Резюме від 6 лютого 2020 PRO

Юлія

Спеціаліст з документообігу, HR-менеджер, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Хмільник
Готовий працювати:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів/Адміністратор

з 06.2018 по 11.2019 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Астарта-Київ" (ТОВ Зерно-Агротрейд), Хмільник (Сільське господарство, агробізнес)

Інспектор з кадрів: прийняття, переведення, звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, ведення штатного розпису, формування та ведення особової справи працівників, облік надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток,а також іншу встановлену документацію з кадрів.
Адміністратор:ведення та знання розпоряджень, наказів та інші нормативних документів і керівних матеріалів, які стосуються організації підприємства.
Організація діловодства: вхідна/вихідна кориспонденція, приймання та переказ поштових докуметів та ін.
Робота з программою APS Tender (ведення тендерних закупівель)переговори з потенційними постачальниками, збір комерційних пропозицій та обробка даних, перед прийняттям рішеня.
Робота з програмою Alfresco (система погодження договорів) занесення договорів та додаткових угод до програми, запуск та контроль процесу погодження докумета відповіними департаментами підприємства, збір установчих документів контрагентів, та ведення переговорів до піписання,контроль підписання, отримання оригіналів, реєстрація та занесення в електронний архів, збереження оригіналів документівв архіві підприємства.

Бухгалтер

з 09.2017 по 06.2018 (9 місяців)
ФОП Іванішин П.Ю. "Євротепло", Хмільник (Виготовлення та реалізація металопластикових виробів (контрукцій))

Прийняття замовлень клієнтів ,консультація щодо конструктивних особливостей окремих видів виробів, їх властивостей, якості, правил догляду за ними, цін.
Робота з программою "конструктор" за допомогою якої створюється креслення контрукції з врахуваннями побажань замовників ( вікна, двері, балкони, лоджії та ін), передача креслення в цех, контроль за термінами та якістю виготовленням, контроль процесу розрахунків, та передачу виробів замовнику.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2013 по 09.2017 (4 роки)
Туристична агенція "Горячие Путевки", Київ (Туризм)

Поповнення інформаційного матеріалу рекламного характеру,
Отримувати інформацію про місце розташування, клімат, історію країн світу в цікавій та доступній формі подавати інформацію клієнту, планування та організація туристичної поїздки.
Бронювати автобусні тури, авіа-білети та білети на залізно дорожній транспорт, користуватися довідковою літературою і інтернет-ресурсами.
Подавати та отримувати необхідні довідки та документи, в тому числі закордонні паспорта туристів для оформлення віз.

Освіта

Інститут екології, економіки і права

Фінанси та кредит, Київ
Вища, з 2009 по 2011 (1 рік 9 місяців)

Ананьївський державний аграрно-економічний технікум

Бухгалтерський облік, Ананьїв
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Графічні редактори Microsoft.Office.Tools Креслення

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: