Резюме від 1 червня 2020

Анна

Асистент керівника, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор задач

з 01.2018 по 02.2019 (1 рік 1 місяць)
FreshMart, Київ (Торгівля)

- за дорученням директора погоджувала окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводила до них вказівки і розпорядження керівника;
- контролювала виконання вказівок і розпоряджень через Бітрікс 24;
- налаштувала онлайн зв’язок через програму Go to Meeting;
- здійснювала збір матеріалів і інформації, необхідних директору, готувала аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і представляла їх керівнику;
- за дорученням директора становила листи, запити, інші документи;
- виконувала роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить директор (збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), вела протоколи засідань і нарад;
- проводила співбесіди;
- проводила навчання персоналу та атестацію;
- шукала підрядчиків для виконання будівельних робіт;
- підготовлювала презентації у PowerPoint 2016;
- щомісяця робила моніторинг рівня заробітної плати;
- співпрацювала з типографією.

В.о. директора магазину

з 03.2017 по 01.2018 (10 місяців)
Milavitsa, Київ (Торгівля)

- Управління, організація і контроль роботи персоналу;
- У разі необхідності виконання обов'язків співробітника магазина;
- Оптимізація і контроль видаткової частини бюджету об'єкта торгівлі;
- Вирішення питань з орендодавцями;
- Вирішення питань з інкасації;
- Правильне ведення всієї документації магазину;
- Контроль і забезпечення безперебійної роботи програмного забезпечення і торгового устаткування;
- Аналіз результатів продажів, розробка заходів щодо підвищення якості торгівлі;
- Організація обліку ТМЦ і звітність директору підприємства (власнику).

Начальник дільниці

з 04.2011 по 12.2016 (5 років 8 місяців)
McDonalds, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- раціональна організація праці персоналу ресторану;
- забезпечення і контроль наявності необхідних запасів товарно-матеріальних ресурсів;
- контроль технічного стану технологічного обладнання;
- ведення облікової та звітної документації;
- дотримання правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарних правил і гігієнічних нормативів;
- контроль якості обслуговування відвідувачів ресторану;
- прийом і розстановка кадрів;
- розподіл обов'язків і делегування повноважень;
- планування, організація та контроль ефективності навчання персоналу, в т. ч. на робочих місцях;
- розвиток внутрішньо корпоративної культури і службової етики;
- атестація персоналу ресторану;
- ведення документації, передбаченої посадовими обов'язками;
- інвентаризація ТМЦ.

Освіта

Київський механіко-технологічний коледж

Соціальна робота, Київ
Середня спеціальна, з 2007 по 2011 (3 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Продажи, основанные на ценностях» бізнес-тренера Юлія Некрасова.

16 годин

Семінар Костянтина Коптелова «Алгоритм проведення стратегічної сесії».

8 годин

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знання мов

Німецька — початковий

Додаткова інформація

Швидкість обробки і засвоєння інформації.
Сумлінна, пунктуальна, чуйна. Відповідальна, швидко знаходжу спільну мову з людьми. Самокритична, але це допомагає завжди добиватися результату.
Отримала грамоту "За відвагу" від пейнтбол-клубу Гепард.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: