Резюме від 11 травня 2021

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5963220

Менеджер з управління комерційною нерухомістю

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з комерційної роботи і оренди

з 07.2010 по нині (13 років 10 місяців)
Керуюча компанія офісного центру

Кваліфікація та професійній навички:
•Успішний досвід залучення орендарів на об’єкт та здачі офісних площин у оренду, розвинуті переговорні навички;
•Досвід підготовки договірної документації, ділового листування;
•Ефективна робота з запитами орендарів;
•Ефективне керування сервісними підрядними організаціями;
•Досвід розробки внутрішніх інструкцій та режимних документів офісного центру.

Функції та обов'язки
•Аналіз кон’юнктури ринку оренди комерційної нерухомості Києва, розробка цінової політики компанії;
•Ведення перемовин з потенційними та поточними орендарями, презентація вакантних приміщень;
•Організація процесу укладення та переукладення договорів оренди та угод, складання та погодження договорів та угод з орендарями;
•Організація заїзду/виїзду орендарів, передача приміщень у оренду/приймання приміщень з оренди;
•Контроль дотримання платіжної дисципліни орендарями, робота з заборгованостями;
•Управління сервісними підрядними організаціями (прибирання, ремонтні роботи, охорона, обслуговування мереж);
•Забезпечення своєчасного якісного експлуатаційного обслуговування орендованих приміщень та будівлі офісного центру;
•Організація естетичного та функціонального простору загальних площ офісного центру;
•Підготовка офіційної супутньої документації компанії (актів, листів, протоколів, тощо), ділове листування.

Освіта

Національний Університет Громадянської Авіації (суч. - Національний Авіаційний Університет)

Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Project ABBYY FineReader Договірна робота Microsoft Dynamics AX ABBYY Ефективне керування сервісними підрядними організаціями Переговорні навички Облаштування та підтримка офісного середовища Організація корпоративних заходів Розробка та впровадження внутрішніх інструкцій компанії Організація та контроль виконання ремонтних робіт

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості:
Цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, самоорганізованність, стрессостійкість, позитивний погляд на життя.

Хоббі, захоплення:
Малювання, дизайн інтер’єрів. Дотримуюсь активного способу життя.

ВП категорії В. Водійський стаж 11 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами