Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Оксана

Операційний директор, chief operating officer

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишгород, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 02.2019 по 02.2022 (3 роки)
ТОВ "НетАссіст", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

(5 компаній, 3 офіси, 2 технічні майданчики, понад 50 штатних співробітників,)
-очолювала комерційний напрямок діяльності компаній,
-втілення нових проектів,
-створення структурних підрозділів ,підбір кадрів, розробка стратегіїї, --системи мотиваціїї, впровадження КПІ, бонусної оплати праці
Результати діяльності:
Збільшення валового прибутку компанії на 35%
Зниження витрат на:
-неефективний маркетинг на 77% ;
-постачальників послуг на 25-50%;
-зобов'язань за попередні періоди відшкодування на 35%
Організувала роботу з тендерними майданчиками.
Впровадила статистичний облік
Створила та впровадила нову стратегію роботи Корпоративного та Абонентського відділів (побудувала бізнес-процеси, розробила систему мотивації співробітників, посадові інструкції, регламенти, KPI)

Директор

з 09.2015 по 05.2019 (3 роки 8 місяців)
ТОВ «Видавництво Магнат», Київ (ЗМІ, медіа)

(3 філіали, типографія, понад 80 співробітників)
-очолювала видавництво, керувала його діяльністю, спрямовувала і контролювала роботу структурних підрозділів;
-розробляла тематичні та фінансові плани, забезпечувала їх виконання;
-укладала і контролювала виконання договірних зобов'язань;
-контролювала якісне оформлення видань, забезпечення видавництва матеріальними ресурсами, збереження та економне їх використання у виробничій діяльності;
-керувала добором, розміщенням, підвищенням кваліфікації кадрів, вела контроль за матеріальним й моральним заохоченням працівників, накладанням стягнень на порушників трудової та виробничої дисципліни;
-підтримувала і зміцнювала контакти з існуючими клієнтами, знаходила та залучала до співпраці потенційних партнерів;

Результати діяльності:
За період керівництва було досягнуто основної цілі-підприємство виведено зі збиткового на рівень дохідного, погашено усі кредитні зобов?язання перед банками та постачальниками.

Директор

з 09.2015 по 05.2019 (3 роки 8 місяців)
Швейна фабрика «Левтам», Київ (Легка промисловість)

-керувала комерційним напрямком діяльності;
-розробляла стратегію роботи з різними каналами збуту (роздріб та гурт);
-займалась створенням цінової та асортиментної політики;
-займалась створенням презентації товару та проводила роботу з потенційними та ключовими клієнтами;
-розробляла акції і пропозиції з просування товару;
-організовувала і контролювала запуск нових моделей у виробництво;
-розробляла заходи щодо підвищення якості продукції та більш ефективного використання виробничих потужностей;
-контролювала терміни виробництва і якість продукції;
-контролювала процес виробництва від запуску виробів до відвантаження замовнику;
-несла відповідальність за якість і терміни відвантаження замовлення.
Результати діяльності:
Налагоджено канали збуту готової продукції через великі торгівельні мережі та інтернет майданчики. Здобуто перемоги та отримано замовлення у державних та комерційних тендерах. Залучено дизайнерів та бренди одягу для співпраці. Завантажено виробничі потужності підприємства.

Комерційний директор

з 09.2015 по 10.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Видавництво Магнат», Київ (ЗМІ, медіа)

Встановлення ділових контактів видавничих проектів та підтримання відносин з напрацьованою бізнес-базою, реалізація проектів по передплаті та прямому продажу.
Результати діяльності:
Залучила на друк політичні видання та газети, здобула перемогу у державних та комерційних тендерах, що дозволило збільшити обсяги друкованої продукції на типографії підприємства.

Заступник директора по управлінню персоналом

з 01.2013 по 07.2014 (1 рік 6 місяців)
ТОВ СК «Дельта», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник

з 12.2009 по 08.2015 (5 років 8 місяців)
Підприємницька діяльність, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бізнесу у сфері роздрібної торгівлі (3 магазини з роздрібної торгівлі жіночої білизни, одягу та аксесуарів, власна лінія пошиття)

Комерційний директор

з 03.2008 по 12.2009 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Платинум Ф Київ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація і відкриття відділення у м. Київ. Фінансова стратегія філії.

Освіта

Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая (МНТУ)

Менеджменту та економіки Спеціальність: Магістр фінансів, банківської справи та страхування, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (1 рік 8 місяців)

Магістр фінансів, банківської справи та страхування.

Додаткова освіта та сертифікати

А.Олимской и тренінговий центр «Вертикаль»: “Challenge с огнехождением», «Challenge Pro», 2020 -2021р.

2020 -2021р.

Учбово-тренінговий центр «Language and Business Trainers» Курс навчання за фахом "Кадрове діловодство. Кадрове адміністрування"

2012

Project Management, Genius Space

2022

Комплексний інтернет-маркетинг, Genius Space

2023

Курс з управління продажами, Genius space, ТОВ "МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГ"

2023

Знання і навички

Уміння аналізувати Керування бізнес-процесами Управлінські навички Критичне мислення Стратегічне планування Систематизація бізнесу Впровадження системи KPI CRM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Стратегічне, тактичне та оперативне планування і реалізація плану діяльності;
Навички менеджменту лідерських і управлінських компетенцій;
Навички ведення переговорів на високому рівні, вміння працювати зі складною структурою прийняття рішень;
Навички управління конфліктами і вирішення складних ситуацій;
Орієнтованість на експерименти та інновації;
Визначення та розробка ефективної стратегії продажів (знання технік продажу, побудови партнерських каналів продажів, мотиваційних методик);
Управління персоналом: постановка завдань, забезпечення інструментів, мотивація і контроль (аналіз, відбір, оцінка, навчання, управління);
Досвід роботи з впровадження, автоматизації, аналізу ефективності проектів
Управління фінансовими потоками, контроль дебіторської заборгованості;
Організація відкриття філій з "0";
Організація корпоративних заходів, конференцій, івентів.
Успішний досвід управління фінансово-господарською діяльністю підприємства.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: