Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 жовтня 2019

Оксана

Менеджер, помічник керівника, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник директора філії (на дому)

з 03.2018 по 01.2019 (10 місяців)
ТОВ "Фауст", Обухов (Телекомунікації, зв'язок)

Менеджер в роздрібній торгівлі побутовими і не продовольчими товарами

з 02.2011 по нині (13 років 2 місяці)
ПП "Обухівміськвторресурси", Обухов (Роздрібна торгівля)

- аналіз і оцінка ринку постачальників;
- пошук нового товару і постачальників, проведення переговорів і заключення договорів;
- формування замовлення, координація доставки товару, повернення;
- ведення бази постачальників;
- контроль взаєморозрахунків, ;
- формування графіку замовлень, поставок;
- підтримання необхідного товарного запасу на складі;
- контроль наявності сертифікатів на продукцію.
- участь в приймані/видачі товару і оприбуткуванні, інвентаризаціях,
- організація оптових продажів, виписка всіх необхідних документів (договір, рахунок, видаткова, товарно-транспортна накладна)
- ведення табеля і графіка роботи продавців, виконувала обов’язки адміністратора магазину і т.д.;

Менеджер з продажу

з 11.2007 по 02.2011 (3 роки 3 місяці)
ПМП "Світоч", Обухов (Роздрібна торгівля)

Менеджер з продажу

з 05.2007 по 10.2007 (5 місяців)
Центр сучасних технологій, Обухов (продажа вікон, дверей, ролетів і т.д.)

Освіта

Університет економіки і права "КРОК"

Економіка, Київ
Незакінчена вища, з 2007 по 2009 (1 рік 9 місяців)

Київський машинобудівний технікум

Економіка підприємства, Киев
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (1 рік 9 місяців)

Додаткова інформація

Професійні навики:
-Знання 1С, впевнений користувач пакету MS Office, знаю як працювати в інтернеті, знаходити необхідну інформацію.
-Знання в оформленні договорів, бухгалтерських документів, веденні звітності, складських операціях, касовій дисципліні.
-Досвід в підборі персоналу.
-Відповідальна, працелюбна, швидко вчусь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: