Резюме від 19 жовтня 2021

Наталя

Архіваріус, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Котик Наталя Василівна
Дата народження: 2 серпня 1988 року
Область: Львівська
Місто проживання: Львів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Працевлаштування. Кар"єрний ріст. Бажані посади – архіваріyс, менеджер, офіс–менеджер, адміністратор, помічник керівника, юрисконсульт, помічник нотаріуса.
Напрямки зацікавленості:
Офісна документація, оформлення документів та документоведення, формyвання архівy, робота з клієнтами.
Досвід роботи: З 21.02.2016 по 05.05.2019 у декретній відпустці. З 16.10.2015 зареєстрована в Львівський міський центр зайнятості.
Секретар Страхової компанії
З 17.07.2013 по 30.09.2015 (офіційно), причина звільнення – ліквідація одного з підрозділів СК "PZU Україна страхyвання життя".
Страхова компанія "PZU Україна страхyвання життя"
Основні обов'язки:
- контроль обліку і видачі бланків суворої звітності в корпоративній системі;
- створення та заповнення звітів на сервері компанії по активності агентів страхової компанії;
- створення та заповнення звітів на сервері компанії по продажах агентів;
- супроводження агентських договорів (реєстрація, зміна, припинення);
- створення статистики по агентах;
- формування архіву страхової документації;
- ведення первинної документації;
- робота з клієнтами (прийом телефонних дзвінків, допомога у заповненні заяв на виплату, реєстрація цих заяв; допомога у зборі необхідних документів);
- ведення внутрішньої та зовнішньої переписки;
- отримання і відправка документації;
- організація діяльності офісу;
- замовлення рекламної продукції;
- формування пакету документів по страховій виплаті.
Оператор бази даних 1С + Архіваріyс
З 06.08.2012 по 16.08.2013 (цивільно-правовий договір).
ТОВ «Provimi», грyпа компаній Cargill
Основні обов’язки:
-формyвання архівy відповідно до корпоративних стандартів компанії «Cargill»;
-ведення бази даних 1С бyхгалтерія (версії 8.2):
-реєстрація в базі даних нових контрагентів;
-систематизація та впорядкyвання договорів з постачальниками та клієнтами, внесення їх в системy 1C;
-формyвання пакетy докyментів для внесення контрагента в базy даних та перевірка наявності заявки ініціатора;
-отримання від постачальників та клієнтів реєстраційних докyментів;
-ведення бази докyментів по постачальниках та клієнтах, підшивання докyментів та договорів в відповідні папки для подальшого зберігання;
-перевірка та внесення в 1С бyхгалтерія додатків, що прикріпляються до основного договорy контрагента для затвердження оплати.
Офіс-менеджер
З 01.08.2011р. по 23.04.2012р. (офіційно)
Неофіційно прийнята на роботу з 15.03.2011р.
Приватне Підприємство «ГАЛІЗОТЕРМ» (системи тепло-гідро-ізоляції)
Основні обов’язки:
Робота з клієнтами; ведення первинної документації;організація діяльності офісу; формування звітної документації; отримання і відправка документації; робота з оргтехнікою; звірка фактичних показників реалізованої продукції; ведення внутрішньої та зовнішньої переписки; ведення бухгалтерської звітності для клієнтів; надання рекламних послуг; обробка бази даних. Робота з програмою 1С бухгалтерія (версії 8.2) у розрізі виписки накладних.
Оператор Call – центру
З 25.06.2010р. по 28.02.2011р.
ТзОВ «Квартет +» генпідрядна компанія «Київстар» по монтажу та обслуговуванні мережі «Домашній Інтернет»
Обов’язки:
Надання консультаційних послуг існуючим та потенційним абонентам Компанії по телефону.
Надання інформації про послуги компанії, тарифи, процедури та умови абоненського договору.
Надання консультації, щодо основних умов акцій, які проводяться Компанією.
Освіта
Вища
З 01.09.2009р. по 30.06.2010р.
Львівський державний інститут новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола, юридичний факультет "Правознавство", м.Львів (спеціаліст).
7 тижнів виробничої практики у Юридичній консультації Залізничного району Львівської обласної колегії адвокатів та 8 тижнів переддипломної практики.
Вища
З 01.09.2005р. по 30.06.2009р.
Львівський державний інститут новітніх технологій та управління ім. В.Чорновола, юридичний факультет "Правознавство", м.Львів (бакалавр).
Знання і навики:
• грамотність
• українська мова –вільно, російська та англійська мови - базово
• впевнений користувач ПК
• є досвід роботи з людьми
Рекомендації:
Лозинська Марта Богданівна, ПрАТ СК "PZU Україна страхування життя", Повірений СК "PZU Україна"
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Професійні навички:
Навички роботи з компютером, ПО
Знання комп’ютера на рівні впевненого користувача, Microsoft Offiсе (Word, Excel), Microsoft Outlook, Internet, PowerPoint.
Додаткова інформація
Особисті якості:
Старанна, дисциплінована, уважна, комунікабельна, активна, відповідальна, цілеспрямована.
Вмію працювати на результат; в колективі; індивідуально.
У відносинах з колективом дотримуюсь принципів доброзичливості та взаємоповаги.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: