Резюме від 11 травня 2021

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6344917

Administrative manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Administrative and commercial manager of the office center

з 07.2010 по нині (13 років 10 місяців)
Real estate

Functions and responsibilities:
•Management of service suppliers (cleaning, repairs, security, infrastructure network maintenance);
•Organization of qualitative and in-time maintenance of leased premises and office center buildings;
•Organization of repairing process in the office center spaces, quality and timing control, acceptance of results;
•Arrangement and support of aesthetic and functional space of the company's office and office center common areas;
•Work with suppliers and organization of purchases (stationery, food, furniture, interior items);
•Analysis of the Kyiv commercial real estate rental market, development of the company's pricing policy;
•Effective work with renters' appeals, experience in resolving conflict situations;
•Negotiations with potential and current tenants, presentation of premises;
•Organization of concluding and renegotiating lease agreements and agreements process, approval and conclusion of rent agreements with renters;
•Payment discipline control;
•Preparing of the company official documentation (acts, letters, protocols, etc.), carrying out business correspondence.

Qualifications and professional skills:
•Organizing the qualitative service support (cleaning, repair work, infrastructure networks maintenance);
•Experience in organizing, controlling and accepting the results of office spaces repairs;
•Experience in selecting suppliers, organizing procurement (stationery, food, furniture, interior items);
•Developed negotiation skills;
•Effective work with appeals, experience in resolving conflict situations;
•Experience in preparation and approval of contract documents, business correspondence;
•Experience in developing and implementing internal company instructions.

Area Sales and Marketing manager (Countries of CEE Region)

з 01.2007 по 07.2010 (3 роки 6 місяців)
«ABBYY Ukraine» LLC (TM ABBYY), Київ (IT)

•Marketing plans development, implementation and efficiency estimation;
•Maintenance of partnership with CEE Partners, coordinating contracts conclusion process;
•Implementing the full cycle of sales tasks, controlling the logistics;
•Controlling over the Partners’ payment discipline, debts processing.

PR & Advertising manager

з 01.2004 по 01.2007 (3 роки)
«ABBYY Ukraine» LLC (TM ABBYY), Київ (IT)

•Company public (Press-conferences) and internal events planning and implementation;
•Marketing and advertising events plans development and implementation control;
•Implementing the full cycle of Advertising tasks, including appropriate Medias selection, advertising plan development, prices negotiating;
•Maintaining effective communications with Medias, preparing and providing Medias with press releases about Company latest news to create and consolidate positive Company’s image.

Reception manager

з 08.2002 по 01.2004 (1 рік 5 місяців)
«ABBYY Ukraine» LLC (TM ABBYY), Київ (IT)

Освіта

National Aviation University

Management of Organizations, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Project ABBYY FineReader Договірна робота Microsoft Dynamics AX ABBYY Ефективне керування сервісними підрядними організаціями Переговорні навички Облаштування та підтримка офісного середовища Організація корпоративних заходів Розробка та впровадження внутрішніх інструкцій компанії Організація та контроль виконання ремонтних робіт

Додаткова інформація

Confident PC user, skills of usage:
•MS Windows, MS Office (Excel, Project, PPT, Word, Outlook);
•Documents processing programs: ABBYY FineReader, ABBYY PDF Transformer;
•Accounting systems: 1С:Enterprise 7.7, 1С: Enterprise Management 8.0, Axapta.

Knowledge of languages: Ukrainian - native; Russian – fluent; English - Upper intermediate.

Driver license, category B. Eleven-year driving experience.

Key capabilities:
Purposefulness, analytical mind, self-organization, the ability to set priorities, the ability to find common ground with different people.

Hobbies: Drawing, interior design. Trips over Ukraine. Prefer active lifestyle, sportive.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: