інвентарем.
- Охорона праці, дотримання приміщень в безпечному стані згідно вимог пожежної, газової та електробезпеки (пройшов сертифіковане навчання, маю посвідчення державного взірця).
- Досвідчений водій із стажем (35 р. без ДТП категорії „В”, „С”). З 1995 року постійно керував службовим автомобілем, маю власний.
Особисті якості:
Шкідливих звичок не маю, в хорошій фізичній формі. Відповідальний, комунікабельний, пунктуальний, маю організаторські здібності, вмію швидко вирішувати проблеми свого рівня.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: