• PRO

Тетяна

Адміністратор, офіс-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ, Святопетрівське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 11.2019 по 04.2020 (5 місяців)
Студія йоги і масажу "Armonialife", Вишневе (Краса, фітнес, спорт)

контроль та організація роботи співробітників студії; консультація та запис клієнтів, робота з клієнтською базою; ведення сторінок студії в соціальних мережах, участь в розробці рекламних та промо акціях; забезпечення безперебійної роботи студії.

Адміністратор

з 04.2019 по 11.2019 (7 місяців)
Салон краси "Салон-де-прованс", Святопетрівське (Краса, фітнес, спорт)

Основні обов"язки: контроль та організація роботи співробітників салону, складання графіку співробітників; консультація та запис клієнтів, робота з клієнтською базою, розрахунок клієнтів та видача заробітної плати співробітникам; забезпечення безперебійної роботи салону, закриття та відкриття салону.

Менеджер по работі с ВІП-клієнтами.

з 11.2018 по 02.2019 (3 місяці)
АТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Займалась залученням нових ВІП-клієнтів на обслуговування, веденням переговорів та презентацій для потенційних клієнтів. Супроводжувала діючих клієнтів з веденням і рішенням всіх їх банківських продуктів і питань.

Головний економіст управління Premier-банкінгу

з 04.2015 по 08.2018 (3 роки 4 місяці)
АБ "УКРГАЗБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийшла в банк на позицію економіста, займалась оформленням кредитних карток для співробітників Преміум організацій (зарплатні проекти), проводила презентації на підприємствах та залучала клієнтів на оформлення даного продукту.
С 2016 року перейшла на проект із заставного кредитування клієнтів VIP-сегменту, основними обов"язками було: залучення клієнтів, проведення зустрічей та переговорів з потенційними клієнтами та партнерами (автосалонами, забудовниками, страховими компаніями), погодження та оформлення стандартних та нестандартних заставних кредитів. В процесі работи писала та погоджувала нестандартні договори та протоколи, захищала їх на кредитних комітетах або радах.
Займалась вирішенням нестандартних питань, які виникали в процесі обслуговування клієнтів (реструктуризація, переуступка, іпотека другої черги). За час работи збільшила кредитний портфель управління до рівня до кризових 2007-2008 років.

Освіта

Сумський Державний Університет

Економічний факультет, спеціальність Фінанси і кредит., Суми
Вища, з 2007 по 2011 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

  • MS Office
  • Банковские программы

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні навички:
Вмію працювати з офісною технікою, пакетом програм MS Office та банківськими програмами
Досвід роботи з великими обсягами інформації
Маю навичку та успішний досвід ведення переговорів та презентацій
Досвід координації та управління, адаптації та навчання співробітників
Успішний досвід роботи з клієнтами
Особисті якості:
Відповідальна та уважна людина. Вмію працювати в команді або на чолі команди та робити все необхідне для досягнення результату. Аналітичний склад розуму та творчий підхід, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: