Резюме від 6 лютого 2024

Крістіна

Менеджер по роботі з нерухомістю, 28 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

УДПУ

Финансы, Умань
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи

2020- по лютий 2024 Менеджер по роботі з нерухомістю та офіс-менеджер у ТОВ «Ароматика»
Обов'язки: пошук орендарів, організація переглядів офісів, реклама на сайтах нерухомості, ведення сайту та заповнення актуальним контентом, ведення сторінок у Facebook та Instagram, підписання договорів та додаткових угод з орендарями, вирішення поточних питань орендарів, узгодження умов оренди між власником та орендарями. Також виконувала всі обовязки офіс-менеджера (документообіг, подання документів на підпис директору, отримання/відправка кореспонденції, вирішення поточних питань по офісу, бронювання готелів при відрядженнях та ін)

11.2018 - 10.2019 Помічник Голови Правління Банку в АТ «РВС Банк»
Обов'язки: документообіг, ведення робочого календаря керівника, структурування зустрічей, комунікації з НБУ та ЗМІ, контроль роботи водіїв та прибиральниць, організація привітань співробітників, контроль за виконанням поставлених завдань, виконання доручень керівника, організація зустрічей відвідувачів (чай, кава), забезпечення життєдіяльності офісу , замовлення канцелярії тощо. Досягнення: удосконалила роботу у структурі керівник-підлеглі.

02.2017-10.2018 Секретар в «Столичній Академії» Київської Академії наук.
Обов'язки: включали роботу секретаря керівника, секретаря офісу (забезпечення життєдіяльності офісу, дзвінки, пошта, доручення, організація заходів тощо), помічника головного бухгалтера (робота з 1С, довіреності, переміщення товарів, залишки), а також паралельно займалася діяльністю психологічного центру як адміністратора та Агентства з персоналу (які належать керівнику).

11.2015-01.2017 Помічник комерційного директора в ТОВ «Фірма «Дісна»
Обов'язки: контроль своєчасних відвантажень продукції, контроль роботи менеджерів, оформлення та підписання договорів маркетингу та постачання, щотижневий та щомісячний звіт з продажу з усієї території України, формування звіту продажів за місяць по кожному менеджеру, ведення документообігу відділу, щотижневе відправлення рекламної продукції та контроль її доставки, підготовка необхідної звітності на вимогу керівника; ведення протоколу нарад, координація роботи регіонального відділу з іншими відділами компанії

03.2013-09.2015 Офіс-менеджер в ТОВ «Ірбіс-Авто».
Обов’язки: логістика, документообіг, первинна бухгалтерія, координація роботи водіїв та працівників складу, підготовка необхідних документів для генерального директора. Також ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами, зустріч відвідувачів, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, контроль роботи менеджерів, звітність.


Освіта
2006 - 2011
УДПУ ім. П.Г. Тичини факультет економіки за спеціальністю «Фінанси» (магістратура).
Професійні навики та знання програм
Досвідчений користувач ПК - MS Office (Word, Excel, Power Point) 1С Підприємство, робота в Internet та з Outlook, швидко навчаюсь новому.

Іноземні мови
українська – рідна; російська -вільно, німецька - базовий, англійська - базовий.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: