Резюме від 3 січня 2022 PRO

Патек Юлія Вячеславівна

Помічник директора, секретар, адміністратор, офіс-менеджер, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
33 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Офіс менеджер

з 02.2020 по нині (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Севен Офіс", Львів (роздрібна торгівля)

Повне ведення роздрібних клієнтів;
• Відстеження дебіторської заборгованості;
• Обробка заявок;
• Виписування рахунків-фактур і накладних, а також супровідних документів;
• Ведення клієнтської бази;
• Ведення продажів в програмі 1С версії 8.1;
• Вирішення проблемних ситуацій з клієнтами.

Офіс менеджер

з 08.2019 по 01.2020 (5 місяців)
ФОП Тимина М. О., Львів (Роздрібна торгівля)

• Повне ведення роздрібних клієнтів;
• Відстеження дебіторської заборгованості;
• Обробка заявок;
• Виписування рахунків-фактур і накладних, а також супровідних документів;
• Ведення клієнтської бази;
• Ведення продажів в програмі 1С версії 8.1;
• Вирішення проблемних ситуацій з клієнтами.

Дебет-контролер

з 01.2019 по 07.2019 (6 місяців)
ТОВ "РОШЕН-ЛЬВіВ", Львів (Інше)

•Проведення актів звірок з контрагентами;
•Щоденне ведення контролю дебіторської заборгованості;
•Формування звітності;
•Щоденний аналіз заявок торгових агентів;
•Створення нових контрагентів в програмі 1С;
•Створення та видалення торгових точок в програмі КУБ;

Помічник директора

з 06.2016 по 10.2018 (2 роки 4 місяці)
ТОВ «Марія», Львів (Будівництво; готель)

•Узгодження та вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль за виконанням ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів;
•Підтримання зв'язку з іншими, організаціями і підприємствами, а також державними органами. Вирішення справ, які не потребують особистої присутності керівника підприємства;
•Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
•Здійснення контролю за роботою окремих працівників;
•Ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень Директора та інших локальних нормативних актів Товариства;
•Складання та відправлення листів, запитів, інших документів товариства;
•Виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить Директор Товариства (збирати необхідні матеріали, повідомляти учасників про час і місце проведення, порядок денний, проводити реєстрацію), ведення і оформлення протоколів засідань та нарад.
•Підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами;

Менеджер з моніторингу та контролю

з 05.2014 по 11.2015 (1 рік 6 місяців)
КУА «ПрімоКолект», Львів (Інше)

•Проведення співбесід та набір працівників на посаду спеціаліста по поверненню проблемної заборгованості по Україні;
•Набір персоналу та оформлення всієї необхідної документації для оформлення на посаду коллектора (договори, довіреності);
•Щоденний моніторинг роботи працівників з повернення проблемної заборгованості;
•Аналіз звітності отриманого від працівників (спеціалістів з проблемної заборгованості)
•Щоденний моніторинг сум коштів повернутих на поточний день;
•Щомісячне формування портфелю в роботу працівникам з повернення заборгованості.

Кількість підлеглих: 16
Досягнення: підвищення показників по роботі з клієнтами, оптимізації роботи та виконання планів на 90%

Спеціаліст відділу віндикації

з 12.2010 по 02.2014 (3 роки 2 місяці)
ПАТ «Ідея Банк», Львів (Банки)

Посада: спеціаліст відділу віндикації
•організаційна робота: повне забезпечення необхідною інформацією та документацією колекторів. Формування щомісячного портфеля клієнтів в роботу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення щоденних маршрутів для колекторів;
•контроль за звітністю колекторів.
•розподіл завдань між колекторами;
•Аналіз показників сектору колекторів;
•Набір персоналу та оформлення всієї необхідної документації для оформлення на роботу колектора (договори, довіреності);
Кількість підлеглих: 50
Досягнення: підвищення прибутковості по роботі з клієнтами, оптимізації роботи та виконання планів самими підлеглими.

інспектор відділу кадрів

з 06.2009 по 05.2010 (11 місяців)
Вище львівське професійне училище дизайну та будівництва, Львів (Освіта)

•формування наказів
•облік трудових книжок та лікарняних листків
•прийняття та звільнення з роботи, документація
•проведення співбесід з кандидатами на посади


Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Факультет економічний спеціальність – фінансист, диплом магістра з відзнакою., Львів
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач: (MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), SCROOGE. Decision,1С зарплата та управління персоналом 8.3.


Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Інтереси та захоплення:
Художня література, , спорт, мистецтво. психологія, подорожі
Польська мова - початковий рівень


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: