Резюме від 4 листопада 2022 PRO

Ірина

HR рекрутер, PA, Administrator

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний працівник, HR assistant

з 11.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
Група компаній, Дубай (Маркетинг, нерухомість, інвестицій)

Здійснення та отримання телефонних дзвінків
Забезпечення безперебійного повсякденного функціонування офісу та обов'язків HR
Сканування / друк / ксерокопіювання офіційних документів
Зберігання дрібної готівки за здійснення невеликих платежів постачальникам,
Управління запасами канцелярського приладдя та розміщення замовлень
Звіти про витрати та бюджети офісів
Ведення та оновлення баз даних компанії
Подання, зберігання важливих та конфіденційних документів компанії
Відповідати на запити співробітників та клієнтів
Kалендар компанії та планування зустрічі
Забронювати кімнати для переговорів за потребою
Поширювати та зберігати листування (наприклад, листи, електронні листи та пакунки)
Підготувати звіти та презентації зі статистичними даними
Організувати поїздки та проживання
Планувати внутрішні та зовнішні заходи
Загальна підтримка виконавчого директора
Реклама, маркетингова робота
Надання службової та адміністративної підтримки підлеглим у відділах кадрів
Обробка запитів співробітників, що стосуються питань людських ресурсів, правил та норм
Узгодження з кандидатами планування співбесід
Проведення орієнтованих програм для новоприйнятих працівників
Надання відповідних даних, таких як прогули, відпустки тощо, з метою підготовки оплати праці
Процеси документування, лист-пропозиція, підготовка звітів, що стосуються різних видів діяльності персоналу, таких як набір, штатний розклад, оцінка результатів роботи, скарги тощо

Офіс кординатор, Marketing assistant

з 03.2017 по 08.2018 (1 рік 5 місяців)
Компанія по дизайну "Бланко ", Дубай (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
2.оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, 3. підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
4.організація прийомів відвідувачів;
5. прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів фірми
технічне забезпечення роботи керівника;
6. підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;організація прийому працівників і відвідувачів;
7. телефонне обслуговування;
8. підготовка відряджень;
9. організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
10. контроль за святковими і ювілейними датами;
11.обробка пошти;машинописні роботи;збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
12. збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
13. ведення табеля обліку робочого часу
14. Робота з Instagram, Facebook, Google add

Ресепшионіст

з 10.2016 по 02.2017 (4 місяці)
Компанія по дизайну та декору "Аят", Дубай (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Приймає телефонні дзвінки і відвідувачів у приймальні офісу (підприємства).
2. З'ясовує потреби осіб, що дзвонять і відвідувачів.
3. Перенаправляє запити належним працівникам підприємства.
4. Відповідаю на питання відвідувачів у межах своєї компетенції.
5. Пояснюю відвідувачам маршрут руху всередині офису.
6. Повідомляє відповідним підрозділам і працівникам про майбутній візит, про його перенос чи скасування.
7. Робота з Word, Excel, Instagram, Facebook, Google add,
8. Асистувала в відділі Бухгалтерії, HR.

Супервайзер

з 02.2015 по 02.2016 (1 рік)
Ресторан " Московайт", Дубай (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 03.2014 по 10.2014 (7 місяців)
Ресторан "Партизан", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 05.2012 по 08.2013 (1 рік 3 місяці)
Ресторан " Вареничная Катюша", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

Вінницькій Національний Аграрний Университет

Агрономія, Вінниця
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

HolyCam школа фотографій

2021, 6 місяців

Школа віддалених професій 3.0 Женя Гордієнко

2021, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook Знання офісних програм Google Управлінські навички Active Directory Соціальні медіа

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: