Резюме від 16 січня 2019

Наталья

Начальник відділу кадрів, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
Опришко Наталя Вікторівна
Освіта:
Вища, спеціальність - менеджер зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Дата народження:
17.09.1978 р.
Сімейний стан:
вдова, маю сина 12 років
Контактна інформація:
адреса: м. Кременчук,
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
грудень 2015 р. – по теперішній час
ТОВ «Охоронна Агенція «Ратник», начальник відділу кадрів

Посадові обов'язки:
- вирішую питання найму, звільнення, переведення працівників, контролюю їх розстановку у підрозділах підприємства;
- організую своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
– робота щодо формування та процедури затвердження штатного розпису;
- аналізую причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни, готую пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, закріплення кадрів, вживає заходів щодо працевлаштування вивільнених працівників;
- організую табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни;
- контролюю виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами;
–виконую військовий облік військовозобов’язаних;
–проводжу роботу щодо заохочення та нагородження працівників нагородами;
–організую ведення звітно-облікової документації, державної статистичної звітності з кадрових питань;
–формую графіки відпусток працівників, контролюю його дотримання та облік їх надання;
-проводжу ведення розслідування нещасних випадків.

серпень 2011 – грудень 2015
ТОВ «Новобудова», бухгалтер по заробітній платі, інспектор відділу кадрів

Посадові обов'язки:
-здійснювання прийому, аналізу і контролю табелів обліку робочого часу;
-приймання та контроль оформлення листків про тимчасову непрацездатність;
- нарахування заробітних плат працівникам підприємства;
-здійснювання реєстрації бухгалтерських проводок і їх рознесення;
-підготовка та здача періодичної звітність у встановлені терміни;
-здійснювання контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів та доручень директорів;
- оформлення прийому, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;

серпень 2000 г. – серпень 2011 г.
ТОВ «Юлір», менеджер, бухгалтер по заробітній платі

Навчальний заклад:
Кременчуцький Державний Політехнічний Університет (1997-2003)
Диплом:
спеціаліст, спеціальність - менеджер-економіст, менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Додатково:
ПК - досвідчений користувач, знання програм Microsoft Office, Excel, 1С 8, «БЕСТ ЗВІТ», «М.Е.Doc 10.00.064»
Водійські права категорії В".

Ділові якості:
Здатність до прийняття рішень, вимогливість до себе і оточуючих, прагнення до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу.

Особисті якості:
Старанність, комунікабельність, пунктуальність, здатність до навчання, немає шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: