Резюме від 23 березня 2024 PRO

Світлана

Адміністратор ресторану, офіціант

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуюча

з 03.2023 по 10.2023 (7 місяців)
Міс Лі, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Адміністратор ресторану

з 06.2021 по 02.2023 (1 рік 8 місяців)
Маріне, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та контроль роботи ресторану. Підбір персоналу. Організація та супровід кейтерингів.

Адміністратор

з 08.2019 по 05.2021 (1 рік 9 місяців)
Кафе "Божедар", Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи закладу. Набір та навчання персоналу.

Дизайнер, помічник керівника

з 05.2017 по 09.2019 (2 роки 4 місяці)
Рекламна агенція, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

Розробка макетів і подготовка до друку. Розробка дизайну рекламної продукції (візитка, флаєр, буклет). Розробка логотипів. Работа в Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.

Адміністратор кафе, магазина

з 03.2016 по 05.2017 (1 рік 2 місяці)
Кафе - готель "Гавань", Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу. Організація роботи комплексу. Робота з постачальниками.

Менеджер ресторану

з 09.2015 по 03.2016 (6 місяців)
Ресторан "Мафія", Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління персоналом. Контроль залів. Стажування персоналу.

Старший офіціант

з 08.2009 по 09.2015 (6 років 1 місяць)
Кафе "Козацький стан", Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч гостей, приймання замовлень та подача готових страв гостям. Складання попередніх замовлень. Стажування офіціантів.

Освіта

ВНАУ

Менеджмент, Вінниця
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

БСШ 1

Бар
Середня, з 1991 по 2002 (10 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

VINNYTSIA IT SCHOOL

2018, 3 месяца

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: