Резюме від 30 грудня 2023 PRO

Анжела

Финансовый директор, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Кривий Ріг, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 12.2016 по 08.2020 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "Мегаполіс-2016" виробництво, будівництво ремонт, рекрутінг, Кривий Ріг (Будівництво, капітальні ремонтни. Рекрутингові послуги.)

Загальний контроль за виконанням тендерних замовлень. В Україні та Росії. Виконання контрольних функцій стадій будівництва та ремонту. Комунікація з Замовником та субпідрядними бригадами. Оптимізація і Мінімізація використання ресурсів підприємств. Фінансовий, бухгалтерській та управлінській облік підприємства та інші функції пов*язані з документообігом на підприємстві. В 2019 році рекрутингові послуги до країн Польщі та Росії робітників у сфері ремонту та будівництва. Керівник 30 осіб.

Формування оптимальних схем фінансових потоків, узгодження платежів / договорів, забезпечення платіжного календаря (schedule of payments), координація фінансових потоків, (операційний CF), контроль використання грошових ресурсів ;
• Забезпечення фінансової стійкості, управління оборотним капіталом, (контроль і управління дебіторською / кредиторською заборгованістю резидентів і нерезидентів);
• Участь в розробці перспективних бізнес-планів та стратегії для розвитку нових напрямків / проектів діяльності .
• Забезпечення процесу бюджетування, контролювання виконання бюджетів ЦФО.
• Забезпечення коректного і своєчасного управлінського облік для різних видів діяльності: (PL, CF, BS;) горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, розрахунок фінансових коефіцієнтів, моделювання бізнес проектів з урахуванням дисконтування, аналіз показників рентабельності ROI, EVA, EBITDA, WACC;
• Аналіз каналів збуту, товарних груп і їх ліквідності (АВС аналіз);
• Аналіз відхилень план / факт і розробка дерева проблем-рішень по оптимізації діяльності;
• Податкового планування, регулювання та оптимізація податкових зобов'язань резидентів і нерезидентів;
• Ведення переговорів з комерційними банками, іншими кредитними установами та іншими організаціями для надання кредитних ресурсів резидентів і нерезидентів;
• Залучення інвестицій, (повний супровід) для отримання фінансування, кредитів під проект, кредитних лінії, овердрафтів.
• Забезпечення фінансово-господарських операцій з ЗЕД діяльності.

Головний бухгалтер

з 09.2011 по 09.2014 (3 роки)
ТОВ "Еколайф" ТОВ "Екобаланс" ТМ "Чисте місто", Кривий Ріг (Закупівля та переробка вторинної сировини)

Організація і ведення облікових операції групи підприємств ТОВ та ФОП повного циклу. На загальній системі та єдиний податок. ВІд договірної роботи до складання фінансової та податкової звітності, враховуючи первинний облік з супутніми документами виробництва та складу.
• Контроль, підготовки і подання фінансової, податкової та управлінської звітності.
• Організація, і контроль податкового та бухгалтерського обліку
• Фінансовий контроль діяльності
• Взаємодія з контролюючими органами
• Контроль всіх видів звітності в усіх напрямках, в т. ч. Звітності для власників компанії. Консолідація звітності за всіма видами діяльності.
• Організація бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, побудова команди
• побудови, автоматизації та систематизації обліку та звітності

Ведення бухгалтерського обліку різногалузевих компаній (торгівля, виробництво, послуги), від первинної документації до складання звітності (локальна: податкова- деклараяція по прибутку , пільги, нерухомість, земля; статистична звітність; специфічна звітність в залежності від напралении діяльності; корпоративна звітність-BS; P & L).
УПРАВЛІНСЬКИЙ облік
Налаштування обліку з "нуля", автоматизація бізнес-процесів
Розробка облікової політики
Податкове планування, забезпечення своєчасної оплати податків до бюджету
Ефективна взаємодія з іншими відділами над проектами;
Успішне проходження податкової планової перевірки, камеральні перевірки.
Орієнтація на результат.
Контроль змін законодавства.

Фінансовий директор

з 03.2011 по 01.2020 (8 років 10 місяців)
Юридично Консалтингова Компанія "Альянс Україна ТОВ, Кривий Ріг (Консалтингові послуги, в сфері фінансів, обліку, юридичні послуги.)

Обслуговування юридичних і фізичних осіб підприємців з питань облікових операцій, фінансових звітів. Юридичні консультації, представництво в судах та державних органах. Обслуговування декількох підприємств одночасно.
• Постановка обліку з «0»
Оптимізація оподаткування, податкове планування, що дозволило скоротити податки компанії, як мінімум, на 50%.
• Впровадження та автоматизація різних аналітичних звітів про діяльність групи компаній
• Побудова схем руху та контролю грошових потоків, контроль над цільовим використанням коштів, групи компаній, складання платіжного балансу
• Побудова системи бюджетування і управлінського обліку
• Успішне проходження перевірок, органів соціального страхування, а також податкових органів

Фінансовий директор, Заступник Генерального директора з фінансів та економіки

з 11.2005 по 05.2011 (5 років 6 місяців)
ПАТ «Апостолівський комбікормовий завод., Кривий Ріг (Виробництво комбікормів та іншої супутньої продукції , Продаж продукції, товарів та послуг. Логістичні послуги)

Фінансовий і управлінській облік. Планування бюджетування. Аналіз. Ведення фінансових операцій банк касса. Залучення інвестицій. Оцінка та перевірка інвестеційних та виробничих проектів. Всі операції з реалізації опт роздріб. Робота з дебіторською і кредиторською заборгованістю. ВЕД. Тощо.

• Фінансово-економічний аналіз діяльності компанії, план-фактний аналіз виконання бюджету в грошовому і% відносно
• Фінансовий контроль
• Управління штатом фінансового відділу та бухгалтерії 10 осіб
• Організація, і контроль податкового та бухгалтерського обліку
• Оптимізація оподаткування, податкове планування
• Мінімізація податкових ризиків
• Впровадження та автоматизація валютного контролю операцій ЗЕД
• Контроль, підготовки і подання фінансової, податкової та управлінської звітності.
• Взаємодія з контролюючими органами та ін.

Головний економіст,

з 12.2004 по 11.2005 (11 місяців)
ВАТ по газопостачанню та газифікації «Криворіжгаз» - будівельно-монтажне управління., Кривий Ріг (Будівельно -ремонтні роботи у сфері газопостачання, логістика)

Облік і аналіз за кошторисними розрахунками діяльності підприємства. Трудові відносини. Планування. Договірна робота з замовниками та підрядними бригадами.

Бухгалтер потім Головний економіст,

з 09.2003 по 11.2004 (1 рік 2 місяці)
Придніпровська ж/д, будівельно-монтажне управління, Кривий Ріг (Будівельно -ремонтні роботи будівель та споруд.)

Ведення обліку на всіх ділянках підприємства Активи Пасиви Капітал та Трудові відносини. Договірна Робота з замовниками та постачальниками, комунікація на всіх етапах будівництва та ремонту у площині погодження документів з Головною управляючою компанією Придніпровська ЗД. Економічне планування та аналіз кошторисних розрахунків та діяльності підприємства в цілому. Організація та запровадження відрядної оплати праці. Та ефективне використання матеріальних ( будівельної техніки та оздоблювальних матеріалів) і трудових ресурсів.Керівник до 10 осіб.

Освіта

Міжнародний університет фінансів

Економіка підприємства, Кривий Ріг
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 8 місяців)

Спеціаліст з організації, ведення і аналізу всіх економічних і фінансових процесів на підприємстві на методологічних засадах та в рамках законодавства країни.

Додаткова освіта та сертифікати

підвищення кваліфікації, м. Київ. Бізнес-центр - розвиток підприємства, управління продажами.

2007

підвищення кваліфікації р. Одеса. Управлінський бухгалтерський та податковий облік, звітність.

2006

підвищення кваліфікації - Управління бізнеспроцесами на підприємствах

2016

Проходження Курсу правових основ захисту бізнесу від перевірок м. Харків

2012

1 рівень МСФО академія "Актив", 2020

2019

МСФО та консалідована звітність підготовка до ДипИФР Асса, продовжую начання

2020

Знання і навички

MS Excel MS Office ЛІГА:ЗАКОН Бухгалтерський облік 1С УТП 1С УВП АВК Побудова управлінського, бухгалтерського, податкового обліку. Досвід представництва в господарськіх судах щодо заборгованності Ведення ПДВ, загальна система, ЄП, ФОП Складання фін/ і управлінської звітності Баланс Cach-Flow,P&L ін

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Рекомендації

рекомендації за запитом

рекомендації за запитом

Фінансовий директор, ЮКК "Альянс Україна ТОВ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Досвід роботи загальний 17 років на керівних посадах у сфері фінансів і обліку 12 років. Маю посвідчення категорії В. Комунікативна. Здатна працювати в умовах багатозадачності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: