Резюме від 6 квітня 2023 PRO

Михайло

Адміністратор, офіс-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор рецепції

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Бутік-готель "Sherlock Holmes", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

В мої обов'язки входило:
- поселення та розміщення гостей;
- розрахунок гостей: робота з касою, робота з терміналом;
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, інформування гостей щодо діяльності готелю (ел.пошта, Viber, Telegram, Whatsapp);
- бронювання заявок (Booking, Room Wizard, Hotelbeds, Expedia, робочий телефон);
- ведення документації, звітності; закриття/відкриття зміни, проведення нічного аудиту;
- робота в Servio HMS, Yieldplanet, Pipedrive CRM, MS Office (Word, Excel);
- робота з оргтехнікою;
- контроль роботи покоївок;
- допомога у вирішенні питань гостей, обслуговування та комунікація з гостями;
- замовлення необхідної продукції для життєдіяльності готелю.


Досягнення:
- підвищення ефективної взаємодіїї з людьми;
- освоєння нових спеціалізованих програм;
- уміння адаптовуватись до змін;
- стресостійкість та позитивне мислення;
- саморганізованість;
- уміння працювати у колективі;
- готовність вчитися новому!

Продавець-консультант

з 09.2020 по 01.2021 (4 місяці)
"ПП Говерла", Львів (Продаж алкогольних напоїв та тютюну)

В мої обов'язки входило:
- консультування покупців, допомога у виборі товару;
- прийом і викладення товару;
- робота на касі, робота з терміналом;
- створення контенту в мережі Instagram;
- проведення інвентаризації;

Адміністратор рецепції

з 03.2019 по 03.2020 (1 рік)
"skarbek's mini-hotel", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

В мої обов'язки входило:
- поселення та розміщення гостей;
- розрахунок гостей: робота з касою, робота з терміналом;
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, інформування гостей щодо діяльності готелю (ел.пошта, Viber, Telegram, Whatsapp);
- бронювання заявок (Booking, Expedia, Hotels24, робочий телефон);
- ведення документації, звітності;
- робота в MS Office (Word, Excel);
- робота з оргтехнікою;
- контроль роботи покоївок;
- допомога у вирішенні питань гостей, обслуговування та комунікація з гостями;
- проведення інвентаризації;
- замовлення необхідної продукції для життєдіяльності готелю;
- створення контенту в мережі Instagram;
- робота на барі.

Досягнення:
- покращення рівня комунікації та легкість у спілкуванні;
- уміння адаптовуватись;
- стресостійкість;
- саморганізованість;
- уміння працювати у колективі;
- готовність вчитися новому!

Освіта

ЛНУ ім. Івана Франка

Культури і мистецтв; Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Львів
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

ЛНУ Ім. Івана Франка

Діловодство; секретар-діловод, інспектор з кадрів, референт зі знанням англійської мови, Львів
Незакінчена вища, з 2015 по 2018 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа іноземних мов "Lingo Lviv Education"

2021, 4 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email CRM Веб-браузери SERVIO SERVIO HMS Pipedrive

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: