Резюме від 29 березня 2024 PRO

Марія

Операційний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний менеджер

з 01.2016 по нині (8 років 3 місяці)
Різні види Компаній та локацій, IT в тому числі, Київ (IT)

Ключові компетенції та обов'язки:

1. Проведення аудиту Компанії/бізнес моделі/бізнес процесів (враховуючі маркетинг, систему продажів, фінансовий менеджмент та HRM) та складання плану робіт з дедлайнами.

IТ Компанії: продуктові, IT сервіси, системна інтеграція, архитектурна 3D візуалізація), Digital Агентства, E-commerce, Інфо бізнес (консалтинг/тренінги/персонал), Retail, Фінансові Компанії, Будівництво, Нерухомість, Дизайн, Одяг, Виробництво.

Україна/СНД/Европа/США: різні розміри та масштаби бізнесу, від невеликого до корпоративного, у тому числі startups (онлайн/оффлайн).

Управлінський та стратегічний консалтинг, для збільшення % рентабельності, оптимізації витрат, інших показників Компаній, ефективності та систематизації бізнесу, управління інформацією та створення бізнес звітності, короткострокового та довгострокового планування – для команди та Керівників бізнесу.

Бізнес аналіз/аудит, включаючи вимір біля 100 показників бізнесу, написання плану робіт для досягнення цілей Компанії Роботодавця. Робота з фінансистом, аналіз фінансових показників у тому числі, адаптація фінансової звітності для Власників.

Побудова моделі операційного менеджменту, відцифровка бізнесу, в офісі, віддалено, гібридні моделі.

Менеджмент бізнес-процесів: на основі процесного та системного підходів (виділення, опис, впровадження, оптимізація всіх бізнес-процесів Компанії). Використання стандартів ISO 9001:2000. Участь у автоматизації всіх процесів Підприємства.

Участь у побудові бізнес-моделі, моделі монетизації, системи управління по цілях, оптимізація витрат, аналіз та збільшення ефективності, розрахунок ROI, при необхідності участь в легалізації бізнесу та оптимізації податкового навантаження, спільно з фінансистами, економістами, бухгалтерами, юристами, консультантами.

Весь цикл процесів HRM: підбір персоналу в Україні та в будь-якій локації, побудова/оптимізація роботи HR відділу: найм, адаптація, оцінка, система мотивації, система навчання, планування роботи, розробка KPI та інше.

Розробка та впровадження документації, що регламентує робочу діяльність, стандартів, процедур, блок схем, політик, регламентів, систем, оптимізація інформаційних систем - для впровадження в Компанії.

ІТ, РМ Менеджмент. Робота з моделями Outstaffing та Outsourcing.

Участь у побудові системи продажів, оптимізація та систематизація витрат на них (система продажів, побудова/оптимізація відділу продажів, канали продажів, аналітика показників: NPS, LTV та інше), створення скриптів, робота з планом продажів та персоналом, інше.

Робота з Digital/офлайн маркетингом (аналітика ефективності лідогенерації, через різні digital канали, бюджетів на них, зведення даних для аналітики в динаміці, різних метрик, трафіку, конверсії, контенту, інших показників, особиста участь в тестуванні каналів маркетингу, робота з LTV, ROMI, аналіз стратегії SMM, e-mail маркетингу та ін..) - спільно з ключовими Менеджерами, Digital Маркетологами, SMM, іншими Співробітниками/Підрядник

COO

з 05.2011 по 06.2012 (1 рік 1 місяць)
IТ компания Украина (6 офісів) - США (Силиконовая Долина), Київ (IT)

Участь у розробці стратегії розвитку Компанії спільно з Овнером та Керівником бізнесу.

Участь у Business development management.

Розробка та впровадження повного циклу Organizational development management, опис бізнес процесів.

Побудова системи операційного управління, оптимізація витрат, аналіз ефективності та ROI, аналіз та оптимізація бізнес-процесів (продажу, маркетинг, розробка ПЗ, управління персоналом, фінанси та юридична форма роботи) -
разом із їхніми ключовими Власниками.

Операційне керування Компанією.

Участь в управлінні проектами, створенні та підбору проектних команд.

Участь у масштабуванні та тиражуванні Компаній у різних регіонах, пошук та відкриття нових офісів.

Оптимізація роботи 6 офісів в Україні, керування ними.

Побудова системи адміністративного менеджменту.

Управлінське консультування Керівників та РМ.

ІТ рекрутинг та побудова відділу та всього циклу HRM (рекрутинг, масовий набір персоналу, у тому числі міжнародний, впровадження процесів адаптації персоналу, системи навчання, оцінки, розвитку кар'єри, мотивації, грейдування, ФОП, бюджетування відділу
персоналу, моніторинг ринку праці та заробітних плат).

Розробка організаційної структури, KPI персоналу.

Впровадження та керування системою внутрішнього навчання.

Використання програм кадрового резерву.

Співпраця з фінансовими, консалтинговими, рекрутинговими, аутстаффінговими Компаніями.

HRD/Менеджер з організаційного розвитку

з 03.2010 по 07.2011 (1 рік 4 місяці)
Фінансова Компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Участь в організаційному розвитку Компанії, масштабуванні бізнесу, за рахунок збільшення ефективності, опису та оптимізації бізнес процесів.

Оптимізація та впровадження усіх процесів HRM.

Участь в аналізі та оптимізації портфеля послуг Компанії.

Аналіз та оптимізація роботи кол центру, його розвиток.

Побудова HR відділу із «0».

Масовий рекрутинг, рекрутинг топ-менеджменту та вакансій різного рівня.

Розробка HR стратегії розвитку Компанії.

Розробка та впровадження стандартів роботи служби персоналу (рекрутинг, адаптація, мотивація, навчання та розвиток персоналу, ФОП, бюджетування служби персоналу, ротація, планування кадрового резерву).

Створення процесу адаптації Персоналу та програми наставництва.

Участь у організації тренінгових програм для Персоналу Компанії та створення системи навчання, робота з внутрішніми та зовнішніми тренерами.

Моніторинг ринку праці, заробітної плати, внесення змін.

Управління підлеглим відділом.

Організація командо творчих заходів та розвиток корпоративної культури, бренду Роботодавця.

Внутрішній PR у сфері HR.

Освіта

Інститут міжнародних відносин, імені Аверроеса

Управління міжнародним бізнесом/Менеджер ЗЕД, Київ, Київ, Київ
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)

Київський Університет туризму економіки та права

Юридичний/Юрист, Київ
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Знання і навички

Asana CRM Google Docs ERP Google MS Office MS Visio Підбір керівного персоналу Оцінка персоналу Підбір персоналу Організація навчального процесу Впровадження системи KPI Систематизація процесів Багатозадачність MS Excel Навчання персоналу Оптимізація бізнес-процесів Управління персоналом Управління проєктами Операційний менеджмент Систематизація бізнесу

Рекомендації

Надання рекомендацій з усіх основних місць роботи, за запитом.

Надання рекомендацій з усіх основних місць роботи, за запитом.

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Знання ПК: MS Visio, CRM, ERP, Asana, Google drive, Excel, etc.

Сертифікати та тренінги:

«Міжнародні стандарти системи управління якістю ISO 9001:2000, м. Київ.
«Оптимізація системи управління підприємством на основі системного та процесного підходів», компанія «Бетек», м. Київ.
«Проектний менеджмент», консультант Майкрософт із Канади, м. Київ.
"Побудова та систематизація відділу продаж" - онлайн курс.
"Побудова системи навчання та розвитку персоналу на підставі стандарту ISO 9001:2000", компанія "Golden Staff", м. Київ.

«Кордони особистості», «Низька самооцінка та робота з нею», «Робота з травмами, динаміка відновлення та зростання», «Дисфункціональні та здорові відносини, шлях до емоційної зрілості», «Принципи коучингу та консультування, розвиток потенціалу», інше.

Інші різні тренінги та сертифікати: ідеологія бізнесу, маркетинг, продажі, корпоративна культура, основи ощадливого виробництва, управління персоналом та його розвиток, навчання за допомогою кіно, техніки, етапи продажів, управління персоналом, стандарти сервісного обслуговування, інше. Всі сертифікати та дипломи в наявності.

Інтереси:

Менеджмент, Work-life balance, мода, дизайн, ІТ, соціальна діяльність у сфері відновлення особистості, рекреаційні зони, готелі та центри відновлення, написання статей, навчання, читання, створення фото контенту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: