Резюме від 1 липня 2019

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5237392

Начальник відділу кадрів, головний фахiвець

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування і розрахунків із персоналом

з 03.2011 по нині (13 років 2 місяці)
Фінанси, банки, страхування

Організація, контроль, систематизація роботи з контролюючими органами: звітність для управління Державної служби статистики України, Державного центру зайнятості України, управління Фонду соціального захисту інвалідів України, управлінь соціального захисту населення, управлінь Пенсійного фонду України тощо.
Організація та контроль роботи щодо запитів органів внутрішніх справ, прокуратури, НБУ, територіальних віськкоматів.
Погодження ділової репутації керівників у НБУ: голови, заступників, членів Правління Банку, голови, заступників, членів Наглядової Ради Банку.
Організація, контроль, систематизація процесів з кадрового адміністрування: прийоми/звільнення, переведення/переміщення, штатний розпис підприємства, надання різного виду відпусток, оформлення трудових відносин з експатріантами.
Організація, контроль, систематизація робіт з архівації кадрової документації.
Розробка, погодження та впровадження Політик, Порядків, інструкцій, рішень з кадрового адміністрування, розробка зразків кадрової документації тощо.
Організація та участь у проведенні планових перевірок Фондом соціального захисту інвалідів України, Державним центром зайнятості України, Фондом соціального страхування з ТВП, НБУ тощо.
Розробка технічних завдань для впровадження доробок до кадрових модулів програмного комплексу «Pro-FIX/suit».

Старший інспектор відділу кадрів департаменту з управління персоналом

з 09.2007 по 03.2011 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «МТІ», Київ (IT)

Ведення кадрового адміністрування підрозділів компанії, у т.ч. магазинів типу «luxury»: «Bally», «Ermenegildo Zegna», соціально захищених працівників.
Формування звітності для міського центру зайнятості, управління Державної служби статистики України, надання відповідей на запити управлінь Фонду соціального захисту населення України.
Розробка посадових інструкцій для підрозділів компанії.
Розробка технічних завдань для впровадження доробок до кадрових модулів програмного комплексу HRB.
Проведення кадрового аудиту в дочірніх підрозділах компанії.
Проведення внутрішньокорпоративних семінарів з кадрового адміністрування.

Педагог з виховної роботи

з 09.1998 по 09.2007 (9 років)
Середня загальноосвітня школа № 31, Київ (Освіта, наука)

Організація та проведення загальношкільних заходів (1500 учнів).
Участь у районних та міських заходах.
Організація виховного процесу школи.
Проведення виховних семінарів.
Складання внутрішньої документації, звітності для районного та міського управлінь освіти.

Бухгалтер відділу обробки платіжних доручень

з 10.1993 по 03.1994 (5 місяців)
Промислово-інвестиційний банк України, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Перевірка платіжних доручень.
Обробка платіжних доручень у програмному комплексі «Барс».
Формування книги дня.
Архівування документів дня.
Надання поточної звітності за запитами.

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Конструювання виробів із шкіри, шкіргалантерейних та лимарних виробів, Київ
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Київський технікум легкої промисловості

Технологія виробництва взуття та шкіргалантерейних виробів, Київ
Середня спеціальна, з 1990 по 1993 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Стандарти МТІ. Активні продажі

2007

Український економічний центр: Основи кадрового діловодства

2008

Департамент профосвіти видавничого будинку «МЕДІА-ПРО»: Методика проведення кадрового аудиту на підприємствах України

2010

Компанія «Глобал-Інформ». Відділ кадрів: облік та звітність

2011

Компанія «Глобал-Інформ». Відділ кадрів: соціально-трудові новації

2013-2016

ТОВ «МЕДІА-ПРО»: HR як ключовий партнер бізнесу (автоматизація кадрового адміністрування)

2017

Знання і навички

MS Office Користувач Internet MS Outlook Уміння аналізувати АБС БАРС Арт-Звіт Банківська справа FlexCube Тестування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи у великих компаніях (1500 – 6000 працівників)
Проведення аудиторських перевірок на приватних підприємствах м. Києва
Лідерські та організаційні навички, командне управління
Надаю перевагу аналітичним здібностям, системності в роботі, самоосвіті, маю досвід вирішення спірних питань, учасник перевірок державними контролюючими органами, в т.ч. Фондом соціального захисту інвалідів України, Державним центром зайнятості України, Фондом соціального страхування з ТВП, НБУ тощо
Особистісні якості: відповідальність, орієнтованість на результат, вимогливість, творчий підхід у роботі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: