• PRO

Галина

Заступник керуючого, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого

з 10.2019 по 11.2020 (1 рік 1 місяць)
Ощадбанк, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Керування відділом роздрібного бізнесу, фінансовий моніторинг та робота з публічними діячами, залучення та обслуговування заробітних проектів, ведення документів з державною таємницею, обслуговування VIP клієнтівш та клієнтів з особливим статусом.

Головний бухгалтер

з 05.2011 по 09.2012 (1 рік 4 місяці)
ОСББ "Новомістенська 10", Суми (Надання та облік послуг з утримання будинку та прибудинкової території)

- ведення бухгалтерського обліку;
- розрахунок заробітної плати;
- ведення кадрової документації;
- укладання договорів;
- складання бухгалтерської та податкової звітності.

Провідний спеціаліст

з 02.2007 по 02.2008 (1 рік)
Філія ВАТ "Укрексімбанк" в м.Суми, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Почала працювати на посаді економіста 2-ї категорії і за рік зросла до посади провідного спеціаліста відділення банку (фактично, головним бухгалтером відділення).

До сфери моїх обов'язків входило:

надання інформації про продукти та послуги банку існуючим та потенційним клієнтам (фізичним і юридичним особам); повна ідентифікація клієнта; консультація клієнтів з питань депозитів; оформлення та видача особистих, миттєвих, кредитних, зарплатних, пенсійних, студентських, соціальних карт ( MasterCard, VISA); ведення зарплатних проектів; облік карт; укладання договорів, повязаних iз залученням коштiв на депозити; відкриття, закриття та обслуговування поточних, ощадних, депозитних рахунків; робота з картковими рахунками; відправка, виплати міжнародних грошових переказів;просування продуктів та послуг банку з метою виконання поставлених кількісних та якісних завдань; залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази; вирішення проблемних ситуацій, які виникають на відділені; виконання доручень філії та головного офісу.

Неодноразово відвідувала тренінги з вдосконалення обслуговування фізичних та юридичних осіб - клієнтів банку. Також з приємністю відзначу той факт, що багато клієнтів банку (фізичних і юридичних) бажали, щоб саме я вела їх справи, рахунки та банківські операції. У книзі відгуків та пропозицій мені часто залишали персональну подяку за надання якісного та професійного обслуговування.

Декларант

з 04.2001 по 11.2001 (7 місяців)
ТОВ "ІмпЕксСервіс", Суми (Надання митних та брокерських послуг)

Сфери моїх обов'язків на цій посаді:

- ведення справ по митному оформленню вантажів юридичних осіб;
- ведення бази клієнтів;
- взаємодія з Сумською митницею щодо експорту/імпорту товарів юридичних осіб;
- огляд та декларування вантажів разом із співробітниками митниці тощо.

На цій посаді декілька разів відстоювала інтереси (опираючись на знання митного законодавства) своїх клієнтів при спірних моментах, які виникали на митниці при розмитненні вантажів, за що неодноразово отримувала щиру подяку від клієнтів.

Освіта

Українська академія банківської справи Національного банку України

Облік і аудит, Суми
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 9 місяців)

Факультет «Облік і аудит», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Під час навчання проходила практику в банківських установах, приймала участь в різних студентських заходах та конференціях. Дипломну роботу за темою "Організація обліку та аудиту розрахунків з постачальниками", а також державний іспит захистила на "відмінно".

Додаткова освіта та сертифікати

Бердичівський машинобудівний коледж, кваліфікаційний рівень Оператор ЕОМ

1999 рік, навчання тривало 2 роки

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • Internet Explorer
  • MS Access
  • Opera
  • Робота з оргтехнікою
  • Mozilla Firefox
  • Робота з факсом
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Веб-браузери
  • Adobe

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Я цілеспрямована, швидко засвоюю нову інформацію, вмію вести переговори та конструктивні діалоги з клієнтами та підлеглими. Маю велике бажання розвиватися в сфері управління та розвитку своїх професійних навичок, а також навичок співробітників. Мій досвід у спілкуванні з людьми та вирішенні спірних питань та відстоювання інтересів клієнтів та компанії неодмінно стануть у пригоді на новій посаді.

Особисті якості:

Люблю чесність, відповідальність, дисципліну та пунктуальність. Уважна до деталей, швидко навчаюсь. Я завжди доводжу справу до кінця, не спиняючись на піврезультаті. Поважаю чужу думку, але й вмію відстоювати власне бачення та свою позицію. Вмію спокійно вирішувати конфліктні ситуації. Дуже хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного, з розумінням ставляться до вимог керівництва і хочуть досягати разом поставлених цілей та нових вершин. А також своїм прикладом мотивувати підлеглих на здобуття високих результатів у поставлених задачах.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена. Маю доньку (17 років).

Не маю шкідливих звичок.

Можливість відряджень: так. Закордонний біометричний паспорт в наявності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами