• PRO

Іван

Спеціаліст, менеджер, консультант, фахівець, банкір-оператор, 18 000 грн

Розглядає посади:
Спеціаліст, менеджер, консультант, фахівець, банкір-оператор, Менеджер по роботі з клієнтами, Фахівець з документообігу, Оператор call-центру, Оператор ПК, Дистанційна робота
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
29 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст відділу операцій та платежів в національній валюті

з 06.2024 по 12.2024 (6 місяців)
АТ АКБ Львів, Львів (Фінанси, банки, страхування)

- Проведення та контроль платежів по ситемі клієнт-банк;
- Проведення та перевірка зарплатних відомостей (а також перевірка коректності сплати податків від клієнтів для подальших операцій з виплати ЗП);
- Листування з державними органами, приватними виконавцями, нотаріусами, адвокатами, аудиторськими компаніями;
- Аналіз коректності нарахування комісій та відсотків клієнтам Банку.

Спеціаліст з обслуговування Управління цифрових каналів роздрібного бізнесу (Контакт центр)

з 08.2021 по 06.2024 (2 роки 10 місяців)
АТ АКБ Львів, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг Банку.
Надання інформаційної підтримки по системі Клієнт-банк IFOBS та інтернет банкінгу для фізичних осіб
Надання консультацій власникам банківських платіжних карток;
Опрацьовування письмових звернень клієнтів (chat-online, повідомлення в IFOBS, листи по e-mail);
Здійснення телефонних продажів банківських продуктів.

Головний фахівець Контакт-центру (вхідна лінія)

з 08.2018 по 08.2021 (3 роки)
АТ "Кредобанк", Львів (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у Контакт Центр Банку;
- Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку.
Виконання обов'язків супервізора - допомога іншим фахівцям щодо обслуговування клієнтів, контроль по забезпеченню безперевності роботи відділу.
- Реагування та фіксування випадків які пов'язані з різними видами шахрайства по Картках.
- Фіксування запитів у випадку проблем що впливають на користування послугами банку для клієнта.

Оператор з диспетчерського обслуговування

з 08.2016 по 03.2018 (1 рік 7 місяців)
Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Обовязки:
1)Прийняття телефонних дзвінків (викликів) та звернень мешканців міста, що стосуються аварійних ситуацій в внутрішньо-будинкових мережах електропостачання та сантехнічних будинкових мережах;
2)Організація ліквідації цих аварійних ситуацій та інших проблем в електро-освітлюваних та сантехнічних будинкових мережах;
3)Реєстрація викликів, звернень в інформаційну базу та в спеціальний журнал, та внесення даних про виконані роботи по кожному виклику зверненню.
4)Складання оперативної звітності про виконанні або не виконані роботи з ліквідації аварійних ситуацій.

Освіта

ДВНЗ ЛННІ УБС

Фінанси, банківська справа та страхування., Львів
Вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

Здобув диплом магістра з даної спеціальності

ЛТЕК НУ ЛП

Економіка підприємства, Львів
Незакінчена вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Здобуття диплому "молодшого спеціаліста"

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: