Ірина
Керівник кол-центру, head of collection (контроль якості обслуговування)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6146000
Досвід роботи
Керівник
з 02.2018 по 07.2021
(3 роки 5 місяців)
ФОП Андріяненко І.В., Самозайнятість (Фінанси, банки, страхування)
Head of Collection/Head of Support service
з 04.2017 по 11.2020
(3 роки 7 місяців)
CashUp, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Support service:
-Підвищення якості роботи співробітників(тренінги):
структура розмови
работа з запереченнями;
-Розробка карти якості;
-Робота зі структурою наявних кадрів/новими співробітниками;
-Формування звітності за результатами виконаної роботи;
-Робота по автоматизації діючих процесів для покращення якості роботы співробітників/зручності клієнтів;
-Ведення і формування графику роботи співробітників, табеля, графіка відпусток;
-Взаємодія з іншими підрозділами компанії;
-Розробка системи мотивації співробітників.
Collection:
Розробка стратегії/логіки внутрішнього стягнення (автоматизація процесів);
Контроль виконання KPI;
Контроль роботи внутрішнього підрозділу по роботі з просроченою заборгованістю;
Створення скриптів/смс/ivr для різних сегментів;
Створеення спецпропозицій для клиєнтів;
Формування звітності за результатами роботи;
Аналіз и прогнози по необхідним сегментам.
Робота з зовнішніми партнерами:
-формування реєстрів;
-актуалізація данних по клієнтам;
-узгодження Актів виконаних робіт;
-узгодження умов співпраці;
-формування портфеля на продаж/продаж портфелей;
Керівник групи відділу підтримки клієнтів
з 02.2015 по 09.2017
(2 роки 7 місяців)
Favbet, Київ (Азартные игры)
з 02.2015 по 09.2017 (2 роки 7 місяців)
Favbet, Київ (Азартні ігри)
-Контроль роботи служби підтримки:
прослуховування дзвінків;
перевірка чатів;
проведення работи з покращення стандартів обслуговування;
оцінка якості работи співробітників;
надання звітності керівництву;
планування графіку работи співробітників;
допомога у вирішенні конфліктних ситуацій з клієнтами;
виконання KPI відділом;
Освіта
ЧДІЕіУ
Фінанси і креди, Банківська справа, Чернігів
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Виїжджати з країни не збираюсь)))
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Head of Collection/Head of Support service, CashUp, 3 роки 7 місяців
- Керівник групи відділу підтримки клієнтів/контроль якості обслуговування, Favbet, 2 роки 7 місяців
Схожі кандидати
Керівник, заступник керівника відділу, служби контролю якості продукції
Київ, Запоріжжя
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Київ
Директор, зам. директора, начальник СБиО, старший менеджер, руководитель
25000 грн, Київ