Резюме від 8 січня 2024 PRO

Микола

Адміністративний директор, керівник адміністративно-господарського відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Технічний директор

з 04.2020 по 12.2022 (2 роки 8 місяців)
ТОВ, Київ (Видавництво, поліграфія)

* Організація обслуговування та контроль експлуатації об'єктів нерухомості компанії (БЦ, виробництво, складські приміщення);
керівництво технічним департаментом;
* Здача офісних та складських приміщень в оренду. Контроль виконання умов договорів оренди.
* Робота з підрядними організаціями. Інспектування якісного проведення технічних робіт компаніями підрядниками, приймання виконаних робіт;
* Організація, контроль, експлуатація та обслуговування систем газопостачання, теплопостачання, водопостачання, каналізації, систем вентиляції, електропостачання, інтернет, телефонія, мобільний зв'язок. Ведення договорів, комунікація, розрахунки;
* Організація, контроль розробки технічних рішень під час модернізації систем, підбір оптимального обладнання;
* Організація закупівлі матеріалів для експлуатації та ремонту, контроль складування та витрат;
* Відповідальний з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки;
* Відповідальний за газову котельню;
* Укладення і ведення договорів з обслуговуючими організаціями;
* Відповідальний за охорону підприємства;

Адміністративний директор ЦОФ Київ

з 04.2016 по 03.2020 (3 роки 11 місяців)
Ін-Тайм, Киев (Транспорт, логістика)

* Організація адміністративно-господарського відділу з нуля, як однієї зі структурних одиниць;

* Зовнішня комунікація ЦОФ (державні служби та організації, експлуатаційні служби, підрядні організації);

* Комунікація (перемовини) з власниками офісних приміщень (орендодавцями);

* Пошук та ремонт нових приміщень, як офісних так і складських;

* Керування контрольно - пропускного режиму;

* Всебічне забезпечення життєдіяльності підрозділів компанії;

* Керування відділом, здійснення щоденного контролю його діяльності;

* Керування офіс - менеджерами, офісними водіями, командою технічного персоналу: постановка завдань, контроль виконання, мотивація;

* Організація табельного обліку, ведення журналів по ТБ і ПБ

* Забезпечення безперебійної технічної експлуатації будівлі та раціональну подачу всіх ресурсів необхідних для життєдіяльності об'єкта;

* Контроль процесу закупок і обліку ТМЦ для офісу;

* Організація проведення ремонтних робіт в офісі;

* Взаємодія з підрядними організаціями;

* Участь в організації заходів;

* Аналіз, контроль розрахунків всіх необхідних ресурсів, впровадження заходів щодо економії.

Начальник господарського відділу

з 11.2015 по 04.2016 (5 місяців)
Спорт клуб «MegaGym», Киев (Краса, фітнес, спорт)

Стеження за робочим станом всіх тренажерних знарядь;
Ремонт спортивних тренажерів та спортивного інвентарю;
Координація роботи техпрацівників, підсобних працівників;
Господарські закупівлі;
Організація прибирання території, дератизація, вивезення сміття;
Ревізія, інвентаризація та зберігання матеріальних цінностей;
Своєчасна організація і проведення дрібних ремонтних робіт;
Ведення бюджету витрат на господарські товари, ведення документації з оптимізації прямих і непрямих витрат господарчих товарів;
Підготовка звітів для керівництва;
Підтримка внутрішнього порядку і належного санітарного стану на території спортивного клубу;
Забезпечення внутрішнього порядку в приміщеннях адміністративно-побутового корпусу, спортивної зали та побутових приміщень, згідно з правилами та нормами виробничої санітарії, пожежної безпеки, вимог належної виробничої практики;
Здійснення контролю робіт з господарського обслуговування адміністративно-побутового корпусу, спортивного клубу та прилеглої території, згідно з правилами та нормами виробничої санітарії, пожежної безпеки.
Стеження за роботою всіх побутових систем ( електрика, вентиляція, кондиціювання, водопостачання, каналізації і т.д )
Підбір технічного персоналу.

Завідуючий господарством

з 11.2014 по 10.2015 (11 місяців)
Европрофиль ЮА, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* Всебічне забезпечення життєдіяльності підрозділів компанії ( офіси, виробництво, складські приміщення, територія підприємства, прилегла територія );

* Закупівля та контроль видачі видаткових матеріалів;

* Інвентаризація, складання звіту витрат АГВ;

* Планування бюджету по забезпеченню закупівель продовольчих товарів, господарчих товарів, господарського інвентарю;

* Інспектування якісного проведення технічних робіт компаніями підрядниками, приймання виконаних робіт;

* Укладення і ведення договорів з обслуговуючими організаціями;

* Тендерний підбір та укладання договорів з постачальниками ТМЦ і послуг;

* Екстрене реагування на виниклі проблеми і своєчасний виклик необхідних служб;

* Складання звітів по витраті грошових, матеріальних коштів;

* Контроль рух і списання матеріальних засобів;

* Проведення інвентаризації та облік матеріальних цінностей;

* Виконання будівельних робіт (будівництво стічних та каналізаційних споруд, укладка трубопроводів, будівництво парканів та в'їзних воріт, укладка твердого покриття на території - асфальт, бетон ).

* Виконання ремонтних робіт ( водопостачання, вентиляція, кондиціювання, сантехніка, меблі, електрика );

* Ремонт та обслуговування твердопаливних котлів;

* Господарське обслуговування проведення нарад, конференцій, семінарів та інших заходів.

* Контроль роботи та ремонту твердопаливних та електро - котелень;

* Вивіз, та контроль сортування сміття;

* Організація табельного обліку;

* Ведення журналів по ТБ і ПБ;

* Складання графіків чергувань та розпорядку робочого дня працівників котельні, технічного персоналу та найманих працівників.

Начальник господарського відділу

з 02.2012 по 09.2013 (1 рік 7 місяців)
Промислова академія, Киев (Освіта, наука)

* Всебічне забезпечення життєдіяльності організації;

* Закупівля та контроль видачі видаткових матеріалів;

* Інвентаризація, складання звіту витрат АГВ;

* Планування бюджету по забезпеченню закупівель продовольчих товарів, господарчих товарів, господарського інвентарю;

* Організація табельного обліку, ведення журналів по ТБ і ПБ, складання графіків чергувань та розпорядку робочого дня.

* Інспектування якісного проведення технічних робіт компаніями підрядниками;

* Укладення і ведення договорів з обслуговуючими організаціями;

* Тендерний підбір та укладання договорів з постачальниками ТМЦ і послуг;

* Екстрене реагування на виниклі проблеми і своєчасний виклик необхідних служб;

* Складання звітів по витраті грошових, матеріальних коштів;

* Контроль рух і списання матеріальних засобів;

* Проведення інвентаризації та облік матеріальних цінностей;

* Виконання дрібних ремонтних і будівельних робіт (водопостачання, вентиляція, кондиціювання, сантехніка, меблі, електрика).

* Господарське обслуговування проведення нарад, конференцій, семінарів та інших заходів.

Провідний науковий співробітник

з 09.2011 по 02.2012 (5 місяців)
Промислова академія, Киев (Освіта, наука)

Проведення навчання та перевірка знань нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки; Організація безпечної експлуатації парових і водогрійних котлів, трубопроводів пари і гарячої води, посудин, що працюють під тиском, підіймачів; Правил будівництва і безпеки експлуатації вантажопідіймальних кранів, ліфтів, газового господарства. Пошук абітурієнтів.

Начальник охорони

з 04.2011 по 09.2011 (5 місяців)
Промислова академія, Киев (Освіта, наука)

* Підбір персоналу служби охорони кваліфікованими кадрами (навчання, спеціальна підготовка);

* Організація охорони підприємства, співробітників і майна;

* Здійснення заходів що до своєчасного виявлення та усунення причин та умов, що створюють передумови до надзвичайних подій;

* Розробка графіків чергувань співробітників служби охорони;

* Розробка заходів щодо підвищення ефективності охорони об'єктів підприємства; * Організація охорони грошових коштів та інших матеріальних цінностей підприємства; * Забезпечення наявності та належного зберігання спецзасобів, і засобів зв'язку.

Директор

з 01.1996 по 04.2011 (15 років 3 місяці)
ПП " Дудковський ", Апостолово ((АПК (Агропромышленный комплекс)))

* Вирощування і реалізація продуктів сільського господарства (зернові культури); * Ведення документації, звітності;

* Підготовка товарів до реалізації: прибирання, комплектування, розфасовка т.д .;

* Проведення інвентаризації.

* Підбір кваліфікованих кадрів,

* Контроль за виконанням поставлених завдань;

* Контроль за технічним станом сільськогосподарської техніки та інвентарю.

Виконуючий інженера тех.бюро

з 01.1995 по 04.1996 (1 рік 3 місяці)
Апостолівське проектно-виробниче архітектурно - планувальне бюро при відділі архітектури та Містобудування, Апостолово (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

* Проектування і видача дозволів на проведення архітектурного будівництва.

* Ведення документації.

* Здача звітності.

Водій категорії В

з 02.1992 по 01.1995 (2 роки 11 місяців)
Апостолівське проектно-виробниче архітектурно - планувальне бюро при відділі архітектури та Містобудування, Апостолово (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

* Управління транспортним засобом, що забезпечує збереження життя і здоров'я пасажирів;

* Догляд технічного стану автомобіля.

* Ведення подорожніх листів (маршрути проходження, пройдений кілометраж, витрати палива).

Освіта

Національний Транспортний університет

Організація перевезень і управління на транспорті (автомобільний транспор) т, спеціальність - інженер транспорту, спеціалізація - митний контроль на транспорті, спеціаліст, Киев
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Форма навчання - заочна

Дніпропетровський Інститут Технічної Творчості і патентознавства

Экономист, бакалавр, Кривой Рог
Вища, з 1995 по 1998 (2 роки 9 місяців)

Форма навчання - Очно-заочна

Криворізький Технікум Гірського Транспорту

Редактировать Технічне обслуговування та ремонт автомобілів, технік-механник, Кривой Рог
Незакінчена вища, з 1985 по 1989 (3 роки 9 місяців)

Форма навчання - очна

Знання і навички

Користувач ПК Документообіг

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.
Видалена одна нирка

Додаткова інформація

Водійське посвідчення: Категорії А, В, С, Е. Особисті якості:

* Відповідальність, старанність, стресостійкість, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість, працьовитість, робота на кінцевий результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: