Резюме від 24 квітня 2024

Олена

Адміністратор, офіс-менеджер, сoffee lady, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 11.2023 по нині (5 місяців)
Німецьке Товариство., Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.

Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.

Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.

Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі,
організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.

Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.

Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)

Food zone administrator

з 02.2022 по 11.2022 (9 місяців)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Керування відділом клінінга.
Зустріч гостей, приготування напоїв та снеків.
Замовлення продуктів, миючих засобів.
Ведення звітності витратних матеріалів.
Допомога HR в організації свят в Посольстві та Резиденції

Cafe officer/coffee lady

з 01.1999 по 05.2019 (20 років 4 місяці)
British Council, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.

Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.

Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.

Оформлення приміщення для свят.

Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.

Координування роботи клінерів та технічного персоналу.

Робота з кур'єрськими службами та постачальниками

Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection.

Прибирання зони кафетерію, миття посуду.

Додаткова освіта та сертифікати

British Council, курси англійської мови

2010, 3 роки

Гете Інститут, курси німецької мови

2017, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Протягом двадцяти років я спілкувалася з великою кількістю гостей та студентів – слухачів курсів.
Була у відмінних стосунках із співробітниками офісу.
Організувала та провела багато заходів.
Я відповідальна та врівноважена.
Швидко навчаюсь і адаптують.
Шкідливих звичок немає.
Можу самостійно вирішувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.
У списку моїх хобі – бальні танці, живопис, гра на барабанах. Люблю подорожувати.

Буду рада знайомству з вашою компанією та співпраці.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: