Резюме від 30 травня 2019

Петро

Івент-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 01.2019 по 06.2019 (5 місяців)
ТОВ "Завод решіткового настилу", Львів (Виробництво решіткового настилу для будівництва промислових та ціивільних об'єктів)

Основне завдання – розширення ринку України.

Обов’язки:
•Організація роботи по витісненню просічно-витяжного листу з ринку України
•Створення сприятливих умов для просування решіткового настилу серед проектних організацій та будівельних фірм:
-Реєстрація технічних умов
-Початок впровадження ISO 9001 та участь у гранті від ЄБРР. Доведення проекту до підписання договору з ЄБРР
•Організація і проведення зустрічей з ключовими гравцям агро-промислового сектору: Епіцентр К, Астарта, Кернел, Cofco тощо.
•Участь у ділових сніданках та конференціях
•Підготовка до агропромислових виставок: «Зернові технології» та «Agro 2019» у термін від 2 до 3-х тижнів
•Складення стратегічного плану розвитку підприємства.
•Розробка маркетингового плану підприємства на пів року.
•Робота по налагодженню відділу збуту:
-Створення проекту нарахування заробітної плати для менеджерів зі збуту
-Організація роботи по пошуку нових клієнтів
-Створення законів співіснування менеджерів зі збуту
-Освітня робота з менеджерами-новачками

Менеджер по розвитку

з 09.2012 по 12.2017 (5 років 3 місяці)
ТМ "Oleshchuk", Львів (виробництво та продаж екслюзивних вишиванок ручної роботи)

Досягнення:
•Збільшення продаж в натуральних одиницях на 50% та обороту - 242%;
•Повноцінний запуск сайту та налагодження збуту;
•Створення повноцінного бізнес процесу;
•Створення бази вишивальниць по всій Україні.
Перелік обов’язків:
•Встановлення стратегічних цілей руху бренду та розроблення тактичних заходів для досягнення цих цілей.
•Оптимізація виробництва вишиванок ручної роботи від створення ескізу до пошиття:
-Створення схеми роботи з дизайнерами-фрілансерами, формування технічного завдання, на базі аналізу клієнтської бази та моделей, які продавались найбільше;
-Організація роботи з вишивальницями по всій країні (більше 150 вишивальниць). Аналіз якості роботи та контроль поставлених часових рамок;
-Формування схеми технічного документування фасонів вишиванок кравчинями, які вже пошили розроблений дизайнерами макет. Підготовка пакету документів для захисту інтелектуальних прав;
-Поєднання цих етапів в налагоджений бізнес-процес.
•Відбір персоналу для виробництва продажу та просування бренду та створення чітких посадових інструкцій для контролю їхньої роботи.
•Створення схеми обліку виробництва.
•Відкриття, налаштування роботи та просування 2 торгових точок у Львові і Києві:
-Пошук місця відкриття відповідно до статусу, бренду і бюджету;
-Відкриття магазину, інформаційна підготовка та налагодження потоку клієнтів до торгової точки;
-Створення окремих місцевих каналів просування бутіка;
-Пошук персоналу (продавця консультанта та кравчині) та організація і контроль їхньої роботи (у випадку з Києвом - дистанційно)
•Організації різних заходів для просування іміджу бренду:
-Покази нових колекцій вишиванок:
https://www.youtube.com/watch?v=5Truh3Q8peA
https://www.youtube.com/watch?v=eizA5u98gKw
-Участь у виставках
-Фото та відео огляди робіт
-Співпраця з зірками та власниками тематичних журналів та іншими підприємцями для спільних проектів
-Розробка фірмового стилю бренду
-Співпраця з телебаченням:
https://www.youtube.com/watch?v=_i0e1TwHzPw
•Організація роботи по наповненню та просуванню сайту
-Створення схеми наповнення сайтом товарами у якій приймали участь фотограф, відео оператор, моделі, копірайтер, адміністратор сайту;
-Просування сайту по потрібним ключовим словам та застосування контекстної реклами завдяки
-Просування соціальних мереж facebook Instagram vk.com youtube
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
https://www.youtube.com/user/GalinaOleshchuk
Визначення цільової аудиторії, портрету клієнта та точок дотику клієнта
•Розробка пасивних і активних заходів, для формування потоку клієнтів
•Щорічне планування бюджету виробництва вишиванок та підведення висновків попереднього року
•Участь у ціноутворенні вишиванок
•Оптимізація витрат бренду

Освіта

НУ "Львівська політехніка"

Економічний, Львів
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки 3 місяці)

Додаткова інформація

Права категорії В. Швидко навчаюсь, комунікабельний, вміння організувати і працювати в команді, порядний, стійкий до стресів, гнучкий, швидка реакція на екстремальну ситуацію, відповідальний, пунктуальний, харизматичний, вміння знаходити спільну мову з різними людьми.

Схожі кандидати

Керівник освітніх закладів, лектор, івент-менеджер
30000 грн, Львів, Дистанційно

Head of marketing, PR, Sales, event manager
Львів, Дистанційно

Менеджер з комунікацій, Event-manager
Львів, Київ, Чернігів

Event-менеджер
30000 грн, Львів, Дистанційно

Івент-менеджер
Львів

Event manager
90000 грн, Львів, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: