• PRO

Станіслав

Особистий помічник, асистент керівника

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник власника компанії

з 01.2021 по 07.2024 (3 роки 6 місяців)
IQ Investment, Київ (IT)

Інвестиційна компанія з проектами у таких сферах:
- девелопмент та будівництво;
- фінансовий сектор (фінтек проект);
- IT сектор (блокчейн розробка).


Починав роботу як помічник власника компанії, коли там було всього декілька людей, в результаті виросли до холдингу с чисельністю працівників понад 100 людей (основні компанії + дочірні).

До моїх обов'язків входив дуже широкий спектр завдань, таких як:
- пошук підрядників, компаній, окремих фахівців у багатьох сферах (юридичній, будівельній, айті, консалтинг, авто і т.д.);
- встановлення тісних зв'язків з окремими людьми та компаніями для максимально успішної спільної роботи;
- координація роботи всіх внутрішніх відділів компанії між собою для більш сильної інтеграції;
- тайм-менеджмент та ведення особистого графіку власника компанії;
- здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, переговорів);
- аналітика та збір даних по різних напрямках;
- вирішення спірних питань з контрагентами та підрядниками;
- контроль здачі в оренду власних офісів у бізнес центрі, також оренда окремих офісів, різних приміщень та складів для дочірніх компаній;
- купівля та продаж нерухомого та рухомого майна компанії та особисто власника (квартири, офіси, люксові авто);
- юридичні питання (договори, акти, розписки, довіреності);
- фінансові питання (контроль оплат безлічі процесів та робіт усіх компаній, до сотні різних операцій на місяць);
- облік усіх витрат та звітність;
- операцій пов'язані с криптовалютою (обмін кріпти на фіат та в зворотному напрямку);
- технічні питання (контроль технічно справного стану всієї нерухомості, близько 10 об'єктів);
- контроль оплати комунальних платежів по квартирах та офісах (близько 10 об'єктів);
- також брав участь як менеджер проекту в ремонті дизайнерської, дуже складної та дорогої квартири (250 м.кв) та 4 офісів високого рівня в бізнес центрі (повний супровід спільно з виконробом усіх процесів від початку проекту до фінальної здачі);
- технічний контроль над усіма авто компанії (8-10 шт) + страховки та оплати штрафів;
- великий досвід водіння автомобілів різних класів, у тому числі представницького (Mersedes S-class 223, Mersedes G-63, Mersedes E-53, Porsche Cayenne, Range Rover);
- айті супровід компанії (купівля доменів, хостингів, серверів, адміністрування сайтів);
- у певні періоди компанії поєднував посаду HR та займався процесом рекрутингу нових співробітників;
- організація заходів та корпоративів компанії;
- вирішення будь-яких особистих питань керівника (організація зустрічей, бронь готелів, ресторанів, купівля квитків, подарунків, медичні питання), у тому числі специфічних, конфіденційних та дуже особистих питань.

Менеджер проекту

з 01.2020 по 10.2020 (9 місяців)
Академія Ігоря Погодіна, Київ (IT)

Брав участь у створенні кількох проектів компанії як менеджер проектів та маркетолог.

- Розробка та запуск онлайн курсів напряму гештальт терапії;
- контроль вже запущених онлайн-продуктів, на залучення нових учасників;
- складання ТЗ програмістам та дизайнерам на створення сайтів компанії;
- створення прогрівальних воронок, для отримання нових клієнтів та збільшення їхньої зацікавленості;
- допомога у створенні та подальший супровід відділу продажів, технічна підтримка, налаштування та робота в системі amo crm та ip телефонії;
- клієнт-сервіс, fb, Instagram, email;
- складання та розсилання електронних листів по базі клієнтів.

Менеджер проектів, помічник керівника

з 04.2019 по 04.2020 (1 рік)
Temposweb, Київ (IT)

- Управління проектами (e-commerce) всередині компанії, до 10 одночасно;
- використання методологій Scrum та Kanban у роботі;
- упорядкування планів проектів з графіками виконання всіх робіт;
- постановка завдань підрозділам компанії та зовнішнім підрядникам;
- робота з дошками завдань Trello, Jira та ін;
- контроль та організація внутрішнього робочого процесу компанії;
- ведення клієнтської бази та робота в crm системах (bitrix, amo crm);
- участь в проведенні ділових переговорів;
- ведення та облік внутрішньої технічної документації;
- тестування виконаних проектів;
- проведення презентацій замовнику вже готових рішень;
- аналітика конкурентів;
- взаємодія з клієнтами компанії, виявлення потреб, звітність перед ними;
- укладання договорів, виставлення рахунків та актів, контроль оплат від клієнта;
- організація робочого графіка керівника, планування внутрішніх та зовнішніх зустрічей;
- участь у побудові відділу продажів компанії;
- участь в організації заходів, бізнес-тренінги з німецьким спеціалістом з продажу та переговорів.

Помічник керівника, менеджер продуктів

з 06.2018 по 04.2019 (10 місяців)
"Ideal Goods" LLC, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- Адміністрування компанії в Амазоні, управління всіма процесами інтернет-магазину на платформі;
- вирішення питань зі службою підтримки Амазона;
- пошук та навчання персоналу;
- контроль та організація внутрішнього робочого процесу;
- участь в проведенні ділових переговорів;
- контроль виконання роботи фрілансерами та підрядниками на віддаленні;
- пошук нових продуктів для запуску у продаж (за спеціальними критеріями);
- глибокий аналіз відібраних продуктів на ринку, вивчення ніші та конкурентів;
- спілкування з китайськими постачальниками;
- контроль витрат офісу, повний облік, фінансовие планування, зп співробітникам;
– взаємодія з компаніями промислового дизайну для розробки власних продуктів.

Заступник голови комерційного відділу

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
ТОВ "Гіріх", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Пошук нових клієнтів та робота з вже існуючими;
- складання комерційних пропозицій для співпраці;
- складання кошторисів, прайсів;
- пошук та закупівля матеріалів, обладнання для будівництва об'єктів, а також логістика;
- укладання договорів, виставлення рахунків, актів, довіреностей;
- участь в проведенні ділових переговорів;
- ведення та облік внутрішньої документації;
- комунікація зі структурними підрозділами компанії;
- участь у державних та комерційних тендерах, підготовка всіх документів;
- виконання особистих доручень керівника відділу та окремо власника компанії.

Нач. відділу

з 07.2015 по 01.2017 (1 рік 6 місяців)
Sofino Group, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Один з найбільших меблевих інтернет магазинів на той час. Відділ контенту
.

- Навчання співробітників свого відділу + контроль виконання ними завдань (3 особи у підпорядкуванні);
- наповнення сайтів компанії контентом (5 шт.);
- робота з цінами, близько 10 тисяч товарних позицій, переоцінка;
- щільна робота з Excel (номенклатура товарів) та Adobe Photoshop (редагування фото);
- базова SEO оптимізація, редагування коду CSS та HTML.

Освіта

ПДАБА

ПЦБ, Дніпро
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.
Вища технічна освіта, диплом спеціаліста.
Спеціальність - промислове та цивільне будівництво.

Додаткова освіта та сертифікати

Podless Training Consulting, технології кібернетики у продажах та переговорах

2019, 2 дні

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Trello
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Відповідальність
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Оперативність
  • Управління ІТ-проєктами
  • Організованість
  • Висока працездатність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Універсальний, швидко навчаюсь і вникаю в новий процес, стресостійкий, одночасно можу виконувати різні завдання, відповідальний, виконавчий, впевнені навички керування авто, вміння вирішувати будь-які питання та знаходити спільну мову з будь-якими людьми.

Є права категорії "В" та великий досвід керування авто, більш 20 років.

Телеграм для зв'язку:
@stas_ss8

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: