Резюме от 11 октября 2018 PRO

Носарева Елена Анатольївна

Администратор, оператор, диспетчер, 12 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Техник-метеоролог

с 11.2010 по наст. время (7 лет 11 месяцев)
ОГМС, (сбор информации)


Образование

Одеський Державний Екологічний Університет

Заочный, инженер метеоролог, Одесса
Высшее, с 09.2002 по 06.2008 (5 лет 9 месяцев)

Одеський державний екологічний університет

Заочный, Одесса
Высшее, с 09.2002 по 06.2008 (5 лет 9 месяцев)

инженер метеоролог


Дополнительное образование

Державна служба України з надзвичайних ситуацій циіфльний захист та безпека життедіяльності міста (26.05.2015,16 годин)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet)


Дополнительная информация

Носарева Олена Анатоліївна
21.06.1975р.

заміжня маю двох дітей чоловічого полу: 4.03.1995р., 3.09.2004р.

1.09.1992 по 30.06.1994р. навчалася в професійно-техничному училищі за спеціальністю кравець (диплом ГГ№008940).13.06.98 працювала продавцем женочої білизни та продавцем дитячого одягу на вещевом рынке" Минский",а також продавцем квітів.
16.06.2000р.прийнята на роботу у військову частину Д 0040 до адміністративно-господарського відділу Київської військової комендатури ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України).

26.03.2001р. Київська військова комендатура ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України) переформована у військову частину Д 0040.

1.05.2001р.переведена у віськову частину до адміністративної господарчої служби.

08.12.2003р.Переведено провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

30.03.12р. Звілнено з роботи у зв`язку з переведенням до Загону забезпечення МНС України.

31.12.2005р.по22.10.2008р. Загон забезпечення МНС України прийнято на роботу провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

19.09 2002р.по 30.06.2008р. навчалася на заочному факултеті у Одеському державному екологічному університеті і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Метеорологія" та здобула кваліфікацію інженер-метеоролог.
10.12. 2008 працювала продавцем за трудовим договором "Ашан"17.11.2009 прийнята на роботу техніком метеорологом сектора метеорологічних спостереженні на метеостанції р. Києва.1.02.2011 МНС науково-иследовальский інститут провідний спеціаліст.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») прийнята в кафе "Фортеця" адміністратором.Останнє місце роботи [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») за 31.08.2016 вихователь середньої освітньої школи 93.
дом.тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),моб.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet). Забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярія і т.п.). Супровід процесу підбору персоналу, маю досвід роботи з людьми, ведення господарської діяльності, ведення внутрішньої корпоративної звітності згідно процедур компанії (кадри), виконання адміністративних і організаційних доручень керівника, кур'єрське адміністрування.Організація і виконання доручень керівництва. Зустріч, супровід і розміщення делегацій.Організація життєдіяльності офісу. Знання ділового етикету, мала сервіровка (кава/чай) . Управління соціальними мерепріятіямі, управління кур'єрською службою

Адміністративна підтримка керівника: планування робочого дня, прийом, облік, інформації, бронювання квитків, готелів, підготовка командировочних документів, організація переговорів. Підготовка ділових зустрічей керівника, а також ведення розкладу керівника, протоколювання зустрічей . Ведення діловодства, організація нарад, зустрічей і ведення їх графіка, прийом відвідувачів, контактів, ділове листування, здійснення документообігу.Уміння вільне спілкуватися по телефону, ведення телефонних переговорів, відповідальне відношення до дорученої справи, обслужівніє вхідних і вихідних телефонних дзвінків, обслуговування вхідної і вихідної пошти (звичайною і електронною), ведення ділової кореспонденції, обробка і реєстрація вхідної, вихідної інформації.

Особисті якості:весела,з почуттям гумору,винахідлива,доброзичлива,,активна,швидко обучаема, велика мотивація працювати і заробляти,працьовита
виконавча, комунікабельна, ініціативна, щира, відповідальна, пунктуальна(виконання завдань в поставлений термін), орієнтована на результат, цілеспрямована, старанна, висока мотивація, організаторські здібності, активна в роботі, здібність до навчання, організована, енергійна, дисциплінована, порядна і чесна, керована нарівні із здатністю приймати самостійні рішення, дипломатична (уміння домовитися, знайти компроміс),системность мислення, аналітичні здібності. Маю спокійний, урівноважений характер,уважна, а також маю бажання рости і навчатися, готова підвищувати свою кваліфікацію, та маю повну вищу освіту.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: