Резюме від 3 травня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5909096

HR Business Partner

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ivanna Zakharchuk

Khmenlnytskyi National University,

Philology and Translation faculty from
September 1, 2012, till June 30, 2017

(488)86497882 (WhatsApp); (380)9832871(Viber)
@iv4ever (Telegram)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
English, Russian, Ukrainian

HR Manager at 2 companies: The USA construction company (26 emloyees) & World-wide Trademark company (46 employees). Signed NDA. Sep 30, 2021 - 'till now

- Full-sircle recruitment process (all continents + hardly to fill positions)
- Business development process
- Revenue allocation and forecast
- Business strategies for 3, 5,10 years
- Risk management plan and etc.
- Vendor management and govermental jurisdictions (22 cities in the USA)
- Pefrormance report, KPIs


Freelancer at Marketing and e-commerce field at Ukraine /Confidential/ - Aug 08, 2020 - Sep 29, 2021

Skills:
SMM, Email marketing, SMS Marketing, Marketing campaigns at IG/FB, Tik Tok Business account for brand presence, Content Creator in 3 languages: en/rus/ua, Google My Business profile optimization.

Achievements: Google Garage Certification 2021

Human Resources Coordinator at Lapita Hotel, Dubai Parks and Resorts, Dubai, UAE

Tech-savvy skills:
• PeopleSoft Enterprise • Birchstreet
• Dnata Corporate
• Oasys eHCM
• Oasys Payroll Hiring systems: GRS Bayt.com, HOSCO,Caterer Global

Achievements:

✓ Facilitated the opening of 250 new bank accounts in 3 months.
✓ Went above my duty hours and implement a filing system for Human Resources, organizing more than 700 past and current employee
documents.
✓ Arranged 60 vocational tickets within 1 month.
chfchC
✓ Onboard 22 new hires within 1 month.
✓ Organized AAW event with the different excursions, snacks and transportation for 5 days within 1 week. Including day and night shift activities.

Professional Experience

Responsibilities:
• Process life insurance application, deletion, transfer request, sick leave reimbursement claims, Worker’s Compensation.
• Assist with Talent Assessment & Acquisition with high-volume staffing.
• Operate Recruiting Software and post a fresh content on Social media channels.
• Ensure successful onboarding.
• Process travel arrangements for vacation and business trip.
• Process the effective off boarding and follow up with final settlement.
• Collating payroll information on a monthly basis.
• Reviewing and processing employee expense reports.
• Counseling managers and employees on transfers, promotions and terminations.
• Process bank application and prepare salary certificate, salary transfer.
• Arrange in-house and external events for associate engagement
• Prepare daily business packet
• Manage employee files in our filing system and update their records in the system.
• Handle System enrollment and re-enrollment process

Waitress
Ari Pool Bar and Restaurant - Lapita Hotel, Dubai Parks and Resorts, Dubai, UAE (previously) from 23 October ‘till 18 June 2018
Responsibilities:
• Registered customer complaints and preferences
• Supervised Interns and beginners
• Provided proper serving etiquette and handle customer complaints
• Oversaw stock level
• Made recommendations

Restaurant Supervisor
Arena Hotel, Khmelnytskyi city, Ukraine from January 2015 –October 2017
Responsibilities:
• Ordered suppliers
• Kept statistical and financial record
• Produce staff rotas
• Provided service for VIP guests and table reservation
• Operated cash register and handled cash transaction
• Event Organizator: Weddings, Anniversary and Birthday Party Agenda
• Revenue forecast

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: