Резюме від 8 березня 2022 PRO

Ольга

HR-менеджер, юрист, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Надання послуг в сфері HR

з 10.2019 по нині (4 роки 7 місяців)
ФОП Олійник Ольга Зотівна, Київ (Управління персоналом)

Професійні навички:
- Маю досвід надання юридичних послуг по питанням Кодексу Законів про працю; детальний аналіз його норм; надання юридичних висновків;

- аналіз резюме та проведення співбесіди згідно заявки замовника та розміщення заявок згідно з вакансіями (включаючи ІТ вакансії);

- маю досвіду листування та пошук IT спеціалістів та інших у соціальних мережах, включаючи LinkedIn на українській, російській та англійській мовах;

- Знаю методи пошуку IT спеціалістів;

- Маю досвід роботи на віддаленні проведення інтерв’ю за допомогою WhatsApp, Zoom, Viber, Skype, Google Meet;

- Маю досвід пошуку та підбору будівельників для французької будівельної компанії зі Східної Європи (включаючи Україну) та надання консультаційної допомоги для оформлення пакету документів для виїзду за кордон;

- роботу з рекрутінговими компаніями зі Східної Европи та розміщення у них заявок на підбір будівельників на англійській мові;

- маю досвід листування на українській, російській та англійській мовах, щодо розміщення і безпосередньо саме розміщення вакансій у друкованих виданнях у Східній Європі;

- аналіз підготовка та вичитка трудових договорів та контрактів.

Юрисконсульт

з 11.2012 по 08.2013 (9 місяців)
АТ «СК «ТАС» (приватне), Київ (Страховання)

• Робота с договорами: розробка, аналіз та супровід їх укладення;

• Розробка внутрішньої документації підприємства (установчих документів, протоколів, приказів, розпоряджень, інструкцій і іншої внутрішньої документації);

• Допомага при підготовці та проведенні зборів акціонерів;

• Підготовка та подання регулярної інформації в Контролюючі органи;

• Претензійно -позовна робота в різних юридичних напрямах (стягнення регресу, заборгованості, включаючи банківську та спори з колекторами, спори у відношенні страхових договорів, банкротство, трудові спори та інше.
Підготовка претензій і написання відповідей на них; написання відзовів і заперечень на позовні заяви, включаючи направлення справи на експертизу);

• Ведення справам у судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах в усіх інстанціях, включаючи Верховний суд України;

• Робота з виконавчою службою;

• Представництво інтересів компанії в державних, контролюючих і правоохоронних органах, листування з ними, та у випадку необхідності, скасування прийнятих ними рішень;
• Правовий супровід під час проведення перевірок контролюючими органами;

• Супровід господарської діяльності підприємства;

• Моніторинг та аналітика чинного законодавства України;

• Консультування структурних підрозділів Компанії, забезпечення дотримання законності, як окремими структурними підрозділами так і Компанією в цілому та інше.;

• Знання в досконалості господарського і цивільного процесуального права, а також господарського і цивільного кодексів, Кодексу Законів про працю в Україніі інших актів нормативного характеру.

01.04.2008-31.03.2011 р.р. – юрисконсульт

з 04.2008 по 04.2012 (4 роки)
ПАТ «СК «Кий Авіа Гарант», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота с договорами: розробка, аналіз та супровід їх украденная;

• Допомога у розробці внутрішньої документації компанії (засновичих документів, протоколів, приказів, інструкцій і іншої внутрішньої документації);

• Внесення змін в засновницькі документи;

• Претензійно - позовна робота в різних юридичних напрямах (стягнння регресу і проблемної заборгованості, включаючи банківську, спори , що виникають при укладанні, виконанні та розірванні договорів, трудові спори та інше.
А також підготовка претензій та написання відповідей на них, написання відзивів та заперечень на позовні заяви та складання інших процесуальних документів, включаючи клопотання про направлення справи на судову експертизу;

• Ведення справ в судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах всіх інстанцій, написання апеляційних та касаційних скарг та позитивна судова практика.
• Робота з виконавчою службою по виконавчим листам та написання скарг на судових виконавців;
• Представництво інтересів компанії у державних контролюючих і правоохоронних органах, включаючи ведення листування з ними, і у випадку необхідності, скасування прийнятих ними рішень;

• Правовий супровід під час проведення перевірок контролюючими органами;

• Супровід господарської діяльності підприємства;

• Моніторинг та аналітика діючого законодавства;

• Консультування структурних підрозділів Компанії, забезпечення законності, як окремими структурними підрозділами так і компанією в цілому;

• Досконале знання господарского та цивільного процесуального права, а також цивільного і господарського кодексів, Кодексу законів про працю та інших актів нормативного характеру.

Асистент юрисконсульта

з 10.2007 по 12.2007 (2 місяці)
ЗАТ «Делойт энд Туш ЮСК», Київ (Послуги: консультування у податковій сфері, корпоративих фінансів, обучение / Аутсорсинг / Аудиторскі послуги / Податковий облік)

• Робота з договорами в двусторонньому форматі на англійській та українській мовах;

• Моніторинг та аналітика діючого законодавства України та Зарубіжних стран;

• Написання претензій та відповідей на них;

• Велення листування з контрагентами та державними органами з приводу укладання, виконання та розірвання договорів та іншим питанням на українській та англійській мовах.

Робота з нотаріусом

Секретар судді

з 03.2006 по 08.2007 (1 рік 5 місяців)
Господарський суд Київської області, Київ (Державні організації)

Підготовка відповідей на запити і звернення;

• Робота с документами;

• Складання проектів процесуальних документів;

• Аналіз договорів;

• Аналітика діючого законодавства України;

• Знання в досконалості господарського процесуального права, господарського та цивільного кодексів та Кодексу про Адміністративне судочинство України.

Освіта

Вищий учбовий заклад «Університет економики і права «КРОК» Учебно-научный Институт магистерской подготовки и последипломного образования

Начальник відділу кадрів, Київ
Вища, з 2014 по 2014 (менш ніж 1 рік)

Досконале знання Кодексу законів про працю.

Кадрове діловодство.

Вивчення методів оцінювання персоналу.

Адаптація, розвиток та навчання персоналу.

Курс з психології.

Академія праці і соціальних відносин від профспілок України

Факультет: юридичний; Спеціальність: правознавство, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Бакалавр
Направлення фінансове право.

Вивчення Господарського, Цивільного, Трудового, Конституційного, Податкового та Адміністративного права та інше.

Юридична англійська мова

Додаткова освіта та сертифікати

Рекрутінгове агенство “Rock-IT” на позицію IT researcher (пошук кваліфікованих IT спеціалістів)

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Google Docs Skype Управління персоналом Canva Google Zoom Facebook LinkedIn Instagram Viber Фотографія Google Meet Twitter WhatsApp Upwork YouTube

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Соціальна робота:
2005-2006 р.р. Працювала в Києвському міському центрі соціальних служб для сім’ї та молоді Київської міської адміністрації на посаді тренера- спеціаліста.

Особисті якості:
Комунікабельність, серйозність, пунктуальність і зацікавленість в професійному розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: