Сергей
Керівник відділу розвитку та підтримки регіональної мережі, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5763438
Знання і навички
Додаткова інформація
Адміністративно-господарська діяльність, закупівля товарів і послуг, ведення переговорів, управління проектами FM, складання договорів, управління нерухомістю, оренда об'єктів нерухомості, оптимізація витрат, формування бюджету, експлуатація нерухомості, відкриття торгівельних закладів, договори підряду, взаємодія з контролюючими органами, участь в тендерних процедурах (закупівлі ,продажі), матеріально-технічне забезпечення, пожежна безпека та таке інше ...
Загальний стаж - 25 років.
Досвід роботи:
2017 р. ПрАТ СК «ІНТЕР-ПОЛІС»
2019 р. Керівник адміністративно - господарського відділу.
Забезпечення життєдіяльності компанії; управління персоналом адміністративно-господарського відділу (секретар, тех. персонал, водії); організація і контроль адміністративно-господарської діяльності; планування та аналіз виконання бюджету відділу, робота з постачальниками ТМЦ, підрядниками та орендодавцями (госп. забезпечення центрального офісу та 12-ть. представництв в регіонах); забезпечення експлуатації офісного обладнання; забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота; контроль виконання наказів та розпоряджень співробітниками; транспортне забезпечення, облік і контроль витрат ПММ; організація представницьких і корпоративних заходів.
2015 р ФК «КИТ ГРУП» - Київ
2017 р Зав - госп.
Експлуатація усіх систем забезпечення, організація ремонтних робіт - пошук підрядників та постачальників послуг, контроль якості виконання робіт. Матеріально-технічне забезпечення офісу та відділень, закупівля необхідних матеріалів, інструментів та оргтехніки. Збір первинної бух. документації. Складання звітів, підготовка пропозицій щодо раціонального використання бюджету - господарчих витрат. Проведення інвентаризацій, облік матеріальних цінностей. Робота з орендодавцями (супроводження договорів, розрахунки).
Пошук та підбір приміщень для відкриття відділень ; проведення конкурсного відбору
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (15 об'єктів).
2013 р. ТОВ «Шен-СЕРВІС»
2014 р. Керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).
Координація діяльності підрозділів компанії, з метою надання якісних послуг
комплексного обслуговування об'єктів нерухомості. Забезпечення надання послуг фасилити менеджменту (тех. обслуговування, клининг), по об'єктах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (24 об'єкти), ТЦ "Піраміда", ювелірний супермаркет "Укрзолото", супермаркети мережі «Сільпо» (3 об'єкти) та інші. Проектування послуг,
розрахунок собівартості і визначення комерційної ціни для тендерних процедур.
Продаж доп. послуг в рамках проекту фасилити менеджменту обслуговування
об'єктів нерухомості. Розробка та узгодження договорів належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Приймав безпосередню участь в переговорах з узгодження та укладення договорів - надання послуг з комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес-процесів, оргструктури, документообігу.
Брав участь в роботах по отриманню сертифікату ISO 9001: 2008.
Забезпечував навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються.
Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.
2009 р. ПТ "Ломбард" ТОВ "Чесний Відсоток" і компанія "
2013 р. Керуючий справами (Зам. Ген. Директора з розвитку)
Організація підприємства з нуля.
Пошук і підбір приміщень для відкриття відділень ломбарду та ювелірних магазинів; супровід процесу укладення договорів оренди; проведення тендерів
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (11 об'єктів), підготовка документів для реєстрації відділень.
Врегулювання питань підприємства в контролюючих органах і держ. установах, (БТІ, пожежна охорона, Київ реклама, архітектура, РДА і т. д.). Надання пропозицій щодо придбання об'єктів нерухомості і земельних ділянок. Робота з орендодавцями,
оптимізація витрат пов'язаних з орендою та експлуатацією приміщень.
Розробка концепцій рекламних акцій, виготовлення рекламних носіїв. Пошук і оренда оптимальних локації для розміщення рекламних носі
Інші резюме цього кандидата
18 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.1998 - 05.2001: правоведение, юрист (Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко, Кировоград)....
20 000 грн
Київ
Повна зайнятість
Ключові навички: Адміністративно-господарська діяльність, закупівля товарів і послуг, ведення переговорів, управління проектами FM, складання договорів, управління нерухомістю, оренда об'єктів нерухомості, оптимізація...
18 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.1998 - 06.2001: правоведения - младший специалист. (Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко, Кропивницький)....
Схожі кандидати
Директор по продажам, руководитель по развитию и поддержки региональной сети
Київ
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Начальник відділу продажу, комерційний директор, керівник партнерської мережі
Київ
Начальник управління розвитку регіональної мережі, директор з операційної роботи
Київ
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків
Регіональний директор, комерційний, керівник мережі, територіальний
Київ, Вінниця
,
ще 8 міст