Резюме від 19 січня 2024 PRO

Вероніка

Адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник з продажу

з 10.2023 по 11.2023 (1 місяць)
Primark, Longford (Роздрібна торгівля)

• Активно допомагала понад 100+ клієнтам за зміну, відповідаючи на запитання, консультування покупупців з приводу товару.

• Обробка замовлень та обробка платежів.

• Проводила інвентаризаційні перевірки, допомагаючи у виявленні та запобіганні розбіжностей запасів.

• Вирішувала скарги клієнтів, гарантуючи магазину 95% задоволених клієнтів.

• Проводила щоденне укомплектування залу магазину, забезпечуючи повну наявність товарів на полицях.

Адміністратор Зоомагазина

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
Зоооуголок "Paw Paw", Київ (Роздрібна торгівля)

Обовʼязки:
• Дотримання касової дисципліни;
• Консультація клієнтів;
• Інвентарізація ;
• Прийом товару;
• Комунікація з постачальниками;
• Вирішення проблемних або конфліктних ситуацій;
• Навчання та стажування персоналу ;
• Робота з кур'єрами доставки ;
• Налагодження роботи відповідних процесів.

Досягнення:
• Підвищення на посаду адміністратор магазину ;
• Введення прямого способу збирання зворотнього звʼязку для подальшої комунікації з клієнтами;
• Зріст кількості постійних відвідувачів;
• Підвищення рівня настрою у колективі;
• Закріплення постійного працюючого персоналу за процесами.

• Any Disk
• Microsoft Word
• Skype
• 1C
• Microsoft Excel

Заступник керуючого магазином

з 10.2021 по 11.2022 (1 рік 1 місяць)
Економ класс, Киев (Роздрібна торгівля)

Обовʼязки:
• Відповідальність за управління щоденних операцій магазину включаючи нагляд за персоналом;
• Нагляд за управлінням запасами та підтримку стандартів візуального мерчендайзингу ;
• Робота з кадрами (пошук, співбесіди, стажування, тренінги, щоденний контроль, створення навчальних матеріалів та оптимізація регламентів, створення робочого графіка на відділ);
• Стеження за поведінкою в торговому залі, протидія від крадіжок;
• Навчати нових співробітників і впроваджував навчальні програми для покращення обслуговування клієнтів і продажів;
• Допомога у створенні та проведенні маркетингових кампаній і заходів для збільшення відвідуваності магазину та продажів ;
• Підтримувати міцні стосунки з клієнтами, надаючи виняткові послуги та вирішуючи будь-які проблеми ;
• Допомога в аналізі даних про продажі для виявлення тенденцій і прийняття обґрунтованих рішень щодо вибору продукції та ціноутворення;
• Підготовка інкассаційних сумок/пакетів, перерахунок готівки;
• Робота зі складськими та вітринними запасами (контроль поповнення залишків, мерчендайз товару на вітрині, проведення щомісячних інвентаризацій)
• Контроль переоцінки;
•Відкриття\закриття магазину та каси ;

Досягнення:
•Підвищення на посаду заступник керуючого;
•Успішний розвиток продажів;
•Досягла перевищень річного плану на 20%.

Мерчендайзер

з 04.2020 по 03.2021 (11 місяців)
Агентство мерчендайзинга, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обовʼязки:
• Викладка товару згідно стандартів компанії;
• Співпрацювавала із закупівельною командою для створення та реалізації сезонного асортименту товарів;
• Розміщення акційного товару на торцях,додаткових місцях(дмп);
• Робота з залишками на мережах,фотозвітність;
• Стажування нових мерчендайзерів;

Навички:

• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.

Навички:

• Сильні навички візуального мерчендайзингу та здатність створювати переконливі дисплеї;
• Володію Microsoft Office та програмним забезпеченням для управління запасами;
• Сильні комунікативні та міжособистісні навички;
• Здатність працювати самостійно та в команді.

Комірник - аудитор

з 08.2017 по 10.2018 (1 рік 2 місяці)
Зарядочка, Киев (Роздрібна торгівля)

• Проведення переобліків в ТТ мережі ;
• Відкриття нових ТТ;
• Облік і контроль товарних запасів;
• Формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам;
• Прийом та облік товару, що поставляється від постачальників, його маркування;
• Організація прийому та розміщення на складі і на ТТ;
• Здійснення повернень, списання, переоцінка товарів;
• Викладка товарів згідно корпоративних стандартів;
• Робота з 1С;
• Відеонагляд за персонал .

Администратор

з 05.2015 по 05.2016 (1 рік)
New York Burger, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов"язки:
• Контролювавала щоденну роботу кафе, включаючи управління запасами, планування та обслуговування клієнтів;
• Керувавала командою співробітників (від 4-6 осіб ) проводила навчання та оцінювання ефективності;
• Розроблені та впроваджені стратегії для збільшення доходу та задоволеності клієнтів;
• Робота з кассою (відкриття/закриття, вирішення помилок, закриття чеків)
• Вела фінансову документацію та фінансові звіти;
• Співпрацювавала із продавцями та постачальниками, щоб забезпечити своєчасну доставку та економічно вигідну ціну.

Менеджер з продажу , HR

з 11.2012 по 08.2014 (1 рік 9 місяців)
Hi Energy, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов"язки:

• Пошук та підбір персоналу всіх рівнів відповідно до кваліфікаційних вимог.
• Проведення співбесід із кандидатами;
• Керувавала командою торгових представників і надавав тренінги для підвищення ефективності (від 6-14 осіб) ;
• Розроблені та впроваджені стратегії продажів і плани дій для досягнення або перевищення планових доходів.
• Проводила дослідження та аналіз ринку, щоб виявити нові можливості та тенденції.
• Готувавала прогнози продажів і бюджети, а також відстежував фінансові показники.

Навички:

• Сильні навички лідерства та управління командою;
• Відмінні навички спілкування та управління відносинами;
• Здатність визначати нові бізнес-можливості та залучати потенційних клієнтів;
• Сильні навички вирішення проблем і прийняття рішень.

Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченка

Филология, Киев
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси комп'ютерної графіки і дизайну

2013. 9 месяцев

Курси асистента

2016, 6 месяцев

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Adobe Photoshop MS Outlook Работа с оргтехникой MS Office Skype Неконфліктність Комунікабельність Лідерство Управління командою Ведення документації Користувач 1С R-Keeper Управління магазином Poster Інвентаризація Ведення CRM Уважність Управління інтернет-магазином Контроль цінників

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

• Сильні комунікативні навички;
• Здатна чітко та лаконічно формулювати складні ідеї для різноманітної аудиторії;
• Стратегічний мислитель: здатний аналізувати проблеми та розробляти креативні рішення для досягнення бізнес-результатів;
• Орієнтація на деталі: здатність керувати кількома завданнями та проектами одночасно, зберігаючи високий рівень точності та уваги до деталей;
• Співпраця: здатність ефективно працювати з різними командами та зацікавленими сторонами для досягнення спільних цілей;
• Орієнтованість на результати: здатність ставити та досягати амбітних цілей, маючи досвід досягнення успішних результатів;
• Завжди прагну розширити знання та навички за допомогою професійного розвитку та можливостей навчання.
Має цікавість вивчати нові програми. Бажано місце роботи лівий берег .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: