Резюме від 5 травня 2024 PRO

Ярослава

Customer service manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Line operator

з 07.2021 по 11.2021 (4 місяці)
Greenstate Appliance Repair, Seattle (Послуги для населення та бізнесу)

- Receiving and processing inquiries on the following sites: Thumbtack, Yelp;
- Coordinate with the clients through processing incoming calls;
- Creating a schedule for technicians;
-Informing clients about the arrival of the technician;
- Issuing invoices to customers and controlling their payment;
- Working with claims;
- Providing warranty certificates, after the work is done;
- Receiving information from the clients in the form of feedback about the work done;
- Keeping statistics.

Customer care manager

з 03.2021 по 07.2021 (4 місяці)
UNICLINICS INTERNATIONAL LTD, - (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Accompanying the patient to the end of the program.
Preparation for arrival at the clinic:
- Assistance in the selection of airline tickets and hotels/apartments;
- Filling out necessary documents for the trip;
- Providing the patient with a list of documents for obtaining a visa.
- Also providing the client with an official letter of invitation from the clinics to obtain a visa;
- Transmitting all information to the patient from doctors, clinics, and travel companions (drivers, interpreters);
- Finding interpreters, transfers, cabs.
- Transferring the patient to the clinic, under the supervision of medical staff within the service specified in the program.
- Staying in contact with the patient 24/7 during treatment.
- Solving any questions or requests from the patients / accompanying persons for the successful completion of the treatment.
- Providing final invoices for treatment and monitoring payments.
- Getting the information from the patient in the form of feedback about his treatment and transferring it to the marketing department.

Освіта

Edinburgh Napier University and IPAG, Edinburgh/ Nice

M.Sc International Marketing with Tourism & Events, Edinburgh/ Nice
Вища, з 2013 по 2015 (1 рік 6 місяців)

Dnipropetrovs'kij Nacional'nij Universitet

Management of organizations, PR and advertising, DNIPRO
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Знання і навички

Комунікабельність Порядність Ведення CRM Цілеспрямованість Здатність до навчання Робота із запереченнями

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — середній
  • Італійська — початковий
  • Іспанська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer service manager
Дніпро

Customer support manager
Дніпро

Customer support manager
Дніпро, Дистанційно

Customer service manager
Дніпро, Київ, Одеса

Менеджер онлайн-підтримки
Дніпро

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: