Резюме від 6 березня 2024 PRO

Микола

ІТ-адміністратор, керівник відділу, 23 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
63 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу програмування університету, адміністратор предприємстваа

з 09.1996 по нині (27 років 8 місяців)
університет економіки і торгівлі, ДП "Документ", Полтава (Освіта, наука)

Освіта

військовий університет

Інженер з експлуатації радіотехнічних пристроїв, Харків
Вища, з 1993 по 1995 (1 рік 11 місяців)

Знання і навички

Користувач Internet Windows CorelDRAW Ubuntu MySQL CentOS SQL MS SQL Server Адміністрування PostgreSQL Adobe Symantec Endpoint Protection Графіка Вебсервер

Додаткова інформація

Резюме
Іванов Микола
м. Полтава
Тел. моб .: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета - системний адміністратор, фахівець з технічної підтримки

Ключові компетенції:
Побудова моделі управління ІТ-підрозділом на основі відповідальності, прозорості та контролю.
Використання системного підходу до управління процесами.
Розуміння функцій ІТ-підрозділу на основі таких підходів:
• рішення задач, орієнтуючись на потреби співробітників і клієнтів;
• контроль рівня автоматизації бизнес-процесів, підготовка пропозицій для розвитку існуючих інформаційних систем, проведення оцінки функціональних можливостей програмних продуктів;
• концентрація уваги на суті вирішуваних завдань і подальший вибір програмно-апаратного забезпечення;
• організації техпідтримки без залучення до деталей і труднощів власників бізнес-процесів;
• оптимізація обслуговування і мінімізація кількості збоїв;
• управління аналізом причин збоїв, їх попередження, усунення і швидке відновлення працездатності програм і обладнання;
• забезпечення якнайшвидшого вирішення інцидентів, проблем, запитів;
• підготовка і планування способів усунення надзвичайних ситуацій;
• забезпечення постійного виконання щоденних рутинних операцій;
• використання способів і інструментів для організації злагодженої командної роботи;
• забезпечення готовності нарощувати необхідні потужності, розробка прикладної та інфраструктурної архітектури;
• оптимізація витрат, часу придбання і розміщення ІТ-ресурсів;
• управління ризиками забезпечення режиму інформаційної безпеки;
• контроль проведення змін в ІТ-інфраструктурі;
• збільшення кількості послуг завдяки правильній розробці ІТ-середовища.
Планування розвитку та впровадження програмних продуктів і сервісів.
Організація роботи підрозділу із впровадження та супроводження програмного забезпечення, планування, оцінка і аналіз виконання завдань.
Написання нормативної документації.
Адміністрування серверів, установка та налаштування робочих станцій, інсталювання та налаштування програмного забезпечення, віртуалізація робочих місць.
Адміністрування баз даних.
Підключення та адміністрування активного мережевого обладнання.
Організація віддаленого підключення (TeamViewer; RAdmin; Ammyy Admin; UltraVNK).
Організація роботи термінального сервера, Web-сервера, сервера друку.
Організація та проведення резервного копіювання даних.
Діагностика програмних / апаратних несправностей.
Модернізація та ведення обліку комп'ютерної техніки.
Забезпечення вірусної безпеки.


Особисті якості:
- творчий і діловий підхід до роботи;
- бажання вчитися і пізнавати нове, особливо в сфері ІТ;
- організованість в роботі, комунікабельність;
- аналітичні здібності та логічне мислення;
- освоєння і застосування нових технологій.


Додаткові навички:
- обробка графічних і фото матеріалів;
- лінійний або нелінійний відеомонтаж;
- редагування готових музичних творів і виконання інших робіт зі звуковими файлами.

Освіта: вища технічна.

Досвід роботи - більше 20 років у сфері ІТ.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: