Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Олена

Управлінець, керуючий, координатор, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу (інтернет, соц. мережі)

з 09.2022 по 12.2022 (3 місяці)
Мережа магазинів ЖАДОР, Львів (Роздрібна торгівля)

формування бюджету відділу продаж,
планування та аналіз виконання плану,
ріст продаж в соціальних мережах (facebook, instagram, telegram),
організація та контроль роботи менеджерів з продажу,
контроль роботи менеджерів в CRM системі Bitrix24,
співпраця з іншими підрозділами мережі.

Менеджер з розвитку

з 02.2021 по 08.2021 (6 місяців)
ТзОВ "Мірничий", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Збільшувати клієнтську базу, а саме продзвін «холодних» і «гарячих» замовників із бази у CRM системі, цим самим розвивати нашу компанію. Опрацьовувати вхідні дзвінки з сайту чи заявки із сайту. По діючих замовниках особисто контролювати всі домовленості, в тому числі і фінансові домовленості, вести всю необхідну супровідну документацію зі своїми замовниками (створення угоди та її наповнення, створення рахунків, виставлення актів, закриття угод). Організовувати та здійснювати особисті зустрічі із замовниками і вести переговори. Щоденно працюючи в CRM системі, вести CRM-звітність (аналізувати, проставляти коректно задачі і дзвінки для продуктивного результату в майбутньому. Кожного дня заповнювати «Щоденний звіт менеджера» та «Платіжний календар». Щоденно звіряти поступлення із бухгалтерською відомостею. В кінці місяця звіряти «Дебіт/ Кредит» ,та вносити корективи у «Платіжний календар». Щоденно працювати над собою, вивчаючи продукт для покращення і розвитку компанії.

Керівник відділу продаж

з 02.2020 по 11.2020 (9 місяців)
IT компанія Xcorp, Львів (IT)

~ встановлення та розвиток довгострокових стосунків з клієнтом
малого та середнього бізнесу;

~ просуванням бізнесу в інтернеті: веб-дизайн, створення та
розкрутка сайтів/мобільних додатків в пошукових системах,
просування в соціальних мережах;

~ управлінська робота з менеджерами відділу продажу;

~ адміністративно-кадрова робота - підбір персоналу, проведення
корпоративно-навчальних тренінгів, підвищення мотивації
менеджерів;

~ ведення ділової документації та вирішення питань безперебійної
«життєдіяльності» відділу;

~ безпосердньо здіснювати прямі продажі, робота з (холодною/
гарячою базою).

Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами, відділ бізнес-клієнтів

з 05.2012 по 08.2014 (2 роки 3 місяці)
АТ «ПроКредитБанк», Львів, Україна, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
ведення переговорів та залучення нових клієнтів; координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування; фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.

Старший клієнт-менеджер по Західному регіону

з 10.2004 по 07.2006 (1 рік 9 місяців)
Львівський комерційний банк «ПриватБанк», Львів, Україна, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Окрім безпосередніх функціональних обов’язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.

Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем

з 01.2004 по 08.2004 (7 місяців)
Січень 2004 ― Серпень 2004Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем. Науково-виробничий центр „Мережа”- офіційний, Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розповсюдження патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон”, встановлення довготривалих стосунків з клієнтами., контроль дебіторської заборгованості.

Помічник секретаря

з 09.2003 по 06.2004 (9 місяців)
Львівський університет імені Івана Фрака, Львів (Освіта, наука)

Деканат механіко-математичного факультету в Львівському національному університеті ім. Івана Франка, Львів, Україна.

Освіта

Львівська комерційна академія, Львів, Україна

Інститут післядипломної освіти Спеціаліст з фінансів, Львів
Вища, з 2005 по 2007 (1 рік 8 місяців)

Львівський національний університет ім. Івана Франка, Україна

Механіко-математичний факультет. Кафедра диференціальних рівнянь. Магістр математики, Львів
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Магістр математики

Середня загальноосвітня школа № 21 м. Львова, Україна

Львів
Середня, з 1989 по 1999 (9 років 9 місяців)

Нагороджена золотою медаллю „За особливі успіхи у навчанні”.

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Резюме
Мачишин Олена Петрівна

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: ************************************************************************
Адреса: Філатова 10/7, Львів, Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПЕРСОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
**********************************************************************************************
Дата/місце народження:15.11.1982 / Україна, Львів
Національність:Українка
Сімейний стан:Одружена

Освіта:
**********************************************************************************************
Жовтень 2005  Червень 2007 Львівська комерційна академія, Львів, Україна
Інститут післядипломної освіти
Спеціаліст з фінансів

Вересень 1999  Червень 2004 Львівський національний університет ім. Івана Франка, Україна
Механіко-математичний факультет
Кафедра диференціальних рівнянь
Магістр математики

Вересень 1989  Червень 1999 Середня загальноосвітня школа № 21 м. Львова, Україна
Нагороджена золотою медаллю „За особливі успіхи у навчанні”

Досвід роботи:
**********************************************************************************************
Травень 2012—Серпень 2014Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами, відділ бізнес-клієнтів.
АТ «ПроКредитБанк», Львів, Україна.
Встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
ведення переговорів та залучення нових клієнтів; координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування; фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.

Жовтень 2004 ― Липень 2006Старший клієнт-менеджер по Західному регіону.
Львівський комерційний банк «ПриватБанк», Львів, Україна.
Окрім окрім безпосередніх функціональних обов’язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.

Січень 2004 ― Серпень 2004Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем.
Науково-виробничий центр „Мережа”- офіційний сертифікований представник ІАЦ „ЛІГА”.
Дана компанія спеціалізується на розповсюдженні патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон”, Львів, Україна.

Вересень 2003 ― Червень 2004Помічник секретаря.
Деканат механіко-математичного факультету в Львівському національному університеті ім. Івана Франка, Львів, Україна.

навички:
**********************************************************************************************
ВідповідальністьПрацюючи помічником секретаря в деканаті, я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.
Після цього у банку я координувала роботу 30 клієнт-менеджерів, будучи відповідальною за ефективність їхньої роботи.


Комунікативні навичкиЗавдяки роботі з клієнтами середнього та малого бізнесу та координуванні клієнт-менеджерів у банку, я розвинула комунікативні навички.
Приймала участь у семінарах і спеціалізованих тренінгах, де вдосконалила комунікативні навички.


Переконування людейТак як, щоб бути успішним менеджером в науково-виробничому центрі „Мережа” , вимагають відмінної здатності переконувати людей.
Саме цю рису я зробила однією з сильніших сторін під час роботи в науково-виробничому центрі „Мережа” – офіційному сертифікованому представнику ІАЦ „ЛІГА”.

Вирішення конфліктівЧисельні конфліктні ситуації з клієнтами в банку збудували основу (підгрунття) для вдосконалення навичок, щоб вміти успішно і в короткотривалий термін розв”язувати конфліктні задачі.

Відвідувала та була активним учасником бізнес тренінгів на різні теми , а саме:

„Розвиток управлінських навиків”;
„Основи обслуговування клієнтів”;
„Управління конфліктами. Робота із запереченнями, зауваженнями, критикою”;
„Менеджери- хто вони такі? Основні вимоги до менеджерів”.

Мови:Вільно: Українська і російська
Розмовний рівень: Англійська

Хобі:Спортивні бальні танці, плавання, музика і подорожі.

Комп”ютерні навички:Microsoft Word, Excel, LaTex, WinEdit, Borland Pascal 7.0,
Delphi 5.0

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: