Резюме від 25 грудня 2021 PRO

Андрій

Керівник відділу продажу, маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу маркетингу

з 08.2013 по 11.2019 (6 років 3 місяці)
Інформаційне агенство Волинські Новини, Луцьк (ATL.BTL.Trade Marketing)

1.Планувати та здійснювати маркетингову діяльність «Волинських Новин».
2. Проводити моніторинг конкурентів на ринку. Аналізувати отримані дані і використовувати для поліпшення діяльності підприємства. Здійснювати маркетингові активності.
3. Стежити за злагодженістю роботи відділу, контролювати якість та оперативність виконання завдань. Навчати менеджерів та фахівця зі збуту. Проводити наради із рекламними менеджерами, дизайнером та фахівцем зі збуту.
4. Налагоджувати способи оперативного і безперебійного надходження реклами у редакцію видання. Робота із зовнішніми джерелами, що організовують надходження реклами (рекламні агентства).
5. Стежити за веденням документації про оплату, яка стосується рекламної інформації (банерна реклама, статті, блоги тощо) та дистрибюторів газети – виставлення рахунків, актів виконаних робіт. Контроль за вчасними оплатами.
6. Виконувати бюджетний план.
7. Повідомляти керівництву підприємства про виявлені у процесі виконання обов’язків недоліки у роботі сайту і вносити пропозиції щодо їх усунення.


Досягнення.
Створення та розвиток відділу маркетингу. Найвийщий рівень дохідності серед інтернет-видань у Волинській області.

Комерційний директор

з 06.2011 по 12.2011 (6 місяців)
ТзОВ “Волиньагропродукт”, Луцьк (Хлібоблочна продукція)

1.Планування роботи відділу продажу:
а) виконання плану продажів;
б) рівень дебиторської заборгованості;
в) моніторинг продажів конкурентів (частка підприємства та конкурентів на ринку) ;
г) рекомендувати на затвердження директорові план популяризації нових видів продукції, щомісячно визначати види продукції, які вимагають маркетингових заходів, з метою збільшення продажів і відновлення втрачених позицій на ринку,

2.Управління
1) контроль роботи персоналу;
2) розробка стандартів роботи працівників ;
3) мотиваційна складова торгового персоналу;

3.Логістика
1) маршрутизація торгових агентів з урахуванням наступних чинників:
а) дистанція;
б) категоризація клієнтів;
в) присутність уповноважених представників клієнта;
г) замовлення продукції з урахуванням необхідного запасу;
д) розробка високого рівня рентабельності логисти

4. Маркетинг
1) контроль проведення сенсусних досліджень;
2) розробка механік запуску продукції на ринок;
3) контроль за подальшим продажем продукції

Досягнення.
Запуск на ринку вісьми видів продукції. Розробка маркетингових активностей існуючих брендів. Збалансування дебіторської заборгованості.

Керівник відділу продажів

з 06.2008 по 12.2010 (2 роки 6 місяців)
ТзОВ “Волиньтабак”, Луцьк (дистрибуція: алкоголь,тютюнова продукція,чай, кава)

1.Планування роботи відділу продажів :
а) термін продажів : день, тиждень, місяць;
б) терміни надходження грошей : день, тиждень, місяць;
в) терміни дебіторської заборгованості : день, тиждень, місяць;
г) рівень дебіторської заборгованості;
д) плани в розрізі вищезгаданих пунктів;
ж) контроль виконання бонусных програм виробників.
2.Управління
1) контроль роботи супервайзерів і торгових агентів;
2) розробка стандартів роботи працівників відділу;
3) мотиваційна складова торгового персоналу;
4) моніторинг маршрутів супервайзерів і торгових агентів;
3.Тренінги
1) «завдання і перспектива зростання торгового агента»;
2) «управління замовником» (для торгового агента );
3) «управління групою торгових агентів» ( для супервайзерів).
4.Рекрутинг
1) складання профілю кандидата;
2) кастинг;
а) розробка тесту;
б) співбесіда;
3) відбір кандидата.
5.Логістика
1) маршрутизація супервайзерів і торгових агентів з урахуванням наступних чинників:
а) дистанція;
б) категоризація клієнтів;
в) присутність уповноважених представників клієнта;
3) замовлення продукції з урахуванням необхідного запасу

Досягнення.
Якісне дотримання вимог виробників та впровадження високих стандартів дистрибуції

Супервайзер

з 05.2007 по 06.2008 (1 рік 1 місяць)
ТзОВ “Волиньтабак”, Луцьк (дистрибуція: алкоголь,тютюнова продукція,чай, кава)

Контроль за виконанням завдань групою ТА.
Розширення ринку збуту продукції. Динамічне зростання присутності на території покриття повного портфеля брендів компанії "Філіп Моррис-Україна", "Імпериал-Тобакко Україна", “JTI”. Виконання планів продажів продукції та контроль дебіторської заборгованості .

Супервайзер

з 11.2005 по 05.2007 (1 рік 6 місяців)
ТзОВ "Міжрегіональні ресурси", Луцьк (дистрибуція: алкоголь,тютюнова продукція)

Контроль виконання завдань групою ТА.
Розширення ринку збуту тютюнової продукції. Виконання планів продажу. Контроль дебіторської заборгованісті.

Торговий агент

з 07.2001 по 07.2005 (4 роки)
ТзОВ " Українська тютюнова компанія", Луцьк (дистрибуція тюнової продукції)

- Просування на ринку збуту в регіоні торгових марок ПзІІ "Реемстма-Україна".
- Виконання планів продажів, щотижня, щомісячно.

Освіта

•2009 — Волинський національний університет

Історичний факультет, Луцьк
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)

Викладач історії

Додаткова освіта та сертифікати

Управління персоналом, “Філіп Морріс”

2007

Управління продажами, “Універсум”

2006

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Windows 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Total Commander Ефективне управління персоналом,аналітичне мислення.

Знання мов

Англійська — вище середнього

Рекомендації

  • Савич Іван Петрович

    Савич Іван Петрович

    Директор, Інформаційне агенство "Волинські новини"

    Контактні дані приховані
  • Фєдіна Ірина Олексіївна

    Фєдіна Ірина Олексіївна

    Директор, ТзОВ “Волиньтабак”

    Контактні дані приховані
  • Володимир Маковецький

    Володимир Маковецький

    Директор, ТзОВ “Волиньагропродукт”,

    Контактні дані приховані

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: