Резюме від 1 березня 2024 PRO

Олександр

Керівник контакт-центру, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник контакт-центру

з 11.2020 по 02.2024 (3 роки 3 місяці)
Rem-pc, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Побудова та постійна доопрацювання структури департаменту для виконання поставлених завдань та досягнення цілей;
-Впровадження ідей та автоматизації роботи департаменту в CRM;
-Складання та коригування правил та регламентів;
-Створення та наповнення "Бази знань";
-Найм та навчання співробітників;
-Створення та адаптування алгоритмів, скриптів, системи мотивації та планів для співробітників;
-Аналітика ефективності та мотивація команди;
-Контроль та коригування роботи співробітників;
-Розширення та масштабування департаменту
-Розробка схем та планувань для CRM системи.
-Налаштування та розгортка властної віртуальної АТС. (Asterisk)
-Впровадження штучного інтелекту (AI)
-Автоматизація та оптимізація бізнес процесів за допомогою ШІ (AI)

Освіта

ХНУРЕ

Інфориаційних радіотехнологій та техничного захисту інформації, Харків
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Ступінь: Магістратура

ХНУРЕ

Інфориаційних радіотехнологій та техничного захисту інформації, Харків
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Ступінь: Бакалавр

ХДПК (мин.ХЕМТТБ)

Обслуговування комп'ютерних систем та мереж, Харків
Середня спеціальна, з 2015 по 2019 (4 роки)

Ступінь: Молодший спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

Cisco IT Essentials

2018

Cisco Packet Tracer

2018

Знання і навички

Операционные системы Управлінські навички Пунктуальність Ведення CRM Управління командою Організація роботи персоналу Робота в команді Неконфліктність Уміння аналізувати Впровадження системи KPI Продаж телекомунікаційних послуг Доброзичливість

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Керівник департаменту, розвиток та бізнес аналітика. Побудови бізнес процесів компанії. Впровадження та покращення CRM системи. Установка та досягнення цілей. Мотивування роботи команди на результат та досягнення цілей. Навчання та обмін досвідом. Підвищення кваліфікації, розвиток у компанії та прогресивне зростання заробітної плати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: