Резюме від 28 квітня 2024 PRO

Олена

Coffee lady, господиня, cleaner, офіс-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 11.2023 по нині (5 місяців)
Німецьке Товариство, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.
Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.
Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.
Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі, організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.
Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.
Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)

Прибиральниця, food zone administrator

з 02.2022 по 11.2022 (9 місяців)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей офісу.
Приготування гарячих напоїв та десертів.

Прибирання офісного приміщення (call center, кухня, санвузли, коридори, кабінети).
Прибирання та контроль запеспечення всім необхідним VIP зони.
Координування роботи прибиральниць.

Догляд за рослинами. Контроль наявністі та справністі кухонної та прибиральної техніки. Складання заявок на закупівлю продуктів, напоїв, миючих засобів.

Cafe officer, бариста

з 09.1999 по 05.2019 (19 років 8 місяців)
British Council Британська Рада, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.
Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.

Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.

Оформлення приміщення до свят. Поточне прибирання робочих поверхонь.

Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.
Координування роботи клінерів та технічного персоналу.

Робота з кур'єрськими службами та постачальниками
Проведення майстер – класів, квестів та конкурсів у рамках тематичних івентів.
Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection

Покоївка

з 09.1998 по 09.1999 (1 рік)
Британська Рада, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч та виселення гостей. Повне прибирання транзитної квартири, закупівля продуктів, посуду, постільної білизни та миючих засобів.

Освіта

КМУ - 4

Медсестра, Київ
Середня спеціальна, з 1985 по 1988 (3 роки)

Диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови

2010, три роки

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я відповідальна та організована.

Не маю шкідливих звичок та проблем із здоров'ям.
Можу самостійно усувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.

Вмію будувати довірчі стосунки з людьми.
Добре працюю як самостійно, так і в команді.
Захоплююсь бальними танцями, живописом, грою на барабанах. Люблю подорожувати.
Шукаю роботу господині офісу, салону чи клініки.
Бажано офіційне оформлення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: