Резюме від 22 березня 2024 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 07.2020 по нині (3 роки 9 місяців)
ТОВ "Агроліга Хім", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•заповнення , ведення обліку і збереження трудових книжок, визначення трудового стажу;
•внесення трудового стажу працівників до ПФУ, ведення е-трудових книжок;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.

•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
4.та інше.

Помічник керівника (ведення кадрової документації)

з 04.2017 по 05.2020 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Імекс-ЛТД", Кропивницький (Видавництво, поліграфія)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формувала і вела особові справи працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•готувала необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
•заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки, визначала трудовий стаж;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•вносила інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
•Збирала і отримувала матеріали та інформацію з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства, а також забезпечувала її аналіз;
•Організовувала діловодство, вивчала кореспонденцію, що надійшла на підприємство.
4.організація роботи офісу:
•вела запис на прийом до керівника підприємства і організовує прийом відвідувачів.
•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
•Виконувала інші обов'язки і доручення керівника підприємства в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
5.ведення документації з охорони праці
6.та інше.

Кіровоградська філія ТОВ "Арт – мастер"

з 05.2008 по 12.2008 (7 місяців)
Секретар, Кропивницький (Продаж захисту інформації комп’ютерних систем)

1.ведення документообігу,
2. організація роботи офісу,
3. ведення кадрової документації,
4. та інше.
З 15.07.2008р. за сумісництвом фахівець із захисту інформації комп’ютерних систем Кіровоградської філії ТОВ "Арт – мастер"

Менеджер – координатор

з 12.2007 по 05.2008 (5 місяців)
ТОВ "Медком – Дніпропетровськ", Кропивницький (Продаж)

Адміністратор сектору обліку та адміністрування (координатор)

з 04.2002 по 12.2007 (5 років 8 місяців)
Кіровоградська філія ЗАТ компанія "Райз", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

Освіта

КДПУ ім. Володимира Винниченка

Фізико-математичний, математика та основи інформатики, Кіровоград
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

1995-2000рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Математика і основи інформатики" та здобула кваліфікацію вчителя математики і основ інформатики.
2000-2001рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Інформатика" та здобула кваліфікацію магістра інформатики.

Додаткова освіта та сертифікати

Харьковский ООО "Институт современных профессий" Курсы: бухгалтерский учет по ПСБУ (положения стандарта бухгалтерского учета)

2007р

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Відповідальність Здатність до навчання

Додаткова інформація

Професійні навички:
•Аналітичні – дослідження, оцінка, вивчення, систематизація дани, вміння працювати з великими обсягами інформації.
•Організаторські.
•Креативність, вміння нестандартно мислити.
•Уміння вирішувати комплексні завдання.
•Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
•Навички самоорганізації.
•Уміння ставити цілі і досягати їх.

Схожі кандидати

Інспектор відділу кадрів
Кропивницький

Інспектор відділу кадрів
Кропивницький

Інспектор відділу кадрів
12000 грн, Кропивницький

Інспектор відділу кадрів
Кропивницький

Інспектор відділу кадрів
Кропивницький, Знам'янка

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: