Резюме від 21 березня 2020

Юлия

Переводчик английского языка в брачное агентство, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ПОГРЕБНА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА
ПЕРЕКЛАДАЧ-ФРІЛАНСЕР

Особисті дані:
Дата народження:
04.06.1986
Адреса: Україна, м.Харків
Московський Проспект 131 г, кв 189
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Англійська мова: рівень Advanced
Українська мова: носій
Російська мова: носій
Італійська мова: рівень Beginner

Енергійна, високо організована особистість, яка має більше ніж 7 років досвіду роботи в офісній сфері, роботи з документами. Пристосована, цілеспрямована, доброзичлива, завжди готова допомогти, з особистою метою покращити компанію та будь-які процеси, результати компанії, на яку я працюю. Залишаюся зосередженою та спокійною, з винятковою увагою до дрібниць навіть протягом занадто зайнятих часів роботи. Відмінна співбесідниця , яка може забезпечити найкращі умови обслуговування клієнтів.

Освіта:
2004 – 2008 Київський національний лінгвістичний університет ( Бакалавр: Філолог / Перекладач (Англійська / Українська мови))
2008 – 2009 Київський національний лінгвістичний університет ( Спеціаліст: Філолог/
Перекладач (Англійська / Італійська мови))

Компьютерні навички:
• Microsoft Office додатки: Word, Excel, PowerPoint
• Internet Explorer, Google Chrome
• Офісне обладнання: робота з принтерами, копіювальними машинами, факс машинами, тощо.
Опит роботи
Jaz Mirabel Beach Resort, Sharm El Sheikh, Egypt
Вересень 2009 — Січень 2011
Guest Relations / Співробітник у стосунках з гостями ( клієнтами), помічник ресепшн:

Вітала гостей, коли вони приїжджали у готель і запитували про бронювання
Перевіряла списки, щодо бронювання та надавала гостям інформацію про умови заїзду
Допомогала гостям при заїзді, перевіряла та записувала їх контактну інформацію та відводила до кімнат
Видавала гостям ключі від кімнати та інструктувала їх щодо умов використання ключами та демонструвала, що є белбой доступний для супроводу їх до своїх кімнат
Допомогала гостям, коли вони виселялися та організовувала необхідні умови щодо транспорту
Реагувала на скарги та пропозиції гостей з метою забезпечити комфорт, задовольнити клієнтів та повторити бізнес-можливості
Допомогала персоналу реєстрації в наданні інформації про рахунки та витрати, пов’язані з розміщеністю номерів та іншими послугами готелю

Туристичне агентсво «Планета Сервіс», Луганськ, Україна
Березень 2011 – Січень 2012
Асистент – констультант:

• Допомогала визначити найбільш ефективні методи встановлення сполучення переліту
• Організовувала трансфер з аеропорту до готелю та навпаки
• Відповідала на питання клієнтів, вирішувала будь-які проблеми щодо виставлення рахунків
• Була відповідальна за будь-які зміни в бронюванні, транспортуванні
• Намагалась привабити нових клієнтів спеціальними пропозиціями
• Забезпечувала клієнтів накращими тур пакетами у плані коштів та якості

Second Cup (кав’ярня-кафе) Едмонтон, Альберта, Канада 2012 - 2017
Бариста / Менеджер
• Завжди прагнула досягнути найкращого рівня обслуговування клієнтів
• Забезпечувала клієнтів необхідною інформацією щодо меню або продуктів, які ми продавали та різних рекламних пропозицій
• Assisted customers with product information while trying to upsell them when appropriate
• Організовувала доставку необхідних продуктів з меню на дім клієнтів або до місця їх роботи
• Робила заказ на продукти та намагалася коригувати їх
• Робила розклад для інших робітників та слідкувала, щоб вони виповнювали всі необхідні вимоги закладу

Kastner Auctions (аукціонний будинок) Едмонтон, Альберта, Канада 2014 - 2020
Ресепшеніст / Асистент –консультант / Перекладач
• Вітала клієнтів та надавала необхідну інформацію щодо умов реєстрації на аукціоні та правил користування
• Відповідала на телефоні дзвінки та займалася необхідною роботою з приводу документації, а саме: друкування, копіювання, розсилка пошти, внесення необхідних даних до системи

Реєструвала графіки та інші необхідні діаграми
Допомагала клієнтам зробити оплату або отримати необхідні чеки
Робила розклад щодо відправки та доставки товарів клієнтам
Робила розклад необхідних зустрічей та подій
Робила переклади деяких документів, якщо оригінали були російською або українською мовами

Хобі та інтереси:
Люблю активні види відпочинку, подорожувати, заняття спортом, плавання, танці, читати,
відкрита до будь-яких нових починань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: