Резюме від 1 серпня 2022 PRO

Вадим

Антикризовий менеджер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

аналітик бізнес-процесів підприємства, фінансовий менеджер

з 07.2017 по 02.2019 (1 рік 7 місяців)
"БК "Будсистема", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення управлінського обліку;
- контроль руху грошових коштів;
- виявлення сильних та слабких сторін підприємства;
- розробка та впровадження системи контролю та обліку виробничих процесів на підприємстві;
- розробка та впровадження системи бюджетування та планування на підприємстві нових проектів;
- контроль виконання планових показників бюджетів та своєчасне не допущення їх перевищення;
- вдосконалення та впорядкованість взаємовідносин з субпідрядними організаціями;
- план-фактний аналіз результатів виконання завершених проектів;
- планування постачання матеріалів на об’єкти будівництва з метою раціонального використання наявних фінансових ресурсів;
- моніторинг постачальників значних партій матеріалів;
- перевірка правильності використання кількості завезених матеріалів на об’єкти будівництва;
- надання керівнику узагальнюючих фінансово-економічних звітів по результатам діяльності підприємства.

Заступник керівника проекту, керівник розвитку нових напрямків.

з 04.2016 по 05.2017 (1 рік 1 місяць)
«ТПК «Майбутнє», Дніпро (Виробництво полімерних матеріалів)

- аналіз прибутковості проекту в залежності від його тривалості;
- вивчення та оптимізація технологічних процесів виробництва;
- пошук шляхів та впровадження заходів по зменшенню собівартості продукції, що випускається;
- оптимізація взаємодії з субпідрядниками, пов’язаними з виконанням конкретного проекту;
- розробка мір по вдосконаленню та прискоренню розрахунків комерційних пропозицій для потенційних замовників;
- вивчення конкурентного середовища;
- виявлення сильних та слабких сторін підприємства;
- аналіз потенційних ринків збуту готової продукції, вивчення їх об’єму та можливих замовників;
- вибір цільової аудиторії на нових ринках збуту;
- вироблення маркетингової стратегії виходу на нові ринки;
- попередні переговори з контрагентами;
- подальший розвиток напряму.

Керівник фінансово-аналітичного відділу, представник замовника з будівництва об’єктів власної інфраструктури

з 08.2012 по 09.2015 (3 роки 1 місяць)
«Металург Інвест», Дніпро (Крупнооптова торгівля металопрокатом)

- щотижнева подача звітів про фінансово-економічний стан підприємства с аналітичними даними щодо можливості інвестування в об’єкти будівництва;
- контроль використання фінансових ресурсів;
- контроль фінансових відносин з внутрішніми та зовнішніми контрагентами;
- оптимізація використання залишкових непрофільних активів підприємства для отримання максимально можливого економічного ефекту;
- керування процесами будівництва об’єктів власної інфраструктури, перевірка актів виконаних робіт підрядниками, ведення звітності;
- поетапний запуск в експлуатацію окремих ділянок будівництва с ціллю найшвидшого використання їх в господарській діяльності підприємства.

Керівник фінансово-аналітичного відділу, представник замовника з будівництва об’єктів власної інфраструктури

з 12.2009 по 07.2012 (2 роки 7 місяців)
«Металург-Дніпро», Дніпро (Крупнооптова торгівля металопрокатом)

- вдосконалення системи фінансово-аналітичної звітності для своєчасної подачі оперативних даних про фінансовий стан підприємства за вимогою власника;
- контроль і планування фінансових потоків підприємства;
- контроль розрахунків з дебіторської та кредиторської заборгованості;
- оптимізація будівельних витрат: проведення тендерів з потенційними підрядниками на виконання окремих видів робіт при будівництві об’єктів власної інфраструктури, моніторинг постачальників матеріалів, мінімізація логістичних витрат, прийняття найбільш відповідних інженерно-технічних рішень у разі необхідності зменшення витрат на певних ділянках об’єктів будівництва, розробка системи контролю кількості та вартості робіт.

Заступник Генерального директора з фінансово-економічних питань,

з 09.2004 по 09.2009 (5 років)
«Укркераміка», Луганськ (представник замовника з будівництва об’єктів власної інфраструктури)

- фінансовий та економічний облік господарської діяльності підприємств організації;
- вдосконалення системи обліку підприємств у відповідності до змін, пов’язаних з їх напрямками діяльності, розширенням ринку збуту та асортиментної лінійки товарів;
- контроль та планування фінансових потоків;
- подання фінансової звітності керівнику організації;
- підбір и підготовка кадрів;
- перевірка на відповідність витрат, пов’язаних з будівництвом об’єктів власної інфраструктури, до яких відносились: кількість та вартість підрядних робіт, моніторинг постачальників матеріалів.

Освіта

СУНУ ім. В. Даля

Управління, маркетинг, Луганськ
Вища, з 1997 по 2002 (4 роки 9 місяців)

Вища освіта: СУНУ ім В. Даля.
Факультет: Управління;
Спеціальність: Маркетинг.
Війскова освіта: військова кафедра при СУНУ ім В. Даля; звання – молодший лейтенант ВПС України.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси бухгалтерського обліку

2016р, 3 місяці

Курси управлінського обліку

2016р, 1 місяць

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Ділові якості:
- аналітичне мислення;
- досвід керування різноманітними структурними підрозділами підприємств;
- спрямованість на результат;
- здатність опрацьовувати великі масиви інформації;
- відповідальність;
- комунікабельність;
- універсальність – завдяки досвіду роботи в багатьох сферах: виробництво, торгівля, будівництво;
- практичний досвід застосування мір та заходів з покращення фінансового стану підприємств;
- розуміння існуючих проблем підприємств та шляхів їх вирішення;
- досвід вдосконалення виробничих процесів підприємств;
- вміння вирішувати різноманітні проблеми, виникаючі в процесі господарської діяльності підприємств;
- практичний досвід розвитку підприємств шляхом освоєння нових ринків збуту;
- практичний досвід проведення переговорів з зовнішніми контрагентами підприємств та організацій з метою поліпшення фінансових показників від цієї співпраці, оптимізації роботи з ними та попередженню конфліктних ситуацій;
- вдосконалення обліково-аналітичної звітності підприємств;
- вдосконалення контролю процесів господарської діяльності підприємств.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: