Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Інна

HR-менеджер, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер (віддалено)

з 04.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ФОП (пошук персоналу,HR), Київ (Пошук персоналу, HR)

На цій посаді займалася пошуком кандидатів для роботи за кордоном та по Україні.
Обов"язки:
•Координація проектів;
•Внесення даних в crm систему;
•Консультація кандидатів та підбір вакансій;
•Ведення клієнтської бази;
•Ведення кандидата від початку до приїзду на місце роботи;
•Розміщення вакансії на всіх джерелах з пошуку персоналу;
•Виконання плану на підбір працівників різного рівня вакансій;
•Надання звітності по виконаній роботі.

Менеджер з персоналу

з 08.2022 по 03.2023 (7 місяців)
продаж автотоварів, Київ (Роздрібна торгівля)

- якісне та своєчасне закриття вакансій;
- розміщення вакансій на job сайтах;
- повний цикл підбору персоналу;
- Активний пошук кандидатів;
- проведення співбесід;
- адаптація нових працівників;
- обробка та аналіз відгуків;
- проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід з кандидатами;
- ведення звітності стосовно своєї роботи.
Ведення кадрового діловодства:
- прийом, переведення, звільнення, графіки відпусток, ведення особових справ, карток П2, облік трудових книжок.
відправка укр. пошти, ведення реєстру.

Менеджер з персоналу

з 12.2021 по 05.2022 (5 місяців)
ТОВ "ІБК" ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- пошук і підбір персоналу;
- проведення співбесід з кандидатами;
- ведення звітів по кандидатам;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- відкриття банківських зарплатних проєктів;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: воєнні дії на території України.

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів (компанія Amtel Properties)

з 09.2019 по 09.2021 (2 роки)
ТОВ "Міжнародна Логістична компанія" ТОВ "Київ Сіті Молл", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оперативне виконання завдань і доручень керівництва;
- замовлення товарів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу та складу, оплата комунальних платежів;
- пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника;
- ведення звітів по витратам офісу;
- допомога співробітникам офісу (скани, копії, друк документів);
- організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків);
- участь у організації і проведення корпоративів і ділових заходів в організації,
- прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділової переписки (вхідна, вихідна кореспонденція);
У рамках кадрового діловодства:
- пошук і підбір персоналу;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- внесення даних в 1С;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток, лікарняних;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: продаж компанії, зміна власника

Секретар-референт

з 03.2012 по 10.2018 (6 років 7 місяців)
ТОВ "Саямат" ЛТД, Вишневе (Металургійна промисловість, металообробка)

1. Організація роботи офісу.
2. Забезпечення життєдіяльності офісу.
3. Виконання доручень керівника (замовлення квитків, пошук необхідної інформації в інтернеті, тощо).
4. Прийом дзвінків, зустріч гостей офісу.
5. Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта, тощо).
6. Розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
7. Оформлення договорів.
8. Ведення особових справ працівників, трудових книжок, табелів обліку робочого часу, наказів.

Оператор персонального комп"ютера

з 03.2011 по 03.2012 (1 рік)
Міські курси цивільної оборони м. Києва, Київ (Освіта, наука)

Виконання доручень керівника, друкування таблиць, довідників, графіків, планів, наказів, налаштування комп"ютера і інш.

Секретар (практика на навч.)

з 09.2008 по 11.2008 (2 місяці)
Управління культури, національностей та релігій при КОДА, Київ (Державні організації)

На період навчання в КВНЗ "Київському обласному училищі культури і мистецтв" проходила практику протягом 2-х місяців.
Обов"язки: виконання доручень начальника і його заступників, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, реєстрація відвідувачів.

Промоутер

з 05.2006 по 09.2007 (1 рік 4 місяці)
Рекламне агенство, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Періодично приймала участь в різних промо акціях. Консультація клієнтів, викладка товару, заповнення звітів.

Освіта

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2009 по 2011 (2 роки)

Здобула освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр

КВНЗ "Київське обласне училище культури і мистецтв"

Діловодство, кваліфікація "Секретар-референт", Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (3 роки)

Диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

"Вища школа кадровика" Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022

2022, 3 місяці

Знання і навички

User Bitrix24 MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access 1С:Підприємство

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Ділові якості:
Пунктуальність, порядність, відповідальність, багатозадачність, акуратність, ввічливість, самодисціпліна, старанність, організованість, відповідальний підхід до роботи, здатність швидко навчатись новому, активна життєва позиція, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення, відсутність шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: