Резюме від 11 лютого 2022 PRO

Леся

Керівник відділу організації заходів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу організації заходів

з 11.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
Кусум, Київ (Фармацевтика)

За час роботи на посаді було проведено (координація, адміністрування тощо):

2019 рік (листопад-грудень) - 39 заходів з загальною кількістю 1144 чол.

2020 рік (січень-листопад) - 78 заходів. Заходи у 2020 році проводилися з урахуванням карантинних умов (перша половина року - офлайн формат, з травня - змішаний: офлайн+онлайн).

2021 рік (перше півріччя) - проведено 82 заходи (міжнародні (EBCOG в Греції, конференції медичних напрямків в Турції, на Криті, Дубай і т.п.), онлайн та офлайн конференції по усій Україні). Усі карантинні вимоги під час підготовки до заходів були дотримані.

Налаштування роботи відділу з "0":

-підбір співробітників у відділ;
-навчання та адаптація співробітників;
-розподіл та постановка задач та контроль їх виконання;
-створення процедур, алгоритмів роботи відділу, взаємодії з іншими відділами, інструкцій, політики роботи івенторів;
-робота з підрядниками, агенціями.
-Проведення переговорів - пошук нових партнерів щодо організації заходів; проведення тендерів на організацію заходу;
-контроль бюджету на захід з урахуванням вимог відділу маркетингу;
-робота зі спікерами (в науковій частині) - контроль домовленостей та оплата гонорарів;
-контроль за своєчасним закриттям документами заходів;
-аналіз ефективності роботи відділу, пропозиції щодо вдосконалення роботи.

Координатор з організації заходів

з 10.2017 по 10.2019 (2 роки)
IDS Borjomi Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

Організація і координація заходів;
Участь в розробці концепцій заходів;
Контроль і координація всіх етапів розробки і реалізації проектів;
Складання, коригування кошторисів, бюджетів;
Аналіз, контроль розрахунків всіх необхідних ресурсів, впровадження заходів щодо економії;
Робота з документацією агенції (в тому числі підготовка ТЗ);
Залучення та пошук виконавців / підрядників;
Взаємодія з підрядними організаціями;
Координація якості роботи підрядників з усіх питань на всіх етапах реалізації проекту (контроль термінів та якості виконання робіт);
Чітке планування своєї роботи, щоденна та щомісячна звітність;
Ведення звітності по проведеним заходам;
Організація та супроводження документообігу. оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень відділу продажів;
Підготовка внутрішніх інструкцій із координації заходів.

Провідний спеціаліст відділу інформаційної підтримки продажів

з 06.2009 по 10.2017 (8 років 4 місяці)
IDS Borjomi Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

За час роботи на цій посаді вдалося організувати документообіг для безперебійної роботи з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа (знижки, компенсації, оплати - все нараховувалось без затримок згідно регламентів). Створено інструкції з організації та проведення зборів. Усі збори, тренінги проводились без зауважень.
- Організація, контроль та координація документообігу з дистриб’юторами, з клієнтами каналу ХоРеКа. Підготовка шаблонів договорів, угод з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа. Узгодження з усіма відповідальними відділами (юридичний, фінансовий) усіх необхідних змін в документах. Вирішення поточних питань.
- Розрахунок компенсацій дистриб’юторам за проведені акції. Розрахунок щомісячних знижок дистриб’юторам. Документальний супровід закриття нарахованих знижок. Робота з дистриб'юторами.
- Ведення звітності з продажів дистриб’юторів.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів.
- Робота з аудиторською компанією Global Praxis (англомовна компанія): допомога в збиранні та обробці необхідної інформації для проведення аналізу ефективності роботи відділу продажів.
- Робота з бізнес-порталом ECOD Distribution та ECOD-Agent. Щоденні звіти згідно даних з БП ЕКОД.
- Розрахунок бюджету затрат по каналу ХоРеКа, по адміністративним питанням відділу продажів. Розрахунок резервів затрат.
- Організація проведення розширених зборів, тренінгів відділу продажів. Супроводження та організація документообігу. Організація, координація та контроль проведення виїзних тренінгів, зборів.

Асистент директора з продажів та дистрибуції

з 05.2008 по 06.2009 (1 рік 1 місяць)
IDS Borjomi Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Планування робочого дня керівника.
- Підготовка звітів для відділу продажів.
- Робота з 1С.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Асистент директора з маркетингу

з 08.2007 по 04.2008 (8 місяців)
Клуб сиру, Київ (Харчова промисловість)

Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
•Підготовка до зборів, зустрічей.
•Планування робочого дня керівника.
•Робота с 1С.
•Робота з вхідною/вихідною документацією.

Асистент директора

з 11.2005 по 08.2007 (1 рік 9 місяців)
Київський вітамінний завод, Київ (Фармацевтика)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Планування робочого дня керівника.
- Підготовка звітів для керівника.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Менеджер відділу маркетингу та продажів

з 11.2004 по 11.2005 (1 рік)
Логістичний центр "Ост-Вест Експрес", Київ (Транспорт, логістика)

Відвідування виставок, ведення бази даних клієнтів.
Пошук нових клієнтів.
Замовлення фірмової рекламно-сувенірної продукції.
Організація корпоративних заходів.
Робота з анкетами (розробка та обробка) всередині компанії

Асистент президента компанії

з 05.2000 по 11.2004 (4 роки 6 місяців)
Логістичний центр "Ост-Вест Експрес", Київ (Транспорт, логістика)

Пошук, навчання та керування роботою секретарів для приймальної генерального директора.
Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
Підготовка до зборів, зустрічей.
Планування робочого дня керівника.
Забезпечення офісу (канцелярія, продукти харчування, тощо).
Координація роботи прибиральниц.
Координація роботи водіїв.
Оформлення відряджень: візи, квитки, бронювання готелів.
Робота з вхідною/вихідною документацією.

Освіта

Київський інститут соціальних та культурних відносин

Культурологія. Переклад, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)

Спеціаліст з міжнародних культурних відносин, культуролог, перекладач

Додаткова освіта та сертифікати

Європейська Бізнес Асоціація: Програма розвитку з ефективних інструментів для особистого та професійного росту

2018

Європейська Бізнес Асоціація: Програма розвитку з організації заходів

2018

Тренінг: Взаємодія в проектах за допомогою Project Online. УЦ «Сетевые Технологии»

2014

Техніка ведення переговорів. внутрішній тренінг ІДС

2012

"Виконавча дисципліна". внутрішній тренінг ІДС

2012

Курс по Excel-2010. Инком

2010

The Capital School of English

2009

Тренінг-семінар «Ефективні продажі продукції по телефону». Гештальт Консалтінг Груп

2005

Курс соціально-психологічного тренінгу «Ефективні продажі».Агентство організаційного розвитку

2004

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Ведення переговорів The Bat! Адміністрування Договірна робота Документообіг ECOD Організація, контроль та підтримка документального супроводу Організація ділових та корпоративних заходів Робота з первинними документами Навчання персоналу (введення, вдосконалення навичок тощо) Проведення переговорів з підрядниками

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Створення з нуля і налагодження роботи відділу по організації заходів. Підбір співробітників, навчання, адаптація. Аналіз ефективності роботи відділу, оптимізація витрат. Написання посадових інструкцій, СОП та алгоритмів роботи відділу. Організації конференцій (понад 700 чоловік).
Перехід від офлайн конференцій в режим онлайн (в умовах карантину).
Організація відряджень співробітників по усій Україні. Організація Event-подій (збори, тренінгі (в тому числі і виїздні по усій території України - від 30 до 300 учасників), корпоративи на 15-250 чоловік). Організація, супроводження усього процессу: від бріфу для агенцій, пошуку підрядників, локацій до контролю проведення заходу (з урахуванням бюджетів).
Організація конференцій - як соорганізатор разом з технічним підрядником, так і самостійно.
Вміння самостійно організувати конференцію будь-якої складності та з будь-якою кількістю делегатів в найкоротші терміни без погіршення якості послуг.
Створення інструкцій для організації та проведення семінарів та тренінгів для відділу продажів.

Організація процесів, які пов'язані з документообігом: упорядкування та ведення архіву; оптимізація зберігання оригіналів документів; створення інструкцій з документообігу. Оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень, проведення тренінгів та зборів відділу продажів. Довгостроковий досвід роботи з клієнтами (дистриб"юторами) (від початку оформлення документації до різноманітних розрахунків за надані послуги).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: