Резюме від 29 листопада 2018 PRO

Мельниченко Леся

Координатор з організації заходів

Повна зайнятість.

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Координатор з організації заходів

з 10.2017 по нині (1 рік 2 місяці)
IDS Borjomi Ukraine, Киев (FMCG)

Організація і координація заходів;
Участь в розробці концепцій заходів;
Контроль і координація всіх етапів розробки і реалізації проектів;
Складання, коригування кошторисів, бюджетів;
Робота з документацією агенції;
Залучення та пошук виконавців / підрядників;
Координація якості роботи підрядників з усіх питань на всіх етапах реалізації проекту;
Чітке планування своєї роботи, щоденна та щомісячна звітність;
Ведення звітності по проведеним заходам;
Організація та супроводження документообігу. оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень відділу продажів;
Підготовка внутрішніх інструкцій із координації заходів.

Провідний спеціаліст відділу інформаційної підтримки продажів

з 06.2009 по 10.2017 (8 років 4 місяці)
IDS Borjomi Ukraine, Киев (Виробник та дистриб'ютор природних вод)

За час роботи на цій посаді вдалося організувати документообіг для безперебійної роботи з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа (знижки, компенсації, оплати - все нараховувалось без затримок згідно регламентів). Створено інструкції з організації та проведення зборів. Усі збори, тренінги проводились без зауважень.
- Організація, контроль та координація документообігу з дистриб’юторами, з клієнтами каналу ХоРеКа. Підготовка шаблонів договорів, угод з дистриб'юторами та клієнтами каналу ХоРеКа. Узгодження з усіма відповідальними відділами (юридичний, фінансовий) усіх необхідних змін в документах. Вирішення поточних питань.
- Розрахунок компенсацій дистриб’юторам за проведені акції. Розрахунок щомісячних знижок дистриб’юторам. Документальний супровід закриття нарахованих знижок. Робота з дистриб'юторами.
- Ведення звітності з продажів дистриб’юторів.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів.
- Робота з аудиторською компанією Global Praxis (англомовна компанія): допомога в збиранні та обробці необхідної інформації для проведення аналізу ефективності роботи відділу продажів.
- Робота з бізнес-порталом ECOD Distribution та ECOD-Agent. Щоденні звіти згідно даних з БП ЕКОД.
- Розрахунок бюджету затрат по каналу ХоРеКа, по адміністративним питанням відділу продажів. Розрахунок резервів затрат.
- Організація проведення розширених зборів, тренінгів відділу продажів. Супроводження та організація документообігу. Організація, координація та контроль проведення виїзних тренінгів, зборів.

Асистент директора з продажів та дистрибуції

з 05.2008 по 06.2009 (1 рік 1 місяць)
ПрАТ ІДС, Киев (FMCG)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Планування робочого дня керівника.
- Підготовка звітів для відділу продажів.
- Робота з 1С.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Асистент директора з маркетингу

з 08.2007 по 04.2008 (8 місяців)
Корпорація Клуб Сиру, Киев (FMCG)

Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
•Підготовка до зборів, зустрічей.
•Планування робочого дня керівника.
•Робота с 1С.
•Робота з вхідною/вихідною документацією.

Асистент директора

з 11.2005 по 08.2007 (1 рік 9 місяців)
Київський вітамінний завод, Киев (Фармацевтика)

Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
•Підготовка до зборів, зустрічей.
•Планування робочого дня керівника.
•Робота с 1С.
•Організація відряджень керівника відділу маркетингу (замовлення авіа квитків, бронювання готелів, оформлення віз)
•Робота з вхідною/вихідною документацією.

Менеджер відділу маркетингу та продажів

з 11.2004 по 11.2005 (1 рік)
Центр логістики "Ост-Вест Експрес", Киев (Транспорт и Логистика)

Відвідування виставок, ведення бази даних..
Пошук нових клієнтів. Оновлення бази даних вже діючих клієнтів.
Замовлення фірмової рекламно-сувенірної продукції.
Організація корпоративних заходів.
Робота з анкетами (розробка та обробка) всередині компанії.
Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів

Асистент президента компанії

з 05.2000 по 11.2004 (4 роки 6 місяців)
Центр логістики "Ост-Вест Експрес", Киев (Транспорт и Логистика)

- Робота з вхідною/вихідною документацією.
- Пошук та аналіз необхідної інформації в Інтернеті.
- Підготовка інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів
- Підготовка до зборів, зустрічей.
- Планування робочого дня керівника.
- Координація роботи водіїв, прибиральниц. В підпорядкуванні 1 секретар, водії, прибиральниці.
- Оформлення відряджень: візи, квитки, бронювання готелів.
- Організація закордонних поїздок керівника.
- Пошук та навчання секретарів для приймальної генерального директора. За час роботи було навчено 6 секретарів з "0".
- Забезпечення безперебійної роботи офісної техніки, забезпечення компанії хоз. та канцтоварами.
- Участь в організації корпоративних та ділових заходів.


Освіта

Київський інститут соціальних та культурних відносин ім. св. княгині Ольги

Культурологія. Філологія, Киев
Вища, з 09.2000 по 05.2005 (4 роки 8 місяців)

Спеціаліст з міжнародних культурних відносин, культуролог, перекладач


Додаткова освіта

  • Тренінг: Взаємодія в проектах за допомогою Project Online. УЦ «Сетевые Технологии» (2014)
  • Техніка ведення переговорів. внутрішній тренінг ІДС (2012)
  • "Виконавча дисципліна". внутрішній тренінг ІДС (2012)
  • Курс по Excel-2010. Инком (2010)
  • The Capital School of English, Сертифікат (2009)
  • Французський культурний центр (2008)
  • International House, Сертифікат (2006)
  • Тренінг-семінар «Ефективні продажі продукції по телефону». Гештальт Консалтінг Груп (2005)
  • Курс соціально-психологічного тренінгу «Ефективні продажі».Агентство організаційного розвитку (2004)
  • Програма розвитку з організації заходів, EBA (2018 (2 дня))

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Знання комп'ютера - Word, Excel, Power Point, The Bat, Outlook
    Набір всліпу - 320 зн/хв..
    Програма 1С, база даних ECOD
  • Адміністрування (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Договірна робота (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Організація, контроль та підтримка документального супроводу (15 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.
  • Організація ділових та корпоративних заходів (10 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

Англійська — середній


Додаткова інформація

Організація процесів, які пов'язані з документообігом: упорядкування та ведення архіву; оптимізація зберігання оригіналів документів; створення інструкцій з документообігу. Оптимізація внутрішніх процесів з організації відряджень, проведення тренінгів та зборів відділу продажів. Довгостроковий досвід роботи з клієнтами (дистриб"юторами) (від початку оформлення документації до різноманітних розрахунків за надані послуги).

Організація Event-подій (збори, тренінгі (як на 30 участників, так і на 160 (в тому числі і виїздні)), корпоративи на 60-80 чоловік). Створення інструкцій для організації та проведення семінарів та тренінгів для відділу продажів. Ведення звітності щодо використання бюджету.

Права водія. Маю автомобіль

Знання комп'ютера - Word, Excel, Power Point, The Bat, Outlook.
Набір всліпу - 320 зн/хв..
Програма 1С, база даних ECOD

Комунікативна. Відповідальна. Вмію працювати в команді. Ініціативна.


Навички:
Адміністрування
•Бюджетування
•Договірна робота
•Організація, контроль та підтримка документального супроводу
•Організація ділових та корпоративних заходів


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: