Резюме від 6 березня 2024 PRO

Ігор

Head of customer support

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of customer support

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Onlinemarket, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Планування, організація та успішна реалізація нових проєктів.
Відбір, навчання та ефективна адаптація персоналу для досягнення бізнесцілей.
Забезпечення ефективної комунікації зі замовниками стосовно існуючих
проєктів та їх відзначений супровід.
Укладання та управління новими контрактами з потенційними замовниками
для розширення бізнесу.

Customer Support Center Project Manager

з 02.2022 по 04.2022 (2 місяці)
BOSS. Gaming solutions, Киев (IT)

Підбір, навчання і адаптація персоналу
Створення і впровадження стандартів обслуговування, сервісної моделі,
матеріалів для навчання, тощо
Організація і впровадження систем оцінювання і збору статитики по
функціонуванню служби
Планування розвитку служби на майбутне

Head of Customer Retention Department

з 02.2020 по 02.2022 (2 роки)
NDA, Київ (IT)

Створення дорожньої карти проєкту
Використання інструментів управління проєктами (JIRA, Confluence, тощо)
Відслідковування тенденцій ринку та потенційних можливостей відповідно до
потреб бізнесу
Підготовка акційних пропозицій, бонусів, турнірів та лотерей
Створення та впровадження схем розсилок електронних листів, як технічних,
так і маркетингових
Робота з бекофісом, а саме додавання бонусів, розсилок, п

Head of Customer Retention Department

з 04.2017 по 03.2019 (1 рік 11 місяців)
EvoPlay, Київ (IT)

Розробка скріптів, ведення баз знань в рамках функціонування підрозділу
Досвід роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Head of Quality Control Department

з 06.2015 по 03.2019 (3 роки 9 місяців)
EvoPlay, Київ (IT)

Впровадження і контроль виконання показників якості обслуговування контактцентру
Розробка і впровадження оцінки якості роботи
Підбір, супроводження і адаптація персоналу
Формування робочих планів і цілей
Контроль виконання цілей і показників підрозділу
Формування і презентація звутів за результатами роботи підрозділу

Supervisor of Quality Control Department

з 04.2014 по 06.2015 (1 рік 2 місяці)
EvoPlay, Київ (IT)

Оцінка якості обслуговування співробітників контакт-центру
Формування і роз'яснення зворотнього зв'язку за результатами перевірки
Участь у веденні тренінгів і семінарів для нових співробітників

Technical Support Administrator

з 02.2013 по 04.2014 (1 рік 2 місяці)
EvoPlay, Київ (IT)

Пошук, впровадження та підтримка технічних інструментів, необхідних для
роботи контакт-центру
Участь у розробці та покращенні бізнес-процесів
Навчання та адаптація нових співробітників
Написання технічних завдань з розробки програмного забезпечення для
контакт-центру

Customer Support Supervisor

з 04.2012 по 02.2013 (10 місяців)
EvoPlay, Київ (IT)

Обробка вхідних звернень та запитів від клієнтів
Навчання та адаптація нових співробітників
Організація робочого процесу зміни операторів
Оцінка якості роботи операторів контакт-центру
Допомога у вирішенні складніших питань, з якими стикалися співробітники під
час консультування

Освіта

Ніжинський державний університет ім. Гоголя

Психології, Ніжин
Вища, з 2020 по 2023 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ApexBerg, Операційне управління контакт центром

2017

Игор Манн, Клієнтоорієнтовність

2017

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Ответственно подхожу к выполнению своих обязанностей. С легкостью нахожу общий язык с людьми. Не склонен к обострению и всегда пытаюсь найти компромисс в спорных ситуациях. Легко обучаюсь и меняю вид деятельности. Пунктуален и сдержан.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: