Резюме від 22 жовтня 2022 PRO

Ольга

Директор з персоналу, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Кривий Ріг, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт

з 09.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ФОП, Україна (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- HR-аудит, аналітика та розробка стратегічного плану розвитку організації;
- рекрутинг по вакансіям ТОР позицій;
- консультування зі створення та управління командою для бізнесу;
- розробка і проведення авторських тренінгів та програм за напрямками: управління персоналом і організацією, побудова бізнес-процесів, управління проектом;
- проведення стратегічних, фасилітаційних сесій;
- проведення соціологічних досліджень, опитувань, фокус-груп;
- комунікації зі ЗМІ: участь в прямих ефірах, інформаційних роликах, супровід проектів в соціальних мережах.

Досягнення:
- участь у сюжеті програми "Постфактум" на ТРК "Рудана", експертні коментарі за темою "Вік і робота" (24.10.2021) - https://rudana.com.ua/ru/node/36741?page=2
- розробка та старт онлайн школи зі створення та управління командою для бізнесу (20.09.2021) - https://komanda.guru/;
- консалтинг (проєкт) компанії з реконструкції будівель: аудит, розробка стратегічного плану, супровід реалізації (2021);
- консалтинг (проєкт) студії відеопродакшену: аудит, розробка стратегічного плану, hr-політики (2021);
- виконано аналітичний звіт соціологічного дослідження, виконано розрахунки індексу інтеграції ВПО та індексу чутливості приймачих громад до потреб ВПО (проект Українського фонду соціальних інвестицій) – (2020р.).

HRD

з 05.2019 по 09.2020 (1 рік 4 місяці)
Fly Kids, Кривой Рог (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- розробка KPI, аналіз і вплив на зростання показників;
- проведення моніторингу ринку заробітних плат і очікуваного рівня доходу фахівців на ринку праці, актуалізація поточних заробітних плат співробітників;
- розробка документації: стандарти обслуговування, скрипти, посадові інструкції та ін. .;
- особистий підбір персоналу на ТОР-вакансії;
- оцінка персоналу, ротації, розвиток;
- управління підрозділом, бюджетом, ведення звітної управлінської документації;
- організація проведення тренінгів.
У прямому підпорядкуванні: 6 осіб.
Досягнення:
- побудована робота відділу персоналу: розроблені KPI, впроваджена нова система звітності, прорахунок конверсії, підібрана команда регіональних hr-ів, впроваджена система підбору персоналу, орієнтована на продуктивність;
- організована система закриття вакансій в 15 комплексах в 13 містах України;
- відкритий наймасштабнійший розважальний комплекс в м Кривому Розі, укомплектований штат у кількості 320 осіб (укомплектованість на момент відкриття 87% за 2 тижні в січні місяці);
- відкритий комплекс в м. Києві;
- розроблені та впроваджені плани адаптації співробітників;
- проведено аналіз графіків роботи персоналу за посадами з урахуванням таких показників: клієнтопотік, площа, товарообіг в розрізі днів тижня і в порівнянні з іншими комплексами; проведена зміна графіків роботи

Керівник програми «Консалтинг та маркетинг»

з 05.2016 по 05.2017 (1 рік)
КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу» Криворізьської міської ради, Кривий Ріг (аналітичний центр, діяльність якого спрямована на організаційну, ресурсну та проектну підтримку сталого місцевого розвитку)

- участь у заходах, передбачених Маркетингової стратегією міста;
- моніторинг і впровадження успішного досвіду з розвитку міста і вирішення проблем міста;
Досягнення:
- «Громадський бюджет»: участь у експертних групах з оцінки конкурсних проектів, контролі процесу голосування та відборі проектів;
- проведено акцію «Диводвиж: #сміттявсмітник» - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- проведено круглий стіл «Виховання екологічної культури».
- реалізовано грантовий проект «Доступна інформація на захисті прав ВПО» - http://irm.kr.ua/uk/gm/2-un/1093-pres-konferentsiya-za-pidsumkami-proektu
- розпочато роботу консультаційної ради «Виховання екологічної культури» та підготовку до реалізації екофестивалю. До складу ради увійшли представники екологічних громадських організацій міста, науковці з екології та відновлюваної енергетики, експерти з переробки вторинної сировини, представники управління освіти та науки, енергоменеджменту, екології, комітету сім’ї та молоді, молодіжного виконкому Криворізької міської ради, представники правління студентської ради ВУЗу - http://irm.kr.ua/uk/gm/2-un/1085-institut-rozvitku-mista-prodovzhue-robotu-v-napryamku-vikhovannya-ekologichnoji-kulturi

Експерт

з 09.2015 по нині (8 років 7 місяців)
Експертна діяльність, голова ГО «AdoriaGrandis», Кривий Ріг (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- рекрутинг по вакансіям ТОР позицій;
- консультування;
- розробка і проведення авторських тренінгів та програм за напрямками: управління персоналом і організацією, побудова бізнес-процесів, управління проектом;
- проведення стратегічних, фасилітаційних сесій;
- проведення соціологічних досліджень, опитувань, фокус-груп;
- розробка і реалізація соціальних проектів: розробка ідеї, планування, бюджетування, фандрайзинг, реалізація, підведення підсумків і звітність;
- комунікації зі ЗМІ: участь в прямих ефірах, інформаційних роликах, супровід проектів в соціальних мережах.
Досягнення:
- виконано аналітичний звіт соціологічного дослідження в рамках проекту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури. УФСІ VІ» (2019р.)
- виконано координування проекту «Запровадження взаємодії поліції та організацій громадянського суспільства у сфері протидії розповсюдження ВІЛ/СНІДу шляхом переадресації ЛВІН», що реалізовано БО «БТ «Мережа м. Кривий Ріг» за підтримки Управління ООН по наркотикам та злочинності (UNODC) - http://uoz.dp.ua/events/2018/drugsinformation/
- проведенно тренінги (01. – 02. 2018 – тренерка у проекті «Гідна праця» з цільовою аудиторією – ВПО Дніпропетровської області; 2018-2020 – проект «Нові можливості», ЦА – багатодітні матусі, підлітки з багатодітних родин);
- співавтор «Методичні рекомендації за програмою тренінгу для співробітників національної поліції з профілактики віл серед людей, які вживають ін’єкційні препарати», затвердженої вченою радою ДЮІ МВС України у 2018 р.;
- амбасадор Study Visits in Gdynia;
- реалізовано Фестиваль до міжнародного дня глухих - https://www.0564.ua/news/976681/krivorozane-s-problemami-sluha-bez-problem-obsalis-ucilis-i-peli-foto-video
- реалізовано більше 10 соціальних проектів: відкриті треннги, акції;
- прийнято участь у прямих ефірах та інформаційних роликах місцевого телеканалу «Рудана» в якості експерта: за результатами реалізованих проектів та у передачі «Ракурс. Як створити колектив, приречений на успіх» в якості експерта з управління персоналом -https://www.youtube.com/watch?v=kVxWApzvCfo

Викладач

з 12.2011 по 10.2015 (3 роки 10 місяців)
Професійно-технічне училище, Кривий Ріг (Освіта, наука)

- викладання, реалізація навчальної програми, контроль присутності, моніторинг успішності студентів

Директор з персоналу

з 06.2007 по 05.2011 (3 роки 11 місяців)
GL Ukraine, Київ (Мережа магазинів комп'ютерної техніки)

- самостійне виявлення потреби компанії у збільшенні штату,
- проведенні ротації кадрів по відділах всередині компанії;
- постійний моніторинг ринку праці;
- вивчення та аналіз ринку праці, співпраця з сайтами по підбору персоналу;
- складання HR-бюджетів, - домовленість про розміщення вакансій з профільними групами у соціальних мережах, сайтами, періодичними виданнями;
- участь та представлення компанії на ярмарках кар'єри, регулярна робота з іміджем компанії,
- пошук та підбір персоналу різних ланок;
- розробка, впровадження та оптимізація корпоративної структури;
- рекрутинг, оцінка персоналу;
- проведення тренінгів, фокус-груп, стратегічних сесій;
- створення ефективних комунікацій всередині компанії.

Засновник, керівник

з 05.2006 по 09.2007 (1 рік 4 місяці)
Журнал «Business Review», Кривий Ріг (Видавництво, поліграфія)

- заснування видавництва журналу про ділове життя міста;
- бюджетування;
- бізнес – планування;
- маркетингові дослідження;
- збут.
Кількість підлеглих: 15 осіб.

Освіта

Запорізький Національний Університет

Соціології та управління персоналом, магістр, Запоріжжя
Вища, з 2002 по 2008 (6 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

ТоТ (training of trainers)

2020, 3 дні

"Правильний рекрутинг", Анастасія Сохіна

2020, 8 модулей

Тренінги "Сервіс", "Продажі", "Ефективне управлення", Ірина Бахановська

2019

Сертифікація на знання німецької мови, рівень В1, Goethe-Institut

2019

CiSEP, рівень С. Сертифікація - тренер з проектного менеджменту ЄС, Institut für Europäische Politik in Berlin (англійською)

2018, 8 місяців

CiSEP, рівень А. Основи угоди про асоціацію України з ЄС, ПВЗВТ.

2017, 4 місяці

Study Visits in Gdynia, навчальний візит до Польщі, вивчення роботи місцевого бізнесу, державних структур та ГО

2017, 4 місяці

Тренінг "Я - бренд", Наталія Романенко

2015, 2 дні

Я практичний психолог, Московський Інститут Гештальту та Психодрами

2015-2016, 18 місяців

Школа створення освітніх продуктів

2021, 2 місяці

Знання і навички

MS Office CorelDRAW Canva Figma Tilda Таргетинг Малювання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: працюю на результат, полюбляю проектний підхід в управлінні, вмію швидко приймати рішення та нести за них відповідальність, використовую позитивну мотивацію на успіх у роботі своєї команди, постійно навчаюсь та навчаю свою команду, люблю чіткі вимірювані цілі, що суворо обмежені у часі. Моє улюблене питання до себе та моєї команди «Як?»: Як ми можемо досягти мети? Як я можу мінімізувати ризики? Як ми можемо досягти більшого?..

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: