Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5023916

Директор по маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетинг директор

з 04.2022 по нині (2 роки)
Сільське господарство, агробізнес

FMCG виробництво та дистрибуція. Фірмові мережі. Борошно. Кондитерські вироби. Біоетанол. Комбікорм. Мясні вироби. Елеватори. Роздрібні мережі FMCG
РЕЗУЛЬТАТ
Впроваджено стратегічний маркетинг
• Стратегічний аналіз ринку, конкуренти, вподобання споживачів кондитерського ринку, тренди…NielsenIQ , ММІ,TNS Kantar дослідження здоров’я брендів.
• Стратегічний аудит бізнесів FMCG холдингу. Точки росту
• Цілі, задачі, місії, візії
• Стратегії
Департамент
• Формування департаменту маркетингу в УК
Аналітичний відділ та брендингу в УК
• Положення департаменту маркетингу в УК холдингу
Брендинг
• Створення нових брендів для бізнесів.
Комунікації брендів:
• Бренд-платформа, продукти-флагмани. Ідеї. Комунікаційна платформа,
• Запущено національний проєкт про казахстанців: кліп - історії про талановитих та трудолюбивих людей Казахстану, мотиваційні кліпи для молоді, про пошук свого шляху в житті і про цінності батьківського дому і близьких. В рамках проєкту запущено конкурс фото-відео чудових красот країни.
• Рекламні стратегії просування FMCG
• Запуск продуктів орієнтованих на дітей від 4 років, молодь, та їх мам і татусів. Унікальне позиціювання продуктів.
• Медіаплан. Бюджети. Метрики.
• Золоті нагороди продуктів у міжнародній виставці
Сайти
• Розробка структури сайту УК та компаній холдингу та дочірніх компаній.
Автоматизація. Аналітика
• Системна аналітика для управління асортиментом, продажами та полицею
• Автоматизація. Впровадження аналітичної системи Pradata.
• Впровадження категоризації торгових точок
• Впровадження карточки торгової точки
• Розрахунки торгових матриць для торгових точок по категоріях
Мережі
• Розробка CJ для роздрібних мереж FMCG холдингу
• Ідеї дизайн-концептів для торгових точок мереж з ефектом WOW
Фірмові мережі.

Директор по маркетингу

з 07.2020 по 02.2022 (1 рік 7 місяців)
Фриланс, Киев (IT)

Startup 1-ї біржі хедрентингу та фриланс в Україні.
РЕЗУЛЬТАТ
Модель бізнесу. Бізнес ідея. Іновації. Бренд платформа. Позиціювання в ринку, категорії послуг, комунікаційна стратегія бренду.
•Міжнародний конкурентний аналіз, дослідження потенційних користувачів
•Стратегія бренда, модель
•Бренд позиціюнування
• Маркетингова стратегія
•Дорожня карта проєкта
•Customer journey користувачів
•Категоризація послуг, Довідник
•Комунікаційна стратегія
•Контроль розробки веб, формати сторінок, лендінги.

ДИРЕКТОР ПО МАРКЕТИНГУ

з 11.2019 по 07.2020 (8 місяців)
ООО Х. Startup унікального іноваційного омніканального ритейл оператора, фіджитал формату, Київ (Роздрібна торгівля)

Задача: створення унікального іноваційного омніканального ритейл оператора, фіджитал формату. Startup.
РЕЗУЛЬТАТ
Модель бізнесу. Бізнес ідея. Бренд платформа. Позиціювання в ринку DIY, товарні категорії, канали збуту, в тому числі інноваційні.
• Бренд стратегія та модель бізнесу
• Позиціювання
• Маркетингова стратегія (стратегія розвитку) запуску нового ритейл оператора. Дорожня карта.
• ВТМ (PL), визначення категорій та продуктів
•Розробка інноваційного концепт-дизайну торгової площі - Рhygital з врахуванням СJ, WOW рішень
•Стратегія Customer Experience. Стратегія Сustomer service. WOW ефект. Service Design. Карта лояльності.
•CRM/ ERP вибір. Моделювання бізнес-процесів
• Комунікаційна стратегія
•Стратегія просування ATL Digital, BTL. Медіа плани. Метрики
•Штатний розклад. Взаємодія.
•Тендери з рекламними агенціями.
•Бюджети

CMO on demand

з 01.2018 по 09.2019 (1 рік 8 місяців)
ЖИЛА НЕРУХОМІСТЬ, Київ (Нерухомість)

РЕЗУЛЬТАТ Створена нова торгова марка для нового житлового комплексу.
Знижена вартість ліда до 650 грн (середня в ринку 750 грн.), покращено показники колл центру на 20%.
Збільшена конверсія на 35%.
• Аналіз, дослідження ринку та споживачів. Цінності.
• Бренд стратегія нового ЖК, модель, наповнення. Позиціювання.
• Комунікаційна стратегія. Медіа план. Бюджети
• Автоматизація комунікацій. Впровадження наскрізної аналітики та Call Tracking.
• Концепт-дизайни та наповнення ЖК. Новий формат – все для щасливого життя.
• Маркетингова стратегія. Воронка продаж. Інструменти. Метрики.
• Стратегія воронки продаж. Тактика. Метрики. Контроль
• Аналіз, прогнозування, планування digital-інструментів з вирви продажів (performance і media): ЦА, охоплення, трафік, CR, CPO (вартість ліда), CPМ та ін.
• Аналіз ефективності реклами (ROI/ROMI) та оптимізація рекламних кампаній: СРС, PPC, GDN (КМС), Facebook Ads та ін.
• Пошук та тестування нових каналів конверсійного трафіку.
• Планування digital просування - ефективного розподілу маркетингового бюджету каналами: PPC, SEO, SMM, агрегатори, ретаргетинг (RTB) +класичне просування
• СХ, СJ. Програми лояльності. Розстрочка. Акції. Сервіси. Послуги.
• Підбір підрядників та персоналу

Маркетинг директор

з 02.2017 по 12.2017 (10 місяців)
ТОВ Текро Україна, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

РЕЗУЛЬТАТИ Створена нова торгова марка Dvorek. Нова Бренд платформа компанії. Капіталізація бізнесу новими торговими марками. Вихід в BtoC
retail business segment
•Конкурентний аналіз ринку та ЦА
•Стратегія нової торгової марки Dvorek – платформа торгової марки, позиціювання, брендінг, упаковування. Модель - зонтик для продукту, торгової мережі та інтернет магазину.
•Комунікаційна стратегія, ціна, асортимент, карта продаж
•Старт розробки Мобільного додатка для торгової команди-моніторинг конкурентів, розрахунок раціонів, дебіторка-з прив'язкою до CRM
BtoB segment
•Нова Бренд платформа компанії.
•Нове позиціювання корпоративного бренду ТЕКРО
•Ребрендінг для ТМ ТЕКРО
•Лонч для ВРХ продукт - Лизунці Текро
•Проведена міжнародна конференція зі свинарства
•Запуск школи фермера онлайн-офлайн - унікальний проєкт під торговою маркою Агроконсалтинг.

Директор по маркетингу

з 08.2014 по 09.2015 (1 рік 1 місяць)
ООО Маревен Фуд ТМ Роллтон, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

ТМ РОЛЛТОН. Ціль: Ріст долі ринку з 4% до 50% на 2017 рік. Знання торгової марки на рівні 60%.
РЕЗУЛЬТАТИ Показник Brand Awareness ТМ з 23% до 55% по ММI в 1-шу рекламну кампанію. Доля ринку з 4% виросла до 30%. За 3 місяці 2014 року!
ФАКТОРИ РОСТУ
Умови на вході: В 2014 році Мівіна - лідер-монополіст з долею ринку 96%.
Роллтон всього 4%. Амбіційний проєкт - побороти монополіста з 20 літньою історією.
Команда вирішувала задачі:
-Стати на полицю,
-Сформувати знання торгової марки,
-Знайти правильне позиціювання,
-Підтвердити українське виробництво та відмежуватись від російських коренів ТМ,
-Створити якісні комунікації.
•Стратегія позиціювання несла меседж з 2-х частин:
якість продукту з легким переходом до - кулінарного бренду
•Перша рекламна кампанія гукала «Завжди смачніше - завжди вигідніше!» і підкреслювала якість продукції і її українське походження. Бренд мав стати своїм, українським.
•Паралельно була запущена масштабна кампанія BTL - мотивувались всі - дистрибутори, власники торгових точок, продавці і покупці.
•Так ми стали на полиці за 3 місяці (без входу в національні мережі) доля ринку стала 30%.
•Запуск новинок під зміну позиціювання – запущено серію макаронів по формі «гнізда» з 4 смаками. Бізнес план новинок.
•Реклама на тв, транспорті, в метро, оон.

Директор по маркетингу

з 04.2013 по 08.2014 (1 рік 4 місяці)
ООО Житомирский мясокомбинат, ГК Альянс, Київ (Харчова промисловість)

Понад 2000 працівників
ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ ТМ М’ясна гільдія, Добрич, Gremio de la Carne, XXL, Гранд філе,
Канали збуту: фірмова мережа, modern trade, прямі продажі, дистрибуція, HoReCa, мережі АЗС
http://zhmk.com.ua/

ЗАДАЧІ: збільшити продажі у 2 рази за рік в натуральному виразі

РЕЗУЛЬТАТИ
Об'єм продаж збільшено, ми вийшли з 9-го місця на 5-те. Ріст EBITDA (квітень 2013 – липень 2014 р.р.).
Капіталізація бізнесу новими торговими марками: ТМ Гранд філе, ТМ XXL, ТМ Gremio de la Carne серія SKU з пліснявою, міні-салямі, серія ск ковбас
Змінено структуру портфельного прибутку в сторону високомаржинальних SKU з довгим терміном зберігання
Вперше в Україні випущено іміджевий продукт для реклами - сосиски довжиною 22 см ТМ XXL
Вихід в сегмент нового покупця з брендованою фасованою продукцією
Торгові марки – лідери якості в Україні

ФАКТОРИ РОСТУ
•Взято курс на капіталізацію бізнесу нематеріальними активами — новими торговими марками
•Стратегія бренд та платформа компанії
•Стратегічний аналіз та дослідження для випуску нових продуктів
•Бізнес-план проєкту - планування показників повернення інвестицій та план продажів для новинок
•Курс на випуск високомаржинальних продуктів з довгим терміном зберігання
•Ребрендинг корпоративної торгової марки, full брендінг нових торгових марок і продуктів
•Запуск продуктів флагманів
•Якісне управління асортиментом собівартістю, ціною, маржинальним прибутком
•Покращена якість продукції – лідери з якості
•Сертифікація ISO 9001 та 22000
•Вихід в нові канали збуту — HoReCa, мережі АЗС — новий асортимент
•Створено сильний департамент маркетингу. Нові відділи - прогнозу та аналізу, досліджень, мерчандайингу, промоутери
•Запроваджено планування, звітність на рівні передових міжнародних компаній.
•Управління розвитком території через і якісної дистрибуції через категоризацію торгових точок та матриці
•Програми просування – ATL BTL.
•Контроль показників Вrand Awareness -знанняТМ, СТR, Share of market, ND, off take, SKU/GM
•Вперше в компанії: впроваджено sales book, стандарти мерчандайзингу, презентації новинок, on-line системи тестування знання продуктів, умов промоцій.
•Впроваджено навчання торгових команд асортименту, мотиваційні дегустації
•Створено 1-й корпоративний сайт компанії

Директор по маркетингу та PR

з 03.2003 по 11.2012 (9 років 8 місяців)
Торгові мережі PIQUADRO & ATTRIBUTE, ТОВ Макро Плюс, Київ (Роздрібна торгівля)

http://macroplus.ua
http://macroplus.ua www.attribute.ua http://piquadro.in.ua/ http://timexwatch.com.ua/ http://parker.com.ua http://victorinox.co.ua
http://www.indsol.com.ua
Дистрибуція, modern trade, BtoB, власні торгові мережі, e-commerce.
СТРАТЕГІЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Реформація бізнесу, нові бізнес напрямки, стартапи в ритейл, власні торгові марки
В Україні вперше була створена ритейл мережа ділових аксесуарів та нового ринку.
Створено парасольковий бренд ATTRIBUTE з позиціюванням – ділові аксесуари.
Статус компанії – основний гравець ринку ділових аксесуарів та fashion годинників - 35 брендів у портфелі та 4 національні омніканальна роздрібні мережі, e-commerce, дистрибуція.
BtoС
Електронна комерція та роздрібна торгівля.
•Статус компанії – основний мультиканальний ритейл оператор бізнес аксесуарів та fashion годинників в Україні
•Портфель компанії розширено від 3-торгових марок до 35 під роздрібні мережі та інтернет магазин
•Створено національний парасольковий бренд ATTRIBUTE для 3-х мереж: ATTRIBUTЕ, ATTRIBUTE TIME, SWISS ATTRIBUTE
•Запуск міжнародної мережі PIQUADRO. Контроль стандартів брендінгу
•Реалізовано модель омніканальності та модель Click & Bricks
•Реалізовано найновіші технології Сustomer service. Програми лояльності
•Сформовано концепт дизайни для кожного ритейл бренду.
•Рекламні кампанії
BtoB:
•Створена корпоративна торгова марка монтажних стрічок Іndsol, власні торгові марки в монтажних стрічках
•Реалізовано найновіші технології Сustomer service. Програми лояльності.
•Запущено Інтернет магазин
•Дистрибуція Scapa, 3М, Іndsol
•Збільшення ТО, та прибутку
•Клієнтська база
Дистрибуція:
Виведено на ринок України 35 глобальних брендів. Стратегічні бренди :
•Parker, Waterman. компанія Newell Rubbermaid. Caran d'Ache ШвейцаріяVersace, S. Ferragamo, Valentino.
•TIMEX. Cross. Sheaffer. 3М. США
•PIQUADRO.Tavecchi. Philip Laurence. Італія
•Victorinox. Корпорація Victorinox, Wenger. Швейцарія
•De Rosa Rinconada. Уругвай
•Philippi. Німеччина Іndsol
•Tateossian, Thompson of London. Scapa. Англія
•Dalvey. Шотландія

Освіта

Carnegie Mellon University, USA & International Institute of Management in Kyiv.

MBA Executive, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Бізнес освіта. MBA Executive. Диплом має міжнародну акредитацію: IQA від CEEMAN та AMBA.

Знання і навички

Personnel management Strategic marketing Marketing research and analysis Marketing strategy development Branding Control of strategic and tactical indicators Strategy and implementation of Click & Bricks and omni channel s Anti-crisis marketing Automation of marketing processes Budgets Management Management and development of Marketing team Promotion strategy Internet shops Sales Funnel – Conversion, ROMI etc. Programs of loyalty B2B, B2C. Brands and products development. Product management

Додаткова інформація

Автор нових торгових марок, рітейл-мереж в Україні, понад 10 років у рітейлі. Понад 10 років досвід роботи з національними виробниками та дистрибуції з міжнародними глобальними брендами та корпораціями – NISSIN FOODS, Newell Rubbermaid, TIMEX, 3М, Victorinox, PIQUADRO, Scapa. Створено 9 торгових марок для ринку України та інших країн.
Full service у бізнес маркетингу та PR BtoB, BtoC :
• Стратегічний та тактичний маркетинг
- Стратегічний аналіз та дослідження
- Масштабування бізнесу - offline мережі, E-commerce, М-commerce, дистрибуція, нові ринки
- Multichannel Marketing & Omnichannel Marketing / Рhygital store або New Retail
- Customer Experience Management. CJ. Сустомерна служба. Service Design
- Бізнес планування інвестицій NPV B/E, Cash Flow, IRR, РР, ROI, P&L
- Капіталізація бізнесу новими товарними знаками.
- Маркетингові стратегії
• Брендінг – full service
• Digital – full service. Вирви продажів, просування, аналітика, контроль показників.
- Правове поле просування до інтернету.
• Контроль стратегічних та тактичних показників:
- Brand Awareness, Share of market, Influencer marketing
- ND, WD, off take, SKU/GM, ROMI, gross profit, стандарти,
- LTV (Lifetime Value), NPS (Net Promoter Score), CSI (Customer satisfaction Index), CRR (Customer Retention Rate)
- ROPO-аналіз
• Програми лояльності. Сустомерна служба. WOW-ефект
• Впровадження моделі Click & Bricks (Click & Collect), omni channel, Рhygital store
• Воронок продажів
• Автоматизація-Маркетинг, Лояльність, Рекомендації. СRМ системи, ERP 1С, Microsoft, SAP, Terrasoft, Symfonia. Бізнес процеси
• Стратегія просування – ATL BTL Digital, PR. •
• Медіапланування
• Стратегії управління асортиментом, управління ціноутворенням
• Управління бюджетами.
• Антикризовий маркетинг. Управління ризиками маркетингових проектів.
• Управління департаментом маркетингу, створення команд, навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: