Резюме від 28 вересня 2022 PRO

Наталія

Заступник директора з адмін. питань, менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Участник проекту "ЛАБ24"- будь які аналізи там, де тобі зручно

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
ТОВ "ЛАБ24", Київ (приватний медичний заклад)

Участь у проекті команди «ЛАБ24» – будь-які аналізи там, де тобі зручно»:
• брала участь в організації роботи лабораторних бізнес-процесів сервісу з надання лабораторних послуг, які замовляють клієнти, користуючись сайтом «ЛАб24»;
• підтримувала та супроводжувала роботу медичних реєстраторів пункту сортування біологічного матеріалу;
• контактувала з лабораторіями-виконавцями.

Фахівець з консультування по програмному забезпеченню

з 09.2021 по 04.2022 (7 місяців)
ТОВ "ТЕРРАЛАБ АЙ ТІ", Хмельницький (виробник програмного продукту для лаборторій)

•навчала персонал медичних закладів (лабораторій), які впроваджували в роботі підприємства Лабораторно-інформаційну програму (ЛІС) «ТERRALAB» з метою автоматизації лабораторних бізнес-процесів;
•консультувала персонал медичних закладів (лабораторій) щодо роботи функціоналу й модулів ЛІС «ТERRALAB»;
•розробляла та начитувала відео-інструкції про роботі модулів ЛІС «ТЕRRALAB».

Заступник директора з адміністративних питань

з 05.2019 по 09.2021 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (приватна клініко-діагностична лабораторія)

•відповідала за пакет документів щодо Ліцензування закладу охорони здоров’я та своєчасне подання до МОЗ інформації щодо змін в роботі медичного закладу;
•відповідала за ведення внутрішньої та розпорядчої документації підприємства:
•розробка та внесення змін до робочої документації підприємства (Положення про відокремлені структурні підрозділи, Положення про ДЦ, Положення про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, Кодекс корпоративної культури, Інструкції на окремі види діяльності);
•складання протоколів (рішень) зборів учасників (засновників) Товариства;
•складання наказів з основної діяльності підприємства;
•участь у складанні штатного розпису підприємства;
•підготовка документів на отримання або подовження дозвільних документів (актів), технічної документації;
•була відповідальною за підтримку та ведення зовнішньої документації підприємства:
•оформлення та пролонгація договорів оренди та контроль за виконанням умов договору;
•оформлення та пролонгація договорів страхування майна та медичного персоналу;
•підготовка, оформлення, узгодження і супровід документів для розробки проектів договорів на постачання електричної енергії, телекомунікаційних послуг, знешкодження медичних відходів;
•контроль за термінами дії договорів, додаткових угод;
•участь у формуванні та підготовці тендерної документації;
•листування з органами місцевого самоврядування, підрядниками (контрагентами) та партнерами;
•відправлення документів контрагентам поштою і контроль за поверненням документів;
•відповідала за організацію робіт щодо відкриття нових кабінетів (лабораторних офісів) підприємства:
•пошук приміщення;
•пошук підрядників, поетапний контроль виконання робіт;
•отримання дозвільних документів (актів, висновків, технічної документації) відповідних служб;
•запуск нового кабінету;
•організовувала та контролювала підготовчі роботи по впровадженню програм для автоматизації лабораторних бізнес-процесів підприємства (ЛІС «ТERRALAB», Лабораторна програма «Medcloud»);
•відповідала за запуск ЛІС «ТERRALAB»;
•навчала персонал, розробляла інструкції та алгоритми для персоналу по роботі з новим програмним забезпеченням;
•брала участь у робочій групі з ребредингу закладу під бренд лабораторії «CSD»;
•брала участь у проведенні організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю адміністрації підприємства;
•комунікація з партнерами на корпоративними клієнтами на всіх етапах підписання документів та співпраці.

Інспектор з кадрів

з 12.2018 по 04.2019 (4 місяці)
ФОП "Кожан В.Ю.", Полтава (приватний заклад харчування)

•відповідала за пошук та підбір персоналу;
•вела кадрову документацію ФОП.

Інспектор з кадрів

з 04.2018 по 12.2018 (8 місяців)
ТОВ «Студія «Місто», Полтава (місцевий телеканал)

•відповідала за кадрову документацію підприємства;
•брала участь у складанні виробничого документообігу, пов’язаного з діяльністю підприємства (плани, інструкції, алгоритми дій, протоколи);

Заступник директора з управління персоналом

з 01.2017 по 03.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

•відповідала за кадрову документацію підприємства (прийняття, переведення та звільнення працівників, штатний розпис, графіки змінності, табель, відпустки, особові справи, посадові інструкції, трудові книжки, ознайомлення з локальними документами);
•розробляла Колективний договір і ПВТР підприємства;
•складала та розробляла внутрішні локальні документи підприємства (кодекси, положення, правила, робочі інструкції, алгоритми та порядки дій, прейскуранти на послуги);
•займалась підбором персоналу на вакантні посади, проводила співбесіди з кандидатами;
•організовувала та контролювала стажування, навчання та подальшу адаптацію персоналу;
•слідкувала за вчасним проходженням медичних оглядів персоналу та проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації;
•контролювала роботу персоналу щодо дотримання робочих інструкцій, санітарно-гігієнічних норм та правил внутрішнього трудового розпорядку;
•займалась організацією корпоративних заходів підприємства;
•готувала документи з пакету нормативно-правових актів з питань охорони праці;
•вела ділову переписку з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами;
•контактувала з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами щодо діяльності підприємства та надання медичних послуг;
•брала участь у підготовці підприємства та документації до планових перевірок з боку контролюючих органів;
•готувала пакет документів для Акредитації закладу;
•займалась поточною організацією роботи структурних підрозділів підприємства (кабінетів забору біологічного матеріалу), координувала та забезпечувала їх життєдіяльність;
•спілкувалась з клієнтами (пацієнтами) та допомагала у розв’язанні проблемних ситуацій, які виникали на структурних підрозділах.

Головной адміністратор

з 06.2013 по 12.2016 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

Обіймаючи посади Головного адміністратора та Заступника директора з управління персоналом у період з 2013 року по 2018 рік вищевказані обов’язки були тотожні та доповнювались або змінювались в залежності від поставлених задач керівництвом підприємства.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 12.2008 по 05.2012 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ", Полтава (Охорона здоров'я, приватна клініко-діагностична лаборатрія)

•зустрічала клієнтів (пацієнтів) та консультувала щодо графіку роботи підприємства, переліку лабораторних досліджень та їх вартості, строків виконання лабораторних досліджень;
•інформувала клієнтів (пацієнтів) щодо умов забору біологічного матеріалу, правил та рекомендацій по підготовці до забору біологічного матеріалу на обрані дослідження, видавала готові бланки результатів лабораторних досліджень;
•виконувала реєстрацію пацієнтів та замовлених послуг за допомогою лабораторного програмного забезпеченням «Медучет», проводила касові операції;
•виконувала функції кол-центру: прийом телефонних дзвінків та надання необхідної інформації щодо роботи та послуг підприємства;
•координувала робочі питання кабінету забору біологічного матеріалу;
•відповідала за стажування та навчання нових працівників;
•складала звітну документацію для бухгалтерії, вела касові операції;

Старший адміністратор

з 07.2007 по 11.2008 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

•вела виробничий документообіг, пов’язаний з діяльністю підприємства (планування показу фільмів, ведення договорів з дистриб’юторами, ведення листування з дистриб’юторами, партнерами, органами місцевого самоврядування);
•планувала репертуар кінотеатру згідно графіку виходу кінострічок;
•відповідала за ведення кадрового документообігу підприємства;
•займалась пошуком персоналу, організацією навчання та стажування.

Інспектор з кадрів

з 06.2006 по 07.2007 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

Ведення кадрового та іншого виробничого документообігу

Касир кінотеатру

з 07.2004 по 06.2005 (11 місяців)
ТОВ "ПОЛТАВСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАННІЯ", Полтава (Культурно-розважальна (кінотеатр ім. І.П. Котляревського))

Спілкування та обслуговування клієнтів, продаж квитків, відповіді на телефонні дзвінки, ведення касової звітності

Освіта

Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»

Спеціальність: 073 Менеджмент Кваліфікація: Магістр Управління та адміністрування, Полтава
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

Друга вища освіта

Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Філологічний, учитель української мови і літератури, іноземної мови і зарубіжної літератури, Полтава
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Національна комісія зі стандартів державної мови. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою для виконання службо

2022

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: