Резюме від 24 квітня 2024

Оксана

Бухгалтер по первичной документации, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Боярка, Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2023 по нині (7 місяців)
ТОВ УКРПРОФІНСТРУМЕНТ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управитель роздрібною сіткою

з 11.2021 по 09.2023 (1 рік 10 місяців)
ТОВ"ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "МВМ"", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Відкриття роздрібних торгових точок.
2.Забеспечення життєдіяльності магазинів.
3.Контроль роботи персоналу магазину.
4.Переоблік і контроль за надхлдженням ТМЦ.
5.Контроль роботи з ПРРО та терміналом, касова дисципліна.

Бухгалтер

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
ТОВ "Гепард", Київ (Автобізнес та автосервіс)

1.Ведення первинної документації
2.Введення банківської виписки
3.ЗП
4.Переоблік ТМЦ
5.Звітність по ЄСВ

Куратор проектів (ITвідділ)

з 10.2018 по 12.2019 (1 рік 2 місяці)
ДК "УКРОБОРОНПРОМ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Впровадження бухгалтерського проекту на платформі «IT-Enterprise».
• Підготовка документів (договір, технічне завдання, супутні документи) для проведення тендеру на вибір програмного забезпечення для бухгалтерії.
• Укладення договору з компанією Виконавцем.
• Написання бізнес-моделей по бізнес процесам бухгалтерії, узгодження з проектними групами Замовника / Виконавця.
• Комунікації з проектною групою Виконавця, організація онлайн- конференцій, спільних зборів.
• Комунікації з проектною групою Замовника, організація зборів, організація навчання персоналу.
• Ведення документів проекту, в тому числі і контроль виконання робіт і оплат.

Керівник департаменту розвитку / РМР Менеджер

з 08.2016 по 05.2018 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Київфарм", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Пошук об'єктів для відкриття нових торгових точок, розрахунок точки беззбитковості.
• Підготовка та проведення презентацій по знайденим об'єктам.
• Відкриття нових торгових точок з нуля:
a. укладення договору оренди з орендодавцем,
b. ремонт приміщення,
c. закупівля меблів, комп'ютерного техніки для нової торгової точки,
d. укладання договорів з комунальними службами,
e. проходження перевірки в ДЛС.
• Планування бюджету відділу розвитку.
• Закриття нерентабельних торговельних точок.
• Робота з орендодавцями всіх орендованих об'єктів компанії.
• Керівництво проектом по впровадженню ПЗ «Моріон» (програма для аптек).
a. Написання ТЗ для впровадження програми з усіх бізнес-процесів компанії.
b. Робота з проектною командою від Виконавця.
c. Робота з проектною командою від Замовника.
d. Організація навчання персоналу аптек роботі в новому ПЗ.
• Планування бюджету на впровадження програмного забезпечення.

Асистент керівника

з 08.2016 по 08.2017 (1 рік)
СТОВ "Осички", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Закупівля ліків для тваринницького комплексу.
• Закупівля необхідних матеріалів для сільського господарства.
• Навчання персоналу роботи в програмі для керування тваринництвом Dairy Plan.
• Контроль роботи тваринницького господарства.
• Складання плану вакцинацій стада.
• Звітність власнику.

Директор

з 01.2002 по 05.2016 (14 років 4 місяці)
ТОВ "Укрпродукт", Київ (Нерухомість)

• Організація роботи офісу, підбір персоналу, розподіл обов'язків і контроль їх виконання.
• Організація роботи складу. Закупівля товарів, контроль за залишками і термінами реалізації, переоцінки.
• Організація роботи водіїв, контроль за використанням ПММ.
• Формування схем заробітної плати по всіх підрозділах, нарахування з / п.
• Робота з торговими командами (продажу, дебеторская заборгованість, звітність).
• Разом з IT фахівцями впровадження програми Branch на платформі Oracle, "1С8 Управління торговим підприємством". Навчання офісного персоналу. Впровадження програми для роботи торгових агентів з планшетами, контроль зливу замовлень.
• Звітність по продажам для виробників.
• Контроль фінансових потоків підприємства.
• Організація господарської діяльності підприємства.
• Забезпечення взаємодії з покупцями і постачальниками, контролюючими органами.
• Звітність власнику підприємства.

Офіс-менеджер, логіст.

з 12.1998 по 01.2002 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Прагматорг", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Співпраця з ТМ «Чумак», ТМ «Балтика» ТМ «Оболонь» ТМ «Укрпромінвесткондитер» і т.д),
• Робота з супермаркетами і VIP клієнтами (замовлення, залишки, звітність, контроль дебіторської заборгованості

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Email Поштовий клієнт Активність Прийняття ефективних рішень Вміння вирішувати питання в ситуаціях різної ступені важкост Вміння організовувати будь-який процес, налагоджувати структур Успішний досвід управління бізнес- процесами: логістика ,фінан Фінансова відповідальність

Додаткова інформація

Папірна Оксана Євгенівна

Дата народження:12 липня 1972р.
Регіон: Київ
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Очікувана посада:
Бухгалтер по первинній документації.
Ціль: Здобуття бухгалтерської та аналітичної роботи.
Ключова інформація:
• Управління колективом співробітників різного рівня підготовки і мотивації.
• Створення ефективної команди для виконання поставлених завдань.
• Наявність лідерських якостей.
• Уміння вирішувати питання в ситуаціях різного ступеня складності.
• Уміння організовувати будь-який процес, налагоджувати структуру підрозділів взаємодіючих між собою, розробляти схеми контролю.
• Успішний досвід управління бізнес-процесами: логістика, фінанси, продаж, маркетинг.
• Уміння налагоджувати облік ТМЦ з нуля.
• Знання 1С8 "Управління торговим підприємством" на рівні достатньому для навчання персоналу.
• Наявність досвіду постановки завдань програмістам і контролю етапів їх виконання.
• Досвід вирішення завдань з фінансового планування, збору дебіторської заборгованості, роботі з товарними залишками, продукцією з малим терміном придатності.
• Досвід роботи з бюджетними організаціями.
• Фінансова відповідальність.
• Знання первинної бухгалтерської документації.
Досвід роботи:

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: