Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Владислав

Керуючий кав'ярнею, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по розвитку персоналу та закладів

з 09.2023 по 04.2024 (7 місяців)
Lafamiglia, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керую командою з 14 осіб, стимулюю особистий та професійний розвиток членів команди.

Допомагаю команді адаптуватися та реагувати на зміни, забезпечуючи особисту та колективну ефективність під час змінних або неоднозначних ситуацій.

Розробив стандарти внутрішнього розпорядку команди для ефективного
функціонування закладів.

Розробив та впровадив стратегії зі збільшення товарообігу закладів.

Контроль ефективної роботи команди.
Впровадження програм навчання та тренінгів для підвищення кваліфікації
персоналу.

Встановлення системи мотивації та винагород для стимулювання продуктивності та досягнення цілей.

Взаємодія з клієнтами для збору фідбеку та вдосконалення сервісу.

Супервайзер

з 05.2023 по 07.2023 (2 місяці)
GRKY, Київ (Роздрібна торгівля)

Я займав посаду супервайзера в кав'ярні, де виконував широкий спектр обов'язків з метою забезпечення ефективного функціонування закладів та задоволення потреб клієнтів. Основні обов'язки, які я здійснював, включали:

1) Керівництво персоналом: Надавав напрямки та інструктажі співробітникам, забезпечуючи виконання ними своїх обов'язків у відповідності з встановленими стандартами якості. Сприяв формуванню високоякісного сервісу та позитивного досвіду для гостей.

2) Забезпечення дотримання стандартів: Пильно стежив за тим, щоб усі процедури, які стосувалися приготування напоїв, приготування їжі, обслуговування клієнтів та дотримання санітарних норм, були виконані належним чином.

3) Підтримка порядку та чистоти: Відповідав за збереження належного порядку та чистоти у всіх зонах кав'ярні, включаючи зону обслуговування, столики, кухню та санвузли.

4) Заповнення чек-листів: Регулярно перевіряв дотримання стандартів і вимог кав'ярні за допомогою чек-листів. Заповнював їх, виявляючи можливі проблеми і необхідність внесення змін для підвищення ефективності та якості обслуговування.

5) Звітність: Забезпечував ведення відповідної звітності про діяльність кав'ярень, а також прогрес виконання поставлених цілей.

Ці обов'язки допомогли мені забезпечити ефективне функціонування кав'ярень, залучення та збереження клієнтів, а також підвищення стандартів обслуговування.

Керуючий

з 01.2019 по 01.2023 (4 роки)
Aroma Kava, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки
1. Кадрові питання:
Надання зворотного зв'язку по роботі бариста супервайзеру,
звільнення, підвищення.
Створення графіків роботи.
Збір документів співробітників.
Забезпечення співробітників формою.
Створення списків авансів.
2. Робота з персоналом:
Навчання
Розподілення задач
Контроль виконання задач
Мотивація, проведення конкурсів
Проведення зборів, донесення інформації до співробітників
Організація участі в заходах
Забезпечення дружньою атмосферою
Забезпечення роботи по позиціям
Контроль дисципліни за баром
3. Забезпечення виконання стандартів, рецептур і технологій приготування:
Ознайомлення
Навчання
Контроль виконання
Застосування штрафних санкцій
4. Робота з залишками:
Аналіз залишків
Планування продажів.
Організація.
Прийом товарів - звірка накладних та контроль якості доставленої продукції.
Передача накладних в бухгалтерію.
Ведення зошита обліку.
Контроль термінів придатності і списання.
5. Адміністративно господарські питання:
Організація ремонтно технічних робіт.
Забезпечення наявності актуальних документів в куточку покупця.
Забезпечення наявності актуальних методичних матеріалів.
6. Контроль роботи промоутера.
7. Врегулювання нестандартних ситуацій.
8. Організація безперебійної роботи кафе в годинипік.
9. Виконання обов'язків бариста.
Досягнення:
За 4 роки на посаді керуючого торгової точки, успішно відстажував близько 25 співробітників, які вподальшому залишилися працювати в компанії та займають керівні посади.
Був виконуючим обовязків керівника 7 торгових точок на момент відсутності основного керівника.
З початку відновлення роботи компанії в період Covid-19 та військового стану (в критичні моменти для компанії), підтримував роботу торгової точки та збільшував відсоток виручки.

Бариста

з 06.2018 по 01.2019 (7 місяців)
Aroma kava, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

Національний Університет Біоресурсів і Природокористування України

Енергетика, Автоматики і Енергозбереження, Елекртоенергетика, електротехніка та електромеханіка, Київ
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Genius Space "Project Manager"

2022, 3 місяці

Андрій Федорів "BRAND FATHER"

2022, 3 місяці

Genius Space "Створення чат-ботів"

2023 1 місяць

Знання і навички

Комунікабельність MS Office Trello Пунктуальність Самомотивація Тайм-менеджмент Стресостійкість Ефективна комунікація Робота в команді Уважність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійна підготовка:
Робота з персоналом (треніг)
Ключові кваліфікації керуючого торгової точки (треніг)
Цикл менеджмента (тренінг)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: