Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Яна

Менеджер по роботі з клієнтами, 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аналитик, тендер - менеджер отдела продаж

з 02.2017 по 07.2017 (5 місяців)
ИН ТАЙМ, Киев (Курьерская служба доставки, грузоперевозки)

✓ Подготовка тендеров (расчет тарифа,скидки, подготовка всей необходимойдокументации)
✓ Аналитика ПДЗ отдела продаж и отдела сопровождения
✓ Подготовка еженедельных отчётов по контрагентам отдела продаж и отдела сопровождения (динамика, задолженность)
✓ Расчет мотивации отдела продаж и сопровождения
✓ Подготовка презентаций отдела аналитики

Аналитик группы логистики сухой продукции

з 02.2016 по 01.2017 (11 місяців)
WOG Ритейл (Распределительный центр),, Бровары (Автобизнес и автосервис)

- Щоденне формування замовлень відповідно до затверджених графіків в програмі 1С УПП
- Аналіз та корегування замовлень перед підтвердженням в програмі Stock-M
- Передача сформованих замовлень в склад для сбору та відправки на регіон
- Контроль дебіторської заборгованості (ДЗ,ПДЗ)
- складання аналітичних звітів (звіти виконання плану,продажів у розрізі клієнтів та надання послуг)
- Прогнозування показників виконання плану
-Щоденний контроль виконання поставок з РЦ на АЗС згідно затверджених графіків
- Формування графіків поставок на АЗС для затвердження транспортним відділом
- Введення активного асортименту та виведеня з асортименту неактивних артикулів для замовлень в Stock-M через обробку в базі 1С УПП
- Щоденний аналіз товарних залишків на АЗС з урахуванням аналізу продажів, залишків, акцій та форми викладки товару
- Щоденна перевірка товарних залишків на складі РЦ
- Розподіл активного асортименту товару на АЗС відповідно до затверджених планограм
- Створення документу на постачальника з вказівкою мінімальної кількості товару на кожен артикул згідно діючих планограм
- Формування замовлень товару постачальнику згідно графіку
- Контроль правильності заповнення та створення документу переміщення для повернення товару на РЦ/постачальнику
-Контроль оприбуткування та проведення документу переміщення на АЗС після отримання товару
- Участь у проведенні інвентаризації

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

Кваліфікаційний рівень "магістр"

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Сводные таблицы 1С УПП

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

На даний момент розглядаю вакансії з можливістю працювати віддалено або з позмінним графіком.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: